Meidän pikku-neiti on nyt 3vkoa. Mies on kotiutumisesta lähtien käynyt 1-2 krt/vkossa pelailemassa jalkapalloa. Itse olen ollut vain vauvan kanssa kotona. Nyt vauva on ollu tosi räkäinen ja itse tosi väsynyt kun valvonut hänen vierellään ja vahtinut että hengittää.. Miehen kanssa hieman näkemyseroja asioista ja sanoinkin tänään että menis jonnekin ennenkuin pää leviää kotona..
Mies sitten kyseli että voisko lähtee poikien kanssa mökkeilemään ja sanoin että menkööt,me tytöt kyllä pärjätään,oltas ekaa kertaa kahden yön yli.. Pakko tunnustaa että melko epävarma olin kun sanoin,että pärjätään..
Tottahan se on että olen yötkin itsekseni tytön kanssa valvonut kun hänet pitää herätellä 3h välein syömään,jonka mies sanoikin mulle,mutta silti tuntui että tarvitsen miestä täällä kotona vaikka sitten nukkuisikin täyttä häkää..
Anyway,mies lähtikin yhteen otteeseen kaverinsa kyydillä sinne mökille. Samaan syssyyn tyttö alkoi oksentaa ja sitä lensi kaaressa. Mä aloin itkeä. Soitin miehelle ja oli ehtinyt vain tuohon mutkan taakse ja tuli sitten kotiin.
Varmasti räkäisyyden takia neiti pulautti maidotkin ulos.. Mies sitten hetken aikaa tutkaili tilannetta ja kysyi miten tekee. Sanoin että menis vaan..
Mies lähti ja tuli samantien sisään. Autonsa ei lähtenytkään käyntiin,akku tyhjentynyt kun seissyt pihassa viikkoja. Mullakin on auto mutta mies empi että lähteekö sillä,kun entä jos me tarvitaan autoo jos vaikka joutuu päivystykseen lähtemään yöllä..Itsekin kahden vaiheilla olin,ettei lähtis sillä kun entä jos,toisaalta aattelin että tuskinpa tässä hätiä on kun ei kuumetta tytöllä ole,limainen vain on..En sit sanonut mitään mun autolla lähtemiseen ja nyt mies istuu sitten kalja kourassa takapihalla pahantuulisena ja grillaa makkaraa..
Oisko mun pitäny sen antaa lähtee mun autolla?