Olenko vainoharhainen tai ikävä kyllä oikeessa miehestä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pääpipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minullakin on mies joka on aivan loistoisä mutta...
Voin rehellisesti sanoa että olen kaikkeni yrittänyt suhteemme eteen, ymmärtää, tukea jne. Sitten sainkin selville että mies lähettelee seksiviestejä toiselle naiselle ja sitä on jatkunut lähes vuoden. Kaikki mureni. Minusta tuntui että olen asunut ihan vieraan ihmisen kanssa, koska se ihminen jonka kanssa luulin olevani ei olisi tehnyt sellaista. (Ne viestit tuli selville vahingossa ja sitten selvitin loputkin)
Miehestä kuoriutui joku muu, olin hajalla itkin, katsoi pitkin nenän vartta ja oletti että unohdan koko asian samalla, nyt kun se tuli selville on asia sitten samalla käsitelty. Rakastan liikaa ja haluaisin taas jatkaa mutta tiedän että voin raastaa itseni sekopäiseksi koska arki ns. normaalia + miehen pahaa tuulta paitsi kun olisi seksiä vailla jolloin on lempeä yms. jollaisena hänet muistan.

Kun olen tietoisesti pyrkinyt ajattelemaan muistojani ja asioita järjellä, yhä vähemmän hän on se mies jonka kanssa voisin elää enää. Se ketä rakastin olikin vain mieheni ruusunpunaisten lasien läpi nähtynä, ei todellisuutta. Tämä kappale ehkä kuvaa tuntemuksiani parhaiten:

We've been down this road before, we both now where it lead.
I can't say what the future hold or what I gonna do.
I just know, I got a bit of life, I planned to live with you.

But don't get me wrong!
I'm not trying get you back.
Don't get me wrong!
I just call you to tell you...

I'm moving on,
taking what's left of me,
don't know what will be next for me.

But I'm moving on,
'cos you didn't see,
you have the best of me!

I don't wanna know who you are with right now.
I just wanna live my life somehow.
Everything you had, I wanted it so bad,
now it is just an empty space in sad.
All the little things that we use to share...

Not ashamed to tell you: I still care,
I still care...

no joku kaks plussalainen pyytää miestäs kaveriksi ja aloittaa flirttailut? :)

voi mä symppaan sua...sä mokasit kerran ja mies jatkaa tota paskaa. Toi 6 kohta tekstistäsi oli kaameeta luettavaa,pystyn melkein tuntemaan sun epätoivon kun et pysty enää selvittämään mistään pettääkö se sua,mies vaihtosalasanat,pitää kännyä aina lähellään.Se kertoo et sillä on salattavaa ja sä teet tosi väärin ittelles kun haluat tutkia fb ja puhelimen.

Tiedän olosi,ja sen miltä tuntuu kun toinen valehtelee päin bläsiä ja sä itse tiedät et kuinka on.

Suosittelen,vahvistu ja älä jää tohon suhteeseen.Sulla on pakkomielle tohon touhuun ja kyttäilyyn,se ei lopu sun osalta koskaan...tai miehen pitää olla ns kuivilla hyviiiiin pitkään.

ny pakko ite poistuu ja tuuun huomenna takas.. mies tulee katsos töistä.. ite poistan tän historiatiedoist ku tiän et siit tulis sota tääl.. enkö mä taaskaan luota jne jen.. kyllä te tiiätte.. :/ mä yritän joteski ny keksii jotain ihan mitä vaan et saisin tän hermojaraastavan eäilyksen pois

:O Siis toihan ois ihan helvettiä!!Mulle riittäis jo pettämis termiks se,että käy kahvittelemassa salaa naisien kanssa.SE mitä ei voi toiselle kertoa ON jonkinlaista pettämistä!!
Herää nainen!!!

[QUOTE="a p";23117766]ny pakko ite poistuu ja tuuun huomenna takas.. mies tulee katsos töistä.. ite poistan tän historiatiedoist ku tiän et siit tulis sota tääl.. enkö mä taaskaan luota jne jen.. kyllä te tiiätte.. :/ mä yritän joteski ny keksii jotain ihan mitä vaan et saisin tän hermojaraastavan eäilyksen pois[/QUOTE]

Tosta luottamus-syyllistämisestä... Mun mies harrasti samaa syyttämistä. Mä esitin epäilyjä melko epäilyttävistä asioista, mutta hän ei suostunut todistaan syyttömyyttään (kyse tilitietojen näyttämisestä) vaan sanoi, että minun vain pitää luottaa häneen vaikka rahaa katoaa taivaan tuuliin.
Suuttui minulle aina kun yritin selvittää jotain, suuttui siitä etten sokeasti luota. Noh, ajoi itsensä niin isoon kuseen että kaikki tuli lopulta ilmi.
Eli jos sulla on selvästi syytä epäillä jotain, mutta mies kiertää keskustelun vastahyökkäyksellä niin sillä varmasti on salattavaa. Ja johan olet todistanut, että sillä on salattavaa. :/

Olen samaa mieltä nim. "vieras" kanssa. Hajoitat itsesi jos jatkat kyttämistä ja jos jotain toivoa olisikin teillä sinä syöt sen kyttäämällä. Tuollaisesta tarkkailusta tulisi helposti tapa ja pikkuhiljaa ajatukset alkaisivat aina pyöriä sen ympärillä mitäköhän mies tekee nyt.

Kummankin puolison pitää antaa ja saada parisuhteesta jotain, kuin kaksi toisiinsa nojaavaa puuta. Sen sijaan että kyttäät anna miehelle vapaus valita, koska myös silloin sinä saat myös vapauden valita. Jos hän valitsee että jatkaa tuollaista peliä tietoisena siitä että hän samalla tuhoaa teidän parisuhteen, on sinullakin vapaus olla hyväksymättä sitä ja lähteä.

Me olemme kuitenkin kaikki arvokkaita, pitää muistaa antaa itselleenkin arvoa samoin kuin puolisolle ja kohdella toista sen mukaan. Arvo on tietysti muuta kuin rahallinen arvo, mutta jos ajatellaan niin eihä kukaan aja Ferrarrilla romurallia vaan arvokkaita asioita kohdellaan niiden arvon mukaisesti jo ihan luonnostaan. Eikö voisi siis ajatella että jos toista ei arvosta niin sitten häntä myös kohtelee sen mukaan. (?)

kyllä kuule on ukkos pettäny! ihan samanlaiselta kuulostaa kun minun eksän touhut. lopuksi hommat kärjistyi meillä siihen että yllätin miehen vieraan naisen kanssa kotoani. se oli minulle viimeinen pisara. nyt on ero vetämässä ja parempi näin kuin epäillä kokoajan toisen tekemisiä.

[QUOTE="a p";23117766]mä yritän joteski ny keksii jotain ihan mitä vaan et saisin tän hermojaraastavan eäilyksen pois[/QUOTE]
Juu valehtele vaan itsellesi. Se on se paras keino selvitä.

Ei sun tarvi mitään enää todistella. Mietit vaan annatko anteeksi, jatkatteko näin vai erillään.
Vaikka susta tuntuu, että et voi elää erossa sun miehestä, niin voitko elää näinkään?

no mun mielestä oikeesti kandeis selvittää et onks jotai tapahtunu.. miettikää siskot et jos tuo nainen jättäiskin ja mies ois oikeest ollukki vaan kaveri.. ni turhaa noitteki ilmeistesti pitkä suhre kaatuis.. ihmee negatiivist porukkaa :/

Mitä teinejä te ootte? "oltiin, mut sit erottiin, mut sit oltiinkin. Mut sit oltiin tauolla. Mut sit oltiin taas, mut sit se olikin et mit vit...." Aikuiset ihmiset. Äijälle kenkää ja sillä selvä.

No kyllä kuulostaa hurjalta koko touhu :S
Ensinnäkin, teillä on kaksi lasta kahden ikävuoden sisään, missä hemmetin välissä te kerkiätte puuhailla noita juttujanne? Olitko sä raskaana, kun itse nusasit sen toisen kanssa? Aivan käsittämätöntä.
Et sä sitä ukkoas voi vahtia, sillä ei ole mitään merkitystä enää, saatko selville pettääkö vai ei.
Sun pitää vaan ite pohtia, miten haluat elää?

[QUOTE="apua";23122131]No kyllä kuulostaa hurjalta koko touhu :S
Ensinnäkin, teillä on kaksi lasta kahden ikävuoden sisään, missä hemmetin välissä te kerkiätte puuhailla noita juttujanne? Olitko sä raskaana, kun itse nusasit sen toisen kanssa? Aivan käsittämätöntä.
Et sä sitä ukkoas voi vahtia, sillä ei ole mitään merkitystä enää, saatko selville pettääkö vai ei.
Sun pitää vaan ite pohtia, miten haluat elää?[/QUOTE]

Juu hyvää huomenta vaan.. en kyllä ollut raskaana kun toisen kanssa touhusin.. siitä kului vielä pari kk ennen kun tulin raskaaksi, ja toiseksi mikäli se tänne palstalle kuuluu niin olen aivan kamalan hedelmällinen ja tulin raskaaksi e-pillereistä huolimatta, ja esikoista kondomin käytöstä huolimatta ja nyt onkin kapselit kädessä..
Mä kyselin täältä et jos jotain kiinnostaisi auttaa ja kertoa mulle vinkkejä et saisin mustaa valkosella.. sitä ennen en ole ottamassa eroa... sit saatte vast nauraa ja sanoo "mitäs me sanottiin" kun jos ikävä kyllä saan todisteet asialle että jotain on tapahtunut.. koska me ollaan aika vapaa pari.. mulla on paljon miespuolisia kavereita ja ne käy täällä, mies on kaikesta tietoinen koska ei mulla oo mitään salattavaa.. ne on vaan kavereita, semmosia mitkä tuntenu jo ensimmäisistä finneistä alkaen :D ja niin tiiän hänelläkin olevan, osa käy täällä.. mut tässä on se et ihmettyy kun valehtelee ja jättää kertomatta.. siis pettämistä edes pienintäkään pusua hyväksytä mihinkään suuntaan...

Ok, no selvitti tuo taas monta kummastuksen aihetta lasten hankkimisesta outoihin tilanteisiin, kiitos siitä.
Mutta siis sä et nyt sisäistä sitä pointtia. Jos olet noin epäileväinen, samalla kun miehes on noin salamyhkäinen (ja kai jo valheista kiinni jäänytkin), niin mitä hyötyä siitä on, että sulle selviäis vaikka se, ettei ole pettänyt? Hän on kuitenkin valehteleva, ja sä epäilevä, joten tämä sama tilanne jatkuis, vaikka minkä synninpäästön miehes nyt sais. Ja jos taas on pettänyt, sehän nyt vaan entisestään lisää tota tilannetta!

Huonot on nuo merkit kyllä,mulla ja ystävilläni on vastaavia kokemuksia ukkojen hommailuista ja just nuo salailut, kännykän jemmailut, avopuolison syyllistämiset ( vaikka itse tekee sitä mistä toista syyttää...)merkkaa sitä et ei oo kaikki kunnossa. Muakin oli ex jo hoitoon ohjaamassa kun olin niin "hullu ja vainoharhainen" epäilyksineni, no kappas: itse jäi lopulta kiinni monista naissuhteistaan ja ei tosiaan niitä tunnustanu ennenku mulla oli todisteet käsissä ja ukko oli ns. nurkkaan ahdistettu. Siihen asti se olin aina minä joka oli sekasin ja mielisairas ja varmaan itse petin vaik en missään ees koskaan käyny tms ( paitsi kerrran olin kaverin kaa kapakassa ja ukko tuli sinne vahtiin, sit hyökkäs sen ainoan miehen kimppuun joka mua tervehti ja jututti, vanha kaveri oli..)
Kaverini ukko taas otti vessaanki puhelimen mukaan, lopulta kaveri sai sen käsiinsä ku ukko nukkui, tutki sen ja kymmeniä vieraita naisia siellä oli joiden kaa yht. pitoa jne.
Sanosin vaan että luota vaistoosi ja tutki kunnes tiedät totuuden!

Jos joku muu kertoisi omasta suhteestaan tuollaisen tarinan, mikä olisi neuvoisi hänelle?
Miksi väenväkisin haluat olla ihmisen kanssa, joka sinua satuttaa ja johon et luota?
Miksi pelkäät lopettaa suhteen kokonaan ja erota lopullisesti?

Ja sitten vielä tuo, kun ei pysty luottamaan toiseen. Olipa sitä pettämistä ollu tai ei, niin luottamuksen menetys on aika tuhoisaa parisuhteelle ja sen paikkaamiinen lähes mahdotonta.

[QUOTE="vieras";23117430]Te jotka saatte näitä "vaistokohtauksia", jolla siis oikeutatte toisen puhelimen ja postien ja ties minkä kyttäämisen, kertokaapa rehellisesti ne kerrat kun se vaisto onkin ollut väärä.[/QUOTE]

Mulla ei ole ollut vaistokohtauksia. Parempihan se ois jos tajuaa jo ajoissa ihmetellä miehen käytöstä, niin voi päästä vähemmällä selvittelyllä. Ehtii stopata typeryydet.

Voi, voi... Ei kuulosta kovin tasapainoiselta elämältä. Ja surullisinta että tuossa kuviossa on mukana lapsetkin. Mieti nyt oletko onnellinen noin epävakaassa suhteessa ja lähde pois jos vastaus on ei. Lasten takia ei yhdessä tarvitse olla jos suhde on ailahteluineen noin kuluttava, kyllä lapsetkin alkavat kasvaessaan aistimaan kireät välit ym. Mä olen aikoinaan seurustellut hieman samantyylisen miehen kans, aina oli jotain salamyhkäilyjä yms. mutta mä vaan päätin että olen itselleni liian rakas, en anna kenenkään kohdella huonosti. Ja nykyisin olen ihanan ja tasapainoisen miehen kans, meillä on 2 lasta. Sinuna en katselis enää tuollaista menoa.

Olen ollut myös vastaavanlaisessa suhteessa. Mies puhui mulle ummet ja lammet, niinkuin kylän muillekin naisille. Jostain jos jäi kiinni niin heti suututtiin ja mitään ei myönnetty. Seitsämän vuotta katsoin ja lopuksi olin niin hajalla, että vain itkin. Osasi hyvin sälyttää kaikki mun niskaan.
Ei tuo rakastetaan tai ei rakasteta vaihtoehto mitään ratkaise, samat touhut jatkuu. Mies vaan puhui aina minut ympäri. Me oltiin perustamassa perhettä ja ostamassa yhteistä kotia, mutta miehen käytös ei muuttunut.
Nyt olen niin rikki, etten pysty kuvittelemaan suhdetta kehenkään. Ja tästä on jo vuosia. Ja mies vieläkin yrittää minua, vaikka hänellä on muita.
Älä anna mennä enää pidemmälle, tuosta se ei muutu. Jos ajaudut samaan tilanteeseen loppuvaiheessa, niin lapsesi kärsivät. Et ehkä itsekään jaksa.

Yhteistyössä