Oletko alle 16v. seurustellut täysikäisen kanssa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Miten vanhempanne reagoivat? Tai muu lähipiiri? Yritettiinkö seurustelua estää?

Itse olin 16v. kun aloin ekan kerran seurustella ja mies oli mua reilusti vanhempi. Mutta eipä vanhempani siihen pahemmin mitään sanoneet.

Mun äiti oli 15, kun hän alkoi seurustella 14 vuotta vanhemman isäni kanssa. En tiedä sitten mitä äitin vanhemmat ovat meinanneet asiasta.

Eräs kaveri oli pari kuukautta vaille 14, kun alkoi seurustella 9 vuotta vanhemman kanssa. Me kaverit tiedettiin tästä suhteesta, mutta kaverin vanhemmat eivät sitä heti tienneet. Tämä kaveri on edelleen saman miehen kanssa ja heillä on yksi lapsi.

juu oon ja menny jopa kihloihinki, kyllähä ne eka kauhisteli mut ku aika kului olivat onnellisia mun puolesta =) olin vajaa 15v ja sillonen kumppani 18v... ikäeroa ne ei kauhistellu vaan kihloihin menoa...

tosin sitä ennen olin ollu itseeni 10v vanhemman kans pidemmän aikaa mutta sitä ei vanhemmat tienny :laugh:

s085.gif
Seurustellut joo ja vähän muutakin, eikä kukaan estänyt :D

en ole eikä ole oma tyttärenikään vaan on onneksi suunnilleen omanikäistensä kanssa seurustellut.
olin tällä viikolla ala-asteen vanhempainillassa ja kuraattori kertoi kyselynsä tuloksia ja sitä miten moni yläasteikäinen tyttö oli kertonut joutuneensa seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Mihin tämä maailma menee? toisaalta tytöt kuvittelee olevansa niin "isoja" ja haluavansa kokea kaikea mutta aikuinen mies ei todellakaan ole tuonikäisen seurustelukumppani. tytölle vielä riittäisi kenties ihan kädestäpitäminen mutta mies vaatii muuta ja tyttöriepu kuvittelee että "pitää antaa" kun ei muutkaan luokkatoverit enää neitsyitä ole. Ja sitten siinä menee muutakin arvokasta elämästä (vaikka se puhjennut immenkalvo ei ole kuitenkaan kuin symbolinen asia, mutta sellainen kuitenkin että ei sitä pidä lähteä rikkomaan kenen kanssa vaan ja liian nuorena!).

No juu.
Olin reilut 14v kun seurustelin 18 vuotiaan sällin kanssa.Seukkailtiin reilu puolvuotta.
Ja tämän oman ukkokultani tapasin sitten 15½ vuotiaana ukon ollessa tuolloin 19½v,ja kihloihin mentiin 1kk sen jälkeen kun täytin 16v.

Nyt siis tuli justiin kesällä meillä täyteen 15 vuotta yhdessäoloa.Ja muuton,asiasta viidenteen,meillä on kolmen päivän päästä 6-vuotishääpäivä!!!

Olen, mutta ei se huolettanut porukoita, vaan lähinnä se kuinka mun sisko selviää kun oli ihastunut samaan poikaan. Henkiin jäätiin kaikki kolme. :D Sitt olin just sen 16 kun pokasin 10 vuotta vanhemman äidin työkaverin. Ihmeen rauhassa se senkin otti, päällisin puolin ainakin.. :D

Juu. Olin juuri täyttäny 15 ku aloin seurustella 19 vuotiaan kanssa. Nyt olemme olleet yhessä 6 vuotta, josta kaksi vuotta naimisissa. Vanhemmat eivät vastustaneet suhdetta. Neuvoivat vaan minua tekemään omat päätökseni, koska itse parhaiten tiesin omat tunteet.

17v tyttö seurustelee 19v pojan kanssa.Riippuu paljolti näitten luonteesta kehityksestä ym, jotta senkin hyväksyisi.Mutta ei alle 16v antais vaikka 20v kanssa seurustella, näitäkin löytyy

Olin 15 ja nykyinen aviomies oli 18 kun aloimme seurustelemaan.Ei ole yritetty seurustelua estää ja miten lähipiiri nyt suhtautui,kun kaverit itse seurustelivat 13vuotiaina parikymppisten jätkien kanssa.

No, olen ja en ikinä ymmärtäisi sitä, jos sivusta katsoisin - aikamiehet lasten kanssa :o :o :o

Tulee väistämättä mieleen, ettei ikäistään seuraa saa, jos lasten kanssa pitää "leikkiä".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
olin 14, kundi 23 :xmas:

mitä 23v mies hakee 14v pikkutytöstä..?!?

Niin mietin samaa.. ite en ole seurustellu .. olin 17v kun seurustelin sit 21v:n kanssa.. sitä samaista kyllä silmäilin jo yläasteella..

mutta tuo 14 ja edes 20v niin ei kyllä kuulosta hyvältä.
on toki tosi paljon tapauskohtaista mutta kyllä sen verran toi ikäero tossa iässä on sellanen juttu mihin kiinnitetään huomiota..

tiedän myös sillon koulussa 15v oli tyttö joka seurusteli 30v:n kanssa..
ja kyllähän niistä aina puhuttiin..

tai sitten sellanen koululainen joka oli tullut opettajalle raskaaks..
tiiä sit oliko tuo totta mutta..
niin siis raskaana oli mutta oliko sitten opettajalle niin..

Yhteistyössä