Onko miehelläni suhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paranoidiko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ap miehesi lähtee yhtä ainoaa kertaa, etsi asunto, pakkaa kamat ja häivy. So simppeliä. Jos yhtään on järkeä. Se voi palauttaa järjenvalon vastapuolen päähän, tai sitten ei.

Menneinä aikoina olin vähän ihmeissäni, kun eräs tuttavamies alkoi käväistä meillä hieman erikummallisiin aikoihin. Hänen työpaikkansa oli meiltä 200 m:n päässä, eikä sinne olisi pitänyt olla mitään asiaa iltaisin ja viikonloppuisin.

3 vuoden kuluttua olin heillä, kun vaimo sai syystä tai toisesta pims-kohtauksen ja kertoi, että miehellään oli suhde työkaverin kanssa. Siinä kirkastui minullekin, miksi hän meillä kävi. Motiivi, jos vaimo sattuu kysymään!

En puhunut mitään, katsahdin vain mieheen ja en ole nolompaa äijää nähnyt. Hän ymmärsi, että yhdistin asioita.

Intuitio on hyvä olemassa. Jos et ole mikään mustis hysteerikko normaalisti, ota tuntemuksesi sen verran tosissaan, että näet hieman vaivaa, jos nämä muuttuneet tavat jatkuvat.

.. siis alibi - koska mieheni oli hänen kaverinsa.
Vaimo ei epäillyt mitään, jos hän kertoi käyvänsä meillä. Minusta se oli perhetutulta tosi inhottavasti tehty!

Tätä juuri tarkoitin alibilla mitä "työkaverille" kertoi. Ikäkysymys siksi, että noin parikymppinen tai nuorempi saattaa hyvinkin katsella leffoja mutta en jaksa uskoa aikuisemman miehen moista tekevän työkaverin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Onko sinulla auto?:
Olen aivan varma että miehesi on joko homo tämän kaverinsa kanssa tai pettää.

Hassu sanavalinta minusta. Sillä kyllähän minusta mies pettää myös siinä tapauksessa, että on homo tämän kaverinsa kanssa. Ihan sama pettääkö miehen vai naisen kanssa, jos pettää! Ja siltähän se kyllä kuulostaa.

Vaikuttaa kyllä siltä että ukolla on ravintola alalla tai taksi alalla oleva
2 nainen.. ja työkaverista tehdään alibi ehkä tietämättä.. lopuksi kun kettu yleensä sitten naisen myötä kävelee kaverille ja sitten töihin..
Uskomatonta mitä juttua mies voi selitellä yö häipymiselleen..
Tehkääpä naiset samoin katsokaa kuinka monelle jätkälle upposi vastaava stoori..

Mieheni kaveri on 22-vuotias sinkku, eli aika nuori ja yöihmiseltä vaikuttaa joten en ihmettele jos hän on hereillä yöllä leffoja katselemassa. Mieheni taas on 27-vuotias, ja enemmän ihmettelinkin sitä että miksi sitä ei jo suht pitkään parisuhteessa minun kanssani olleena voi katsoa kotona leffoja avovaimon kanssa.

Ei ole nyt tuon jälkeen häipyillyt yöllä, olin sen verran ihmeissäni että ehkä ei enää viitsi. En tiedä lähtisikö muuten jos en olisi mitään sanonut. Pitää ehkä kokeilla joskus itse, että lähdenpä tästä huoltsikalle kun tekee niin kauheasti mieli jotain... Mutta nyt siis vielä katselen, tiedä mitä viikonloppu tuo tullessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mieheni kaveri on 22-vuotias sinkku, eli aika nuori ja yöihmiseltä vaikuttaa joten en ihmettele jos hän on hereillä yöllä leffoja katselemassa. Mieheni taas on 27-vuotias, ja enemmän ihmettelinkin sitä että miksi sitä ei jo suht pitkään parisuhteessa minun kanssani olleena voi katsoa kotona leffoja avovaimon kanssa.

Ei ole nyt tuon jälkeen häipyillyt yöllä, olin sen verran ihmeissäni että ehkä ei enää viitsi. En tiedä lähtisikö muuten jos en olisi mitään sanonut. Pitää ehkä kokeilla joskus itse, että lähdenpä tästä huoltsikalle kun tekee niin kauheasti mieli jotain... Mutta nyt siis vielä katselen, tiedä mitä viikonloppu tuo tullessaan.

Entä onko miehesi yleensä kovin spontaani teoissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja höm:
Entä onko miehesi yleensä kovin spontaani teoissaan?

Kyllä on, hyvinkin spontaani. Ehkä siksi se tuntuukin vielä oudommalta minulle koska itse en ole oikeastaan yhtään spontaani vaan mietin aina pitkään tekemisiäni ja miten se vaikuttaa muihin ihmisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Pettää/ei petä/pettää:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko sinulla auto?:
Olen aivan varma että miehesi on joko homo tämän kaverinsa kanssa tai pettää.

Hassu sanavalinta minusta. Sillä kyllähän minusta mies pettää myös siinä tapauksessa, että on homo tämän kaverinsa kanssa. Ihan sama pettääkö miehen vai naisen kanssa, jos pettää! Ja siltähän se kyllä kuulostaa.

Se lauseeni on "homo tai pettää", tuntuu ihmetyttävän monia.

No, kerronpa vastauksen miksi kirjoitin niin:

Siksi koska vaikka tarkoitukseni oli kirjoittaa, että on joko homo tai pettää naisen kanssa, niin unohdin sen loppuosan lauseesta jostain syystä, ja kun huomasin olin jo kerinnyt painamaan "lähetä" nappia.

Joten tämä oli vahinko, en tarkoittanut tehdä mitään moraalista eroa miehen suorittaman homopettämisen ja naisen kanssa pettämisen välille.

En kuitenkaan alkanut korjaamaan lausetta lähettämällä perään uutta viestiä, koska oletin että en ole ainoa jolle keskustelupalstalla voi käydä jonkinlainen kirjoitusmoka, ja ihmiset kuitenkin suurinpiirtein käsittävät mitä tarkoitan.

Jos tässä viestissä on jotain virheitä, ne johtuvat siitä että minulla on kiire nyt muihin hommiin, ja säästän täsmällisemmän ilmaisun tärkeämpiin hommiin, ja virallisempiin kirjeisiin kuin miesten homo- tai muu pettäminen. Koittakaa siis pärjätä :)

Kiitos ja hyvää päivänjatkoa :)