Olinkohan epäreilu...nyt on huono omatunto kyllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Mies kun on paljon vkl ollut pois ja hänellä on aiemmasta suhteestaan 11 täyttävä poika joka on meillä aina joka toinen vkl.

Koko kesänä mies ei ole paljon poikaa nähnyt koska on pois ollut ja nytkin eilen lähti ja tulee sunnuntaina.

Mä sitten alkuviikosta sanoin että voisitko siirtää tämän vkl kun poika ois taas ollut tulossa,että mä en jaksa joka kerta olla hänen kanssaan kun on meijän vkl ja mies ei paikalla.

Mies otti ihan tyynesti asian ja sopi=vaihtoi vkl.

Miksiköhän mulla nyt on huono omatunto tästä?Eihän se voi olla oikein että poika aina tulee silti vaikkei isää ole missään?

Miksi huono omatunto? Isäänsähän poika tulee tapaamaan, eikä Sinua. Riittää, kun jaksat olla lapselle muuten kiltti... mutta ei kenenkään pakko ole olla seuraneitinä toisten lapsille omalla ajalla, vaikka poika olis kuinka kiva :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Miksi huono omatunto? Isäänsähän poika tulee tapaamaan, eikä Sinua. Riittää, kun jaksat olla lapselle muuten kiltti... mutta ei kenenkään pakko ole olla seuraneitinä toisten lapsille omalla ajalla, vaikka poika olis kuinka kiva :)

Niinhän se menee...teoriassa.Tosielämässä mä luulen että tulee ainakin yhtä paljon mun ja meidän yhteisten poikien takia kun isänsä,ehkä sen tkia huono omatunto =)

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
:o no jopa on isä. kyllä mä järjestäisin menoni noinden harvojen oman lapseni tapaamisien mukaan.. mutta jokainen tyylillään, minusta sinä teit asian todella järkevästi.

Joo,tää kesä on mennyt ihan plörinäksi miehen harrastuksen takia ja sovittu onkin ettei ole ens vuonna tosiaankaan näin paljoa pois...liki joka vkl ollut pois tänä kesänä.

Yhteistyössä