Olenko outo, kun en ole antanut hoitoon vielä 1vuotiasta!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja toi on hyvä pointti, että tekisin sen vaan toisten ilahduttamiseksi. Pitänee paikkaansa!!!

Samoin täälä. En tehnyt itseni tai miehen takia vaan loppui kysellyt "eikö jo olis aika hankkia perhettä"

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
ja hei mä oon huono äiti varmaan nytkin kun olen lähdössä äitipolille ja mun mies on töissä. sinne kun ei lapsia saa viedä niin pitäskö tuota jättää menemättä ettei lapsi saa mummin kanssa ollessaan traumoja?

Nykyään saa aikoja myös iltasin ja viikonloppuisin. Voi isi hoitaa kotona sen aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja 7v tytön äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No et, mutta mikset antaisi pariksi tunniksi, vaikka sen ajaksi että käyt kaupassa? Mummakin kyllä tykkäis hirmu kovasti.

peesi, kyllä jokanen varmasti joskus tarvii sen hetken ihan vaan itseään varten. meet vaikka kampaajalle :whistle:

Kaikki ei tarvi aikaa itseään varten. Olen 7 vuotiaan tytön äiti. Aina ollut kotihoidossa ja nautin tytön kans tekemisestä. Ei ole rasite. Vähän tuntuu että olette tehneet lapset vaan siksi että ne tarttee olla ja voitte viedä hoitoon.
Meillä tyttö ollut anopilla kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla oksentanut kun tullut kotiin. Viikonlopun ollut ja syönyt ainoastaan makeeta. Karkkia, jätskiä, pullaa, keksiä ja sipsejä. "Herkutteli oikein kunnolla kun kerrankin pääsi yöksi."
Ei enää mene kun ei kerrasta oppinut.

no huh huh, Nina Mikkosen soulmate ! kivat sulle ja jne. mulla aivan ihana lapsi joka on mummolla yötä ainakin kerran kuussa ja koska se viihtyy siellä sekä mummon ilona =)
voi luoja miten ahdasmielistä porukkaa!!!

Voin sanoa ettei menis minunkaan lapset sellaiseen paikkaan missä oksentais pahaaoloa pois. Ymmärrän herkuttelen,mutta en sillä mahaa täyttämistä ja oikean ruuan korvaamista.

Ahdasmielistä? Tarkoitat että haluat lapsesi oksentavan makeeta ja pitävän päätään ja mahaansa?

Yhteistyössä