olenko mä ihan turhake tässä perheessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turha äiti tässä perheessä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turha äiti tässä perheessä?

Vieras
Ennen joulua mies kertoi kysyessäni joululahjatoivetta, että neule tai hieronta ois kivoja.
Mä vastaavasti sanoin, vaikkei kysyttykkään, että yöpaita, suklaa ja joku tuoksu tai koru ois mulle mieleisiä.
Tuli aatto ja avattiin paketteja. Tai lapset ja mies aukaisi, mä en saanut mitään.
Lapset sit kysyi multa että mitä sain. Valehtelin, että sain lottokupungin tälle illalle ja mpari ässä-arpaa.
Tänä iltana mies sit totesi, että muista tarkastaa lotto?! Mä sanoin, että paha tarkastaa, kun en mä mitään sellaista oo edes saanut. Kunhan valehtelin, ettei lapset ois tulleet surullisiksi kun äiti ei saanut lahjaa.
Oisitteko te suuttuneet miehelle? Me ei siis sovittu mitään, että lahjoja ei osteta aikuisille.

en itsekkään saanut mieheltäni yhtän mitään lahjaa! jos en itse olsi itselleni ostanut en olisi saanut kuin yhden lahjan siskoltani.. vanhempanikaan eivät ostaneet minulle MITÄÄN..!!

en olis suuttunut. mutta meillä tapana et ostetaan silloinkun rahaa on ja jos pääsee lahjaostoksillakin käymään.. viime vuonna isäntä ei saanut lahjaa ja tänä vuonna äiti. katellaan miten ens vuonna

Yhteistyössä