Olenko mä vainoharhainen!!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras...

Vieras
elikkäs, yks viikoloppu mies laitto viestiä toiselle naiselle, piti puhelinta piilossa ja räpläs sitä salaa.. Meillä on sellanen tyyli et kummatkin kattoo joskus toisen viestejä ja muuta puhelimesta jos haluaa, kun eihän siellä pitäis olla salasta, mutta miehen puhelimessa olikin.. Sen tyyppistä viestiä et olis joku suhde. Kysyin näistä viesteistä mieheltä, se sano et joo hän oli vähän juovukkeessa ja kaduttaa, ei heillä ole suhdetta.

Mutta, nyt taas oli mies viihteellä, ei tullut yöksi kotiin eikä myöskään ilmottanut ettei tuu. Kysyin missä oli, työkaverilla.
En uskonut ja katsoin taas puhelinta, samalle naiselle lähettänyt viestejä ja soitellut, mut on poistanu kaikki. Ihan vaan kai siks ku en tykkää. He on kavereita ja työssä joutuvat olemaan tekemisissä. Lähettävät ja soittavat työjuttuja ja mitä kuuluu ja moi viestejä.

Mä sanoin et mä lähden koska en usko noita juttuja, syytti mua vainoharhaseksi. Olenko mä vainoharhanen?

Niin ja unohdin kirjottaa tohon alotukseen että puhelimen viesti ja puheluhistoriasta näin et oli sille naiselle viestitelly ja soittanu, ei ollu huomannu sitä tyhjentää.

Oon kans miettiny et jos niissä viesteissä ei oo ku jotain työ juttuja nii miks ne pitää poistaa...?! En mä varmasti suutu jos näen et on ihan viatonta viestiä. Mutta kun en saa nähdä "etten suutu" :o

Nyt on pakko nostaa tää ylös. Tää viestittely on jatkunut miehen ja naisen välillä vaikka mä tiedän. Mies kantaa puhelinta koko ajan taskussa vaikka normaalisti pitää sitä millon missäkin pöydällä, puhelin koko ajan äänettömällä, salasana vaihtunut (työn puolesta pitää olla salasana ennen ku pääsee puhelimeen sisälle) mun pitäis alottaa ens viikolla työt ite ja oon ihan sekasin kaikesta.. Mitä toi puhelimen piilottelu sun muut tarkottaa jos niissä viesteissä ei ole mitään pahaa niinku mies sanoo...?

Yhteistyössä