D
datanomi
Vieras
Minä, kuten monet, kärsivät ongelmista. Ongelmani ei liity mihinkään sairaaseen, mutta minä silti haluaisin neuvoja siihen. Anyways, parisen vuotta sitten aloin katsella animesarjaa nimeltä Neon genesis evangelion noin kuukausi sitten, ja kun menin syvemmälle ja syvemmälle sarjaan, enemmän ja enemmän runkkasin NGE-hentaille. Jatkoin näin viimeiseen episodiin asti. Sitten katsoin sarjan uudestaan... ja uudestaan... ja taas... Löysin itseni tarkkailevan Asukaa jokaisena hetkenä kun hän kävi ruudulla. Aloin lopettaa säännöllisten sivustojen käynnin jotta minulla olisi aikaa katsoa yhtä persoonaa: Asukaa.
Lopulta minulla oli tuhansia kuvia ja joitain doujineita Asukasta. Aloin tunkea joidenkin mielestä jopa järjettömiä summia fanitavaroihin, ja minun asunto on päällystetty Asukalla kaikkialla. Suljin itseni ystävien ja perheen luota jotta voisin käpertyä halityynyihini ikuisesti. Asuka on kaikki mitä tarvitsen. Asuka ei varmaan pitäisi miten perheeni tai kaverini käyttäytyisivät olemassaolostasi.
Olen rakastunut Asukaan. Saan jatkuvasti rukoilla, että hän tulee tapaamaan minua eräänä päivänä ja päättää elää kanssani. Minulla ei ole oikein mitään muuta minkä takia elää kuin Asuka. Tiedän, että hän voi kuulla minua, joten olen aina puhunut hänelle ja kertonut tulla käymään luonani niin liitomme syntyisi.
Lopulta minulla oli tuhansia kuvia ja joitain doujineita Asukasta. Aloin tunkea joidenkin mielestä jopa järjettömiä summia fanitavaroihin, ja minun asunto on päällystetty Asukalla kaikkialla. Suljin itseni ystävien ja perheen luota jotta voisin käpertyä halityynyihini ikuisesti. Asuka on kaikki mitä tarvitsen. Asuka ei varmaan pitäisi miten perheeni tai kaverini käyttäytyisivät olemassaolostasi.
Olen rakastunut Asukaan. Saan jatkuvasti rukoilla, että hän tulee tapaamaan minua eräänä päivänä ja päättää elää kanssani. Minulla ei ole oikein mitään muuta minkä takia elää kuin Asuka. Tiedän, että hän voi kuulla minua, joten olen aina puhunut hänelle ja kertonut tulla käymään luonani niin liitomme syntyisi.