V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mies käy kaupassa koska meillä ei ole ku yks auto... :/ Kyllä mä välissä käynki mut en aina oikeesti jaksa lähtee...
Mua ärsyttää tällä palstalla eniten se, että monissa ketjuissa ap:n valitusvirsi jatkuu monta sivua, eivätkä m i t k ä ä n annetut neuvot kelpaa.
Kyllä muakin ihan suoraan sanottuna vituttaisi jos ei mies toisi kaupasta sitä mitä lapussa lukee vedoten johonkin salaatin hintavuuteen!? Eineksethän ne vasta maksavatkin!
Ymmärrän myös todella hyvin sen että ap kaipaa miehen apua kotona ja varmaan sitä sellaista tunnetta että miestäkin kiinnoistaisi laitella paikkoja valmiiksi vauvalle ja järjestellä paikkoja jne.
Minä en oikein ymmärrä sitä että vaimokkeet tekevät kotona kaiken ja passaavat vielä minkä ehtivät, kyllähän nyt jokaisen tulis huolehtia omat tiskinsä koneeseen, pyykkinsä kappiin ja likaiset koriin, minusta et ap vaadi kyllä mitenkään liikoja vaan aivan normaaleja asioita!
Toivottavasti se miehesikin herää vähän ja muuttaa käytöstapojaan!
Mua ärsyttää tällä palstalla eniten se, että monissa ketjuissa ap:n valitusvirsi jatkuu monta sivua, eivätkä m i t k ä ä n annetut neuvot kelpaa.