olenko sairaan mustasukkainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maximilian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi olla vähän myöhäistä vastata mutta oli nyt pakko kun näin miten idioottimaisia ihmisiä tännekkin on kirjoitellut sinulle. Siis en voi ymmärtää tollasia ihmisiä jotka ei ymmärrä että joidenkin mielestä tanssiminen on suhteessa väärin!? siis ei voi olla totta, miten jotkut eivät voi ymmärtää sellaista? mä itse ainakin heijastan tanssimisen jo pettämiseen. jos mun mieheni tekis tai kuulisin hänen tehneen niin, oli sitten miten tahansa kaverillista tai muuta, niin en usko että haluaisin enään olla hä'nen kanssaan, koska meiän suhteessa on tietyt "rajat" jotka on meille väärin. Luulen kyl varmasti että nää todella epämustasukkaset ihmiset ei tuu ikinä löytämään sitä oikeaa, koska ei osaa sitoutua, ja on jotenkin vajavaisia. terve mustasukkaisuus on normaalia. jos se menee oikeasti yli, siis ihan perättömiin juttuihin niin sillon varmasti kannattaa hakea apua, ihan itsensäkin takia, sillä mustasuklkasuus on niin raastava tunne että luulen että se on paljon tuskallisempaa sille itse mustasukkaiselle ihmisille, kun sille jota kytätään. tosin se varmasti vie onnea kummaltakin. mut jos toisesta oikeesti välittää, niin ei se suhde voi mustasukkaisuuteen kaatua. jos vaan mustasukkainen itsekkin tiedostaa sen ja haluaa apua. mut niin mustasukkaisuuksissa on niin paljon eroa. Mä voin kuitenkin ihan kiittää mun mustasukkasuutta sillä sen avulla on päässyt muutamasta limanuljaskasta eroon ja tajunnut jättää ne. jos jos suhteita näillä "ohhoh hirveä ihminen toi on kun on mustasukkanen""- tyypeillä on niin heillä on niin varmasti on mustasukkasen puolisin kanssa olo tuttua? vois vähän kattoa peiliin ja miettiä sitä omaa käyttäytymistään ja munan hinkkaamista tanssi lattialla naisen persessä vasten. te olettekin niin ällöttäviä ja oksettavia ihmisiä. ette varmasti tuu löytämään sitä oikeaa ikinä, vihaan suoraan sanottuna tollaisia ihmisiä. kuvitteletko itse olevasi niin täydellinen? ilkeä ja itsekeskeinen on tuollainen ihminen.

En voi ymmärtää näitä aikaisempia kommentteja mitä tässä on kirjoiteltu.... ihan sairaita ja oksettavia ihmisiä, pysykääkin kaukana, älkääkä satuttako" mustasukkaisia" ihmisiä inhottavalla käytöksellänne!!! mädäntykää helvetissä täydellisyydet.

ihmiset todellakin on idiootteja. en siis tajua näitä ylimielisesti kirjoitettuja "sain päiväni naurut" kommenttyeja yms...

no: näyttää olevan mun mielestä ainut ihminen tässä keskustelu palstalla jolla on tervettä järkeä ja sympatiaa. eikä ole tommonen mustavalkonen suppilo aivoinen ajattelija.

noh heillä "epämustasukkaisilla" varmaan on elopainoa ja mursunmutoja naamassa sun muussa. eikai sitä sellainen voi itselleen mitään vaatiakkaan kun ei kukaan sellaista haluaisi.

luin yhestä kirjoituksesta jossa ihan asia ihminen kirjoitti, hän sanoi että: "kaikki ihmiset ovat jollain tavalla mustasukkaisia, se joka väittää toisin valhetelee, tai sitten sellainen ihmisinen ei pysty rakastamaan ketään"

Niimpä, te olette tunnevammaisia jos ette ymmärrä. ilkeitä, pahoja, ja läpikotaisin rumia ihmisia