M
"mamma"
Vieras
Selostus olisi pitkä mutta tiivistän.Tutut saattavat tunnistaa mutta ei nyt haittaa sekään.
Mies on hankala ja masentunut.Ei halua pelastaa parisuhdetta kun ei jaksa tai ei kiinnosta.
Meillä vauva 4kk ja ihan hyvinvoiva ja hoidetaan häntä hyvin.
Itselläni masennustaustaa ja hoitoa olen saanut hakenut.
Nyt parisuhde kaatumassa ja minä ahdingossa.
En keksi miten etenen kun yritin hakea apu tilanteeseen ja käynyt keskustelemassa niin ilmoittivat että tekevät lastensuojeluilmoituksen.
Nyt tilanne jokseenkin toivoton ja pelottaa että menetän lapsenkin kun olen vaan yrittänyt korjata parisuhdetta!!
En voi käskeä miestä lähtemään,en halua lähteä ilman vauvaa,vauvan kanssa en voi lähteä koska mies niin arveluttava ja meillä ei paikkaa minne mennä.
Mitä ihmettä voisin tehdä että tähän tulee joku tolkku?
Mies on hankala ja masentunut.Ei halua pelastaa parisuhdetta kun ei jaksa tai ei kiinnosta.
Meillä vauva 4kk ja ihan hyvinvoiva ja hoidetaan häntä hyvin.
Itselläni masennustaustaa ja hoitoa olen saanut hakenut.
Nyt parisuhde kaatumassa ja minä ahdingossa.
En keksi miten etenen kun yritin hakea apu tilanteeseen ja käynyt keskustelemassa niin ilmoittivat että tekevät lastensuojeluilmoituksen.
Nyt tilanne jokseenkin toivoton ja pelottaa että menetän lapsenkin kun olen vaan yrittänyt korjata parisuhdetta!!
En voi käskeä miestä lähtemään,en halua lähteä ilman vauvaa,vauvan kanssa en voi lähteä koska mies niin arveluttava ja meillä ei paikkaa minne mennä.
Mitä ihmettä voisin tehdä että tähän tulee joku tolkku?