Olenko turhasta mustis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Olen löytänyt itsestäni uuden piirteen, mustasukkaisuus.
Miehelläni on muutama naispuolinen työkaveri, pääasiassa kuitenkin miehiä.
Yksi näistä naisista on reilu parikymppinen. Me olemme kolmikymppisiä.
Mieheni omien sanojensa mukaan tapaa vetää huumoria tämän naisen kanssa ihan sujuvasti, kuten työpaikalla kuulemma yleensäkin.
Eräänä päivänä tämä nuori nainen oli sutannut jotain tussilla mieheni käteen. Tänään mies oli luvannut vaihtaa tälle naiselle jarrupalat autoon töiden jälkeen, työpaikalla. Tiedän, että mies todellakin vaihtaa ne jarrupalat siellä ja saa siitä 20euroa vaivanpalkkaa.
Mies on kiltti ja uskollinen luonne, mutta vähän villi, jos niin voi sanoa. Minun mielestäni hänessä on aina asunut pieni naistenmies. Ehkä juuri siksi häneen rakastuinkin.
Noh, mutta joo...olen mustasukkainen. Ei kai sitä auta kieltää.
Olen sanonut sen miehellekin ja hän vakuuttaa, ettei hän ikinä olisi minua jättämässä tai tekemässä mitään luvatonta toisten naisten kanssa, sillä oma perhe on hänelle äärimmäisen tärkeä asia ja tiedän, että hän rakastaa minua ja lapsia hyvin paljon.
Järki sanoo, että olen ihan hölmö, kun mitään epäilen, sillä tunnenhan mieheni ja voisin luottaa ihan hyvin, mutta olen myös vastasynnyttänyt ja hyvin väsynyt...ja mielikuvitus laukkaa...ähh! Noloa.
Sanokaa minulle jotain järkevää!!!

Muutama vuosi taaksepäin, itsekkin olisin ollut jonkun verran kateellinen. Mutta nyt olen oppinut. Musta tossa ei oikeastaan ole pahaa. En tykkäisi jos yhteydenpitoa tapahtuisi usein vapaa-ajalla, mutta esim. tuo jarrupalojen vaihtohan tapahtuu työpaikalla (vaikka ei olekkaan työaikaa) ja saa siitä vaivan palkkaa. En pitäisi sitä mitenkään pahana, jos siitä ei tule jatkuva tapa. Musta on ihan kiva että oman mieheni työpaikalla on rempseä meininki ja kaikki tulevat juttuun, sukupuolta katsomatta. Kuhan mies itse tietää rajan.

Kyllä minäkin olisin mustasukkainen. En jarrupalojen vaihtamisesta, mutta siitä jos joku hempukka kehtaisi lähestyä miestäni tussillapiirron etäisyydelle! Mur!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Kyllä minäkin olisin mustasukkainen. En jarrupalojen vaihtamisesta, mutta siitä jos joku hempukka kehtaisi lähestyä miestäni tussillapiirron etäisyydelle! Mur!

:o :o - vai sittenkin :laugh: :laugh:

Olihan tämä huumoria?

No pilke silmäkulmassa =D
Mutta en silti pitäisi siitä, että joku nainen piirtelisi mieheni käteen.

Jah..No, hormonihuuruissa voi kyllä tunteetkin olla ika pinnassa.. Mä en ehken tykkäis tuosta jarrupalojen vaihdosta, paitsi jos miehen työpaikka olis autokorjaamo tai vastaava(eli mies tekis työjutun halvemmalla työkaverille) kun se tuo mulle sellaisen "avuton nuori nainen tarvii apua ekaks yhdessä asiassa sit toisessa ja loppujen lopuksi mies korjaa kaikki sen kodinkoneet ym" eli mun mielestä jos aletaan jonkun naispuolisen jotain vehkeitä korjata se vois tapahtua meidän pihassa ja tää nainen voi kahvitella mun kaa sen aikaa eikä ihastella miehen vieressä sen työntekoa;)
Mut siis en tarkoita et johtais pettämiseen vaan et mun mielestä sellainen "kahdestaan olo" työajan ulkopuolella vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa voi johtaa hieman vääränlaiseen ystävystymiseen ja etäännyttää omasta puolisosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jah..No, hormonihuuruissa voi kyllä tunteetkin olla ika pinnassa.. Mä en ehken tykkäis tuosta jarrupalojen vaihdosta, paitsi jos miehen työpaikka olis autokorjaamo tai vastaava(eli mies tekis työjutun halvemmalla työkaverille) kun se tuo mulle sellaisen "avuton nuori nainen tarvii apua ekaks yhdessä asiassa sit toisessa ja loppujen lopuksi mies korjaa kaikki sen kodinkoneet ym" eli mun mielestä jos aletaan jonkun naispuolisen jotain vehkeitä korjata se vois tapahtua meidän pihassa ja tää nainen voi kahvitella mun kaa sen aikaa eikä ihastella miehen vieressä sen työntekoa;)
Mut siis en tarkoita et johtais pettämiseen vaan et mun mielestä sellainen "kahdestaan olo" työajan ulkopuolella vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa voi johtaa hieman vääränlaiseen ystävystymiseen ja etäännyttää omasta puolisosta.

Juuuuuuuri tätä pelkään ... vaikka hyvin tod.näk. turhaan.
Tämä korjausjuttu saa olla ensimmäinen ja viimeinen.
Tällä naisella on jostain syystä hyvin löysät nivelet ja hänellä voi mennä kesken työpäivänkin polvi pois paikaltaan...mieheni on tietääkseni pari kertaa laittanut häneltä sitten polven paikalleen. No toki hänen täytyy se paikalleen saada, mutta mutta...jotenki vaan ärsyttää.

Yhteistyössä