Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kallis ottaen huomioon että siellä on monta henkkamaukan vaatetta. Jos kaikki olisivat "merkkivaatteita" eli niitä kalliimpia merkkejä niin sitten ehkä hinta olisi suunnilleen kohdillaan jos tavara on priimalaatuista eli melkein käyttämätöntä.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24409138:Mun mielestä tuossa ei edes ole mitään huippuhintaista merkkivaatetta vaan sellaisia keskihintaisia merkkejä.
Eihän tuossa ollut kuin muutama hassu vaate ja itse olen ostanut esim. Legon paitoja ja housuja alennusmyynnistä 5 euroa kpl. Juuri pari viikkoa sitten ostin 5v tytölle Legon t-paitoja 5 euroa kpl. ja ne oli uusia.
Vau, olet löytänyt tosi hyvät alet. Ostin pojalle pari Legon Star Wars -vaatetta alesta ja niille jäi alen jälkeenkin hintaa 17-25 euroa. Oli vaan 20 prossan ale, mutta alle kuitenkin.
Vau, olet löytänyt tosi hyvät alet. Ostin pojalle pari Legon Star Wars -vaatetta alesta ja niille jäi alen jälkeenkin hintaa 17-25 euroa. Oli vaan 20 prossan ale, mutta alle kuitenkin.
jesperissä oli kesällä tolkuttomasti -50% legoa, mutta koot olivat ihan oudot. Housuja, mitkä on mun suosikkeja, ei näkynyt. t-paidat maksaa normaalisti alle 20euroa legolla. Housut taitaa olla hitusen alle 30e.
Kahmin varmaan lähes kaikki vaatteet siitä rekistä![]()