Olenkohan minä kohta "toinen nainen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Ok...ihan uteliaisuuttani vain kyselin =) Oma mieheni on afrikasta ja ennen häntä tapasin monenmoisia häntäheikkejä, pelimiehiä melkeinpä kaikki ( ehkä seitsemän kymmenestä oli playereitä ). Olehan varovainen kuitenkin :)

Niin. Varmaan niitä playereitä riittää. Tämä mies ei vaan sellaiselta vaikuta. Hankalaa. :ashamed:
Mistä päin Afrikkaa miehesi on? Oletteko pitkään olleet yksissä? :)

Länsi-Afrikasta (en maata viitsi sanoa, kun heitä ei kamalasti Suomessa ole). Seitsemän vuotta yhdessä, kuusi naimisissa ja kolme lasta (5v ja 3v pojat ja 1,5v tyttö ).

Noista playereistä ei ikinä tiedä. Osaavat näyttelemisen ja valehtelemisen jalon taidon, oli sitten suomalainen tai ulkomaalainen. Ja ukkomies...hmmm...ei vaikuta lupaavalta, jos suoraan sanon :/

Wanha juttu....ei oo rakkautta vaimon kanssa, yms. On sitä. Sen rakkauden lisäksi mies haluaa kiellettyä hedelmää. Vierasta pillua vaihtelun vuoksi, näin suoraan sanottuna.

Tavallaan on tosi söpöä, että tuollainen drinkin tarjoaminen, kädestä kiinni ottaminen ja "olet kaunis"- diipadaapa edelleen tehoaa joihinkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Jos pääs kestää sen, että et suurella todennäköisyydellä tule olemaan muuta kuin panopuu tuolle miehelle, niin anna palaa.

Meinaatko että mies jatkaisi suurella todennäköisyydellä vaimonsa kanssa mutta pitäisi minua vaan panopuuna? Entä jos en anna? Tapailen kyllä mutat en suostu seksiin? Olenko sittenkin vaan panopuu hänelle?

Meinaatko että mies jatkaisi suurella todennäköisyydellä vaimonsa kanssa mutta pitäisi minua vaan panopuuna? Entä jos en anna? Tapailen kyllä mutat en suostu seksiin? Olenko sittenkin vaan panopuu hänelle?

Ei, siinä tapauksessa olet itsetunnon kohottaja, joka palvonnallaan hivelee miehen itsetuntoa - ja vieraan pillun hän hakee joltain toiselta, pelimies kun on.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Länsi-Afrikasta (en maata viitsi sanoa, kun heitä ei kamalasti Suomessa ole). Seitsemän vuotta yhdessä, kuusi naimisissa ja kolme lasta (5v ja 3v pojat ja 1,5v tyttö ).

Noista playereistä ei ikinä tiedä. Osaavat näyttelemisen ja valehtelemisen jalon taidon, oli sitten suomalainen tai ulkomaalainen. Ja ukkomies...hmmm...ei vaikuta lupaavalta, jos suoraan sanon :/

Hienoa että sinulla on miehesi kanssa jo pitkä liitto takana. :) Ja takuulla suloiset lapset.
En tiedä. Tekisi niin mieli tutustua mieheen paremmin. Olen kyllä ihan kunnolla ihastunut. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Wanha juttu....ei oo rakkautta vaimon kanssa, yms. On sitä. Sen rakkauden lisäksi mies haluaa kiellettyä hedelmää. Vierasta pillua vaihtelun vuoksi, näin suoraan sanottuna.

Tavallaan on tosi söpöä, että tuollainen drinkin tarjoaminen, kädestä kiinni ottaminen ja "olet kaunis"- diipadaapa edelleen tehoaa joihinkin :D

Kyllä tehoaa. Todellakin osui jonnekin sydämeen.
Mistä voit tietää että rakkautta vaimon kanssa on?

Jaa. Sitä en voi tietää kuin ottamalla selvää. Vaikuttaa kuitenkin rehelliseltä.

Siis mies virittelee vaimonsa selän takana salasuhdetta, ja sun mielestä mies vaikuttaa rehelliseltä? Minkälaista ihmistä sä pitäisit epärehellisenä?

Niin. Kyllä itseäkin mietityttää että onko luottamista. Mutta jotenkin on niin rehellisen oloinen . Hän ei edes yrittänyt suudella tai mitään, halasi vaan. Ja antoi oman numeronsa, ei pyytänyt minun. Heitti siis pallon minulle.
Ei hän vaimoaan haukkunut mitenkään mutta ymmärsin kuitenkin ettei liitto ole ehkä ihan rakkaudentäyteisin tällä hetkellä.
Sydän kyllä on tämän miehen perään. Jos annan tämän jutun olla niin kadunko loppuikäni?

Vaikka koittaa saada suhteen sun kanssa? Anna mun kaikki kestää. :laugh:

Ei, siinä tapauksessa olet itsetunnon kohottaja, joka palvonnallaan hivelee miehen itsetuntoa - ja vieraan pillun hän hakee joltain toiselta, pelimies kun on.

Mutta MISTÄ voit tietää että on pelimies? Ei hän sellaiselta ainakaan vaikuta.

on se kyllä niin karvaasti koettu että aika tavalla nää suomipoijjaat pettää :( Taidan seuraavaks itsekin muualta katsella, kunhan nyt tästä edellisen suhteen paskamainingeista selvii

ei luottamista afrikkalaisiin. Niillä on useita vaimoja myös muissa maissa. tiedän yhden suomalaisen naisen , jolla on afrikkalinen mies. Mies yht'äkkiä lähti pariksi vuodeksi muualle, palasi ja sanoi käyneen toisen vaimon luona. Suomalainen nainen ei tiennyt, että edes on toista vaimoa.

Ei hän suoraan ole sanonut että haluaisi suhteen kanssani. Eikä mitenkään pimittänyt sitäkään että on naimisissa ja on lapsia. Haluaisi vaan tutustua paremmin ja saada uuden ystävän. Ja minä parka ihastuin häneen päätä pahkaa. :ashamed: Enhän voi tietää haluaako hän tosiaan mitään enempää kuin pelkkää ystävää....

Näin väliin, se miten kirjoituksessasi kuvasit kuulostaa kyllä ihan selkeästi pelimieheltä.

Vai millaiseksi itse pelimiehen miellät?

Ööö...pokaa naisia ravintolassa, vaikka on naimisissa. Käyttää klassista "olet niin kaunis, soita minulle"- läppää. Nii-in, mistähän sen tietää että on pelimies? :D

Mä olen viimeiset 11 vuotta elämästäni pyörinyt näissä ns. mamupiireissä, eli tietyt asiat vaan tietää.

9/10 tapauksessa, se mies tapaa sua max. 5krt, ja jos piparia ei heru, ei jatku tapaamisetkaan. täysin kansalaisuudesta riippumatonta

:D

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
ei luottamista afrikkalaisiin. Niillä on useita vaimoja myös muissa maissa. tiedän yhden suomalaisen naisen , jolla on afrikkalinen mies. Mies yht'äkkiä lähti pariksi vuodeksi muualle, palasi ja sanoi käyneen toisen vaimon luona. Suomalainen nainen ei tiennyt, että edes on toista vaimoa.

Turkin kurdeilla on vähän sama meininki, ei toki kaikilla mutta itsekin tiedän ainakin viisi tapausta.

Ei hän suoraan ole sanonut että haluaisi suhteen kanssani. Eikä mitenkään pimittänyt sitäkään että on naimisissa ja on lapsia. Haluaisi vaan tutustua paremmin ja saada uuden ystävän. Ja minä parka ihastuin häneen päätä pahkaa. :ashamed: Enhän voi tietää haluaako hän tosiaan mitään enempää kuin pelkkää ystävää....

Baaristahan niitä uusia ystäviä just noin etsitään... Aikas arveluttavalta kuulostaa.

Ööö...pokaa naisia ravintolassa, vaikka on naimisissa. Käyttää klassista "olet niin kaunis, soita minulle"- läppää. Nii-in, mistähän sen tietää että on pelimies? :D

Mä olen viimeiset 11 vuotta elämästäni pyörinyt näissä ns. mamupiireissä, eli tietyt asiat vaan tietää.

Eli sinäkin elät ulkomaalaisen kanssa liitossa? Onko miehillä tapana käydä discoissa? Siis jotka ovat aviossa?

Hän ei kuitenkaan yrittänyt suudella minua, ei houkutella jatkoille, ei ottanut numeroani vaan antoi minulle päätäntävallan. Eikö pelimies toimisi toisin?

Mun miehen kusipää-tuttavat, siis nämä joilla on vaimo ja sen lisäksi naisia joka sormelle, käyttävät hoidoistaan sanaa "ystävä " :whistle:

No, ovathan he sinänsä oikeassa: harvemmin kai vihollisten kanssa naidaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Mäkin tiedän muutamia tällaisia.
Ja sitten tiedän niitä, joillaon afrikkalaiset vaimot Suomessa ja asuvat vaimojensa kanssa, mutta heillä on myös suomalaiset vaimokkeet, joiden kanssa lapsi tai pari :whistle:

Eli sinäkin elät ulkomaalaisen kanssa liitossa? Onko miehillä tapana käydä discoissa? Siis jotka ovat aviossa?

Hän ei kuitenkaan yrittänyt suudella minua, ei houkutella jatkoille, ei ottanut numeroani vaan antoi minulle päätäntävallan. Eikö pelimies toimisi toisin?

Oikee pelimies toimis just noin.

Riippuu. Ihan kuten suomalaisillakin. Jotkut käyvät viihteellä vain puolisonsa kanssa, jotkut myös ystäviensä kanssa, jotkut eivät ollenkaan.

Pelimies tykkää pelata, tykkää siitä kun saa naiset soittelemaan peräänsä. Tykkää kokeilla omaa viehätysvoimaansa käytännössä. Sikapossumies sen sijaan pyrkii samantien iholle. Peliä se on, ja pieni kikkailu tekee siitä hauskempaa. Kavereiden kanssa lyödään vetoa siitä, soittaako tuo nyt perään vai ei.

No eikö se pelimies oo juuri silloin, kun osaa tehdä päinvastoin kun nainen ODOTTAA, että pelimies tekee? Huoh. En vaan tajua miten voi mennä lankaan tämmösessä asiassa :/

Yhteistyössä