Olenko jotenkin tyhmä? (siis seuraavien asioiden perusteella)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cecily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cecily

Vieras
Minut on kai kasvatettu tynnyrissä..Kun en tiedä mikä on ovis ja miten se lasketaan, en osaa tehdä liharuokaa enkä tehdä ruskeaa kastiketta. En osaa pestä pyykkiä enkä tehdä pannukakkua enkä keittää hernekeittoa. En osaa laittaa tiskikonetta päälle enkä ole edes koskaan tehnyt tai edes yrittänyt. En osaa synnyttää enkä osaa kutoa villasukkia. En osaa puhua enkä kirjoittaa kunnon suomea, vaikka olen aina asunut Suomessa ja olen täysin suomalainen. Joten sanokaas mielipiteitä minusta, olenko täysin kakara, vaikka ikää on jo 25vee? (Ja ää ei oo sitten provo :attn:

En sanos tyhmä, ruuanlaiton suhteen ehkä uusavuton.

Itekkii opettelin netin ystävällisellä avustuksella sukkien teon viime talvena ( mullakii ikää jo 23)

Noikii on kuule niin opeteltavia asioita, toivoppa vaikka keittokirjaa joulupukilta missä ois peruskastikkeen ohje :D

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
En sanos tyhmä, ruuanlaiton suhteen ehkä uusavuton.

Itekkii opettelin netin ystävällisellä avustuksella sukkien teon viime talvena ( mullakii ikää jo 23)

Noikii on kuule niin opeteltavia asioita, toivoppa vaikka keittokirjaa joulupukilta missä ois peruskastikkeen ohje :D

Ei auta lahjojen toivominen, kun en saa mitään. Inhoan joulua muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Et osaa keittää hernekeittoa? Kantsisko noita asioita alkaa opettelemaan..?

Hei, moniko oikeesti kehtaa alkaa opetella keittämään sen alusta asti kun sen saa kaupan purkista muutamassa minuutissa,

:o ei niitä voi edes verrata samana päivänä.

Ei tosiaankaan voi. Mäkään en ole keittänyt hernekeittoa itse alusta asti mutta ei ole käsittääkseni vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Mitä vaikeaa pyykinpesussakin on? Oppisit varmasti heti, kun vähän vilkasisit. Konehan ne useimmiten pesee.. =)

Liian vaikeaa, kun pitää katsoa joka ikisen vaatteen pesulappu enkä tiedä mitä ne merkit meinaa ja kun en tiedä mitä sa apestä minkin kanssa enkä yhtään tiedä paljonko pesuainetta laitetaan.

Olet uusavuton ja äitisi on lellinyt sinut pilalle, mutta sinulla on vielä mahdollisuus ryhdistäytyä ja oppia.

Aloitat sillä ettet enää vie pyykkiäsi äidillesi ja hommaat kunnon keittokirjan. Koneisiinkin on manuaalit, joissa kerrotaan miten ne toimii. Kirjoituskielen opit helpoiten lukemalla oikeita kirjoja, ei rakkauspokkareita tai aku ankkaa.

Onnea uudelle osaavalle elämällesi, se on jo alkua että huomaat itse että jokin on pielessä.

Yhteistyössä