Olen tosi surullinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miukuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miukuli

Vieras
Miksi tuon miehen pitää heti aamusta alkaa minulle kiukuttelemaan. :( Aamulla herättelin häntä töihin monta kertaa ja kerroin että paljonko kello on. Sitten raivoaa minulle kun makkarin kello jättää vaikka olen siitä sanonut. Niin tai näin aina teen väärin. Ei sais herättää ja minun vika vaikka kello on väärässä.

Muutenki mennyt jotenki huonosti nyt jonkin aikaa. Kaipaan niitä aikoja kun mies vielä halusi halata minua ihan vapaaehtoisesti tai antoi pusun hississä, nyt niitä ei saa kun vaatimalla. Mitä minä teen oikein väärin. :'(

Älä tee enään mitään. Anna kiukkuperseen hoitaa itse omat heräämisensä.
Oma puolisoni on oikein ihana ihminen mutta auttamaton mörkö aamuisin ja minä en sitä pysty ymmärtämään enkä sietämään joten olkoot hiljaa ja itsekseen aamupuuhinensa.

Suosittelen kanssa ettet enään tee mitään. Pistä aamupala valmiiks ja käy sanomassa et herätys. Jos aikuinen mies ei osaa itse nousta niin nukkukoon pommiin. Meillä minä herään helposti joten teen aamupalan. sit käyn ukolle sanomassa et ny on valmista, nouse ylös. riippuu aamusta kui kauniisti asian ilmaisen. jos ei nouse niin oma moka. ja kyl sieltä yleensä uninen takkutukka herää hyvällä tuulella. välillä on huonoja aamuja.

mitä enemmän yritätä lähelle sitä kauemmas toinen pakenee. ota välinpitämätön asenne niin toivottavasti se mies alkaa lähentymään taas.

No ootte te kamalia. Minä kyllä herätän ukon kun kerta mun kello soi. Pitäskö meidän molempien laittaa omat kellot soimaan?? Ja vaikka kerran sanon eikä nouse, ni miksi en voisi sanoa toistamiseen? Isekin saatan herätettyä herätä, mutta nukahtaa uudestaan. Olisiko silloin kiva jos kukaan ei herätä uudestaan vaikka ovat vain keittiössä syömässä. Eri asia jos on jo lähdetty, sillon ei tieten tarvi ruveta soittelee et herää pahvi.
Ootte te julmia.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Miksi ihmeessä herätät oman miehesi???!?!?? Mulla ei tulisi mieleenikään. Aikuinen ihminen osaa itse hoitaa herätyksensä, herätyskellot on sitä varten.

No ihan siksi kun sillä oli myöhänen herätys ja oltiin jo lapsen kanssa hereillä. Turha sitä herätyskelloa on tyhjää ränkyttää ku samassa talossa kuiten asutaan.

Herätyksen tietty ymmärrän jos ite hereillä, mutta kuka tekee miehelle aamupalan?! Mulla ei tulis mieleenkään, ellei oo kyse siitä että tulee samalla kun oma tai lasten kahvi/puuro tms. Ei mieskään tee mulle aamupalaa. Tarpeet jätetään esille jos toinen kohta tulossa aamupalalle.

Minä kyllä sanoisin miehelle, että mitäs mulle kiukuttelet, en ole mitään pahaa tehnyt. Ja vielä ottaisin asian puheeksi iltapäivällä/illalla, kun ei ole enää aamuäreydet päällä. Voihan sitä miehen kanssa ihan sopia, että haluaako, että vaimo varmistaa herääkö ja toivooko, että laitetaan aamupalaa. Jos ei halua, että herätellään, niin siinähän se vastaus. Ja itsekin voi sanoa, että en millään ehtisi sulle aamupalaa laittelemaan, jos se ei aamurutiineihin mahdu.

Meillä soi herätyskello ja kännykkä monta kertaa aamuisin.En herätä miestä töihin vaan annan kellon ja kännykän torkkutoimintojen tehdä sen puolestani nykyään.
Ennen herättelin ja tuskailin ja hermostutin mieheni, mutta nyt mies nousee siedettävän oloisena (hiljainen ja ärtyneen näköinen) ja tallustaa suihkuun.Suihkun jälkeen jaksaa ihastella vauvamme nukkumista tai heräilemispuuhia.
Eri ihmisillä toimii erilaiset tavat,sen olen saanut huomata monta kertaa eri asiayhteyksissä.Antaa miehen tinttailla ja pitää sitä bätmäniä jos ei osaa herätä kuin aikuinen ihminen.Huomasin olevani samanlainen lapsellinen aamutinttailija mieheni kanssa,mutta sen yli vaan pääsin kun yritin ja vauvani takia jouduin yrittämään.