Ä
älkää suostuko pelleksi
Vieras
Jos ap miehesi lähtee yhtä ainoaa kertaa, etsi asunto, pakkaa kamat ja häivy. So simppeliä. Jos yhtään on järkeä. Se voi palauttaa järjenvalon vastapuolen päähän, tai sitten ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Onko sinulla auto?:Olen aivan varma että miehesi on joko homo tämän kaverinsa kanssa tai pettää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mieheni kaveri on 22-vuotias sinkku, eli aika nuori ja yöihmiseltä vaikuttaa joten en ihmettele jos hän on hereillä yöllä leffoja katselemassa. Mieheni taas on 27-vuotias, ja enemmän ihmettelinkin sitä että miksi sitä ei jo suht pitkään parisuhteessa minun kanssani olleena voi katsoa kotona leffoja avovaimon kanssa.
Ei ole nyt tuon jälkeen häipyillyt yöllä, olin sen verran ihmeissäni että ehkä ei enää viitsi. En tiedä lähtisikö muuten jos en olisi mitään sanonut. Pitää ehkä kokeilla joskus itse, että lähdenpä tästä huoltsikalle kun tekee niin kauheasti mieli jotain... Mutta nyt siis vielä katselen, tiedä mitä viikonloppu tuo tullessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja höm:Entä onko miehesi yleensä kovin spontaani teoissaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Pettää/ei petä/pettää:Alkuperäinen kirjoittaja Onko sinulla auto?:Olen aivan varma että miehesi on joko homo tämän kaverinsa kanssa tai pettää.
Hassu sanavalinta minusta. Sillä kyllähän minusta mies pettää myös siinä tapauksessa, että on homo tämän kaverinsa kanssa. Ihan sama pettääkö miehen vai naisen kanssa, jos pettää! Ja siltähän se kyllä kuulostaa.