Olenko mä pihi vai onko tää paketti muidenkin mielestä kallis?

No on kallis! Kirppiksiltä saa paljon halvemmalla ja ihan voi löytää noita merkkituotteitakin. Nyt kesällä on ollut mahtavia kirppiksiä ulkona :) Eilenkin ostin pojalle 4 siistiä vaatetta yht 2e, eikä ollu todellakaan mitään nukkavieruja

12 vaatekappaletta, ja legoa oli t-paita ja 3pommesia yhdet housut.

Mutta ei siellä ollut huutojakaan. Ehkä 24 euroa meikäläisen myyntihinta tuolle, paidat 1euro ja näin jollekin housulle tai hupparille jäisi pikkaisen enemmän hintaa:)

Kallis ottaen huomioon että siellä on monta henkkamaukan vaatetta. Jos kaikki olisivat "merkkivaatteita" eli niitä kalliimpia merkkejä niin sitten ehkä hinta olisi suunnilleen kohdillaan jos tavara on priimalaatuista eli melkein käyttämätöntä.

Kallis ottaen huomioon että siellä on monta henkkamaukan vaatetta. Jos kaikki olisivat "merkkivaatteita" eli niitä kalliimpia merkkejä niin sitten ehkä hinta olisi suunnilleen kohdillaan jos tavara on priimalaatuista eli melkein käyttämätöntä.

Mun mielestä tuossa ei edes ole mitään huippuhintaista merkkivaatetta vaan sellaisia keskihintaisia merkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24409138:
Mun mielestä tuossa ei edes ole mitään huippuhintaista merkkivaatetta vaan sellaisia keskihintaisia merkkejä.

No se on totta. Mutta onhan Legokin selkeästi henkkamaukkaa kalliimpi merkki. Jos olisi vaikka 12 Legon vaatetta niin ehkä 5 euroa per vaate ei olisi paha. Tai no...

Eihän tuossa ollut kuin muutama hassu vaate ja itse olen ostanut esim. Legon paitoja ja housuja alennusmyynnistä 5 euroa kpl. Juuri pari viikkoa sitten ostin 5v tytölle Legon t-paitoja 5 euroa kpl. ja ne oli uusia.

Eihän tuossa ollut kuin muutama hassu vaate ja itse olen ostanut esim. Legon paitoja ja housuja alennusmyynnistä 5 euroa kpl. Juuri pari viikkoa sitten ostin 5v tytölle Legon t-paitoja 5 euroa kpl. ja ne oli uusia.

Vau, olet löytänyt tosi hyvät alet. Ostin pojalle pari Legon Star Wars -vaatetta alesta ja niille jäi alen jälkeenkin hintaa 17-25 euroa. Oli vaan 20 prossan ale, mutta alle kuitenkin.

Vau, olet löytänyt tosi hyvät alet. Ostin pojalle pari Legon Star Wars -vaatetta alesta ja niille jäi alen jälkeenkin hintaa 17-25 euroa. Oli vaan 20 prossan ale, mutta alle kuitenkin.

jesperissä oli kesällä tolkuttomasti -50% legoa, mutta koot olivat ihan oudot. Housuja, mitkä on mun suosikkeja, ei näkynyt. t-paidat maksaa normaalisti alle 20euroa legolla. Housut taitaa olla hitusen alle 30e.

Joo. Turussa oltiin ja itsekin yllätyin. Oli nimittäin -70% ja juuri tyttäreni kokoisia. Löysin myös vauvalle Espritin vaatteita 3 ja 5 euron hintaan :) Kahmin varmaan lähes kaikki vaatteet siitä rekistä :D

jesperissä oli kesällä tolkuttomasti -50% legoa, mutta koot olivat ihan oudot. Housuja, mitkä on mun suosikkeja, ei näkynyt. t-paidat maksaa normaalisti alle 20euroa legolla. Housut taitaa olla hitusen alle 30e.

Kun kävin itse kesäkuussa Jesperissä, kokoa 122/128 ei ainakaan ollut enää missään vaatteessa, pieniä vaan. Blaah.
Ja noissa Star Wars -vaatteissa olivat hinnat muistakseni 24 euroa t-paidasta ja huppari oli 36 euroa tms. Housuja en ole koskaan tuolta merkiltä ostanutkaan.
Mutta jos saa 20 euron t-paidan viidellä eurolla, aleprosentti on tuolloin jo 75 % hujakoilla ja se on harvinaista herkkua se :) joskus käy tuuri, useimmiten ei isompien vaatteissa enää.

Yhteistyössä