M
Milla
Vieras
Lukee ken jaksaa... mutta aivan kaamea olo,luulin että olin jo käsitellyt nämä aiheet,mutta jostain vaan olen kaivanu parin viikon ajan näitä ja olo on kauhea. Mies petti mua pienen tauon aikana jonka otimme raskausaikana.En voi olla ajattelematta että ei oisi tehnyt moista jos olisi rakastanut minua ja olin vielä raskaana,mikä juntti ja k-päää... Miehelle raskaus oli silloin vaikea paikka ja koki paineita isäksi tulossa,toki suhde oli mitä oli,mutta en käsitä..?! Tämä nainen kenen kanssa mies oli halusi suhteen mieheni kanssa mutta mies halusi minut ja lapsemme.Tästä on aikaa se 4 vuotta.Suhteemme on nyt ihan hyvä ja mies tuntuu aidosti rakastavan minua ja lastamme.Mies sanoi että teki tuolloin virheen.Itse koin että hän olisi voinut jaksaa odottaa tilanteemme selviämistä jos olisi oikeasti välittänyt,olihan lapsi tulossa.
Nyt kun olen törmännyt tähän naiseen ystäviemme kautta niin mulla on tosi paha olo ja mietin eroa,en halua edes nähdä mitä hyvää saatiin rakennettua sen jälkeen..Inhottaa ja kuvottaa! Tuntuu etten halua että mies koskeekaan minuun.Teenkö väärin? miten pääsen tästä taas yli,vanha asia mutta???
Nyt kun olen törmännyt tähän naiseen ystäviemme kautta niin mulla on tosi paha olo ja mietin eroa,en halua edes nähdä mitä hyvää saatiin rakennettua sen jälkeen..Inhottaa ja kuvottaa! Tuntuu etten halua että mies koskeekaan minuun.Teenkö väärin? miten pääsen tästä taas yli,vanha asia mutta???