S
"säkäri"
Vieras
Kysymys kuuluukin, että jos et ole, niin miksi ihmeessä? Siksikö että se on
a. vaikeaa ja hankalaa
b. ei siinä kuitenkaan mitään säästä
c. et koskaan muista tehdä sitä
Itse sen tein pari kuukautta sitten ja mietin miksen ole tehnyt sitä aikaisemmin. Sähkö on 100% samaa tavaraa mikä pistorasiasta tulee, joten miksi maksaa siitä yhtään enempää kuin millä hinnalla halvin yhtiö sitä tarjoaa.
Viimeisin sähkölasku kouraan ja sieltä mittausnumerot laskuriin ja se on siinä. Vaihtoehtoja tulee pari, niistä valitaan lähinnä se että haluaako määräaikaisen vai milloin tahansa irtisanottavan. Kaiken työn tekee uusi sähköyhtiö. Se ilmoittaa nykyiselle sähköyhtiölle, että "arrivederci amigos", eli irtisanoo vanhan ja hoitaa uuden sopimuksen aloituksen. Mitään ei tarvi tehdä itse.
https://www.kilpailuttaja.fi/palvelut/sahkosopimukset_vertaa_ja_kilpailuta_sahkosopimus/
a. vaikeaa ja hankalaa
b. ei siinä kuitenkaan mitään säästä
c. et koskaan muista tehdä sitä
Itse sen tein pari kuukautta sitten ja mietin miksen ole tehnyt sitä aikaisemmin. Sähkö on 100% samaa tavaraa mikä pistorasiasta tulee, joten miksi maksaa siitä yhtään enempää kuin millä hinnalla halvin yhtiö sitä tarjoaa.
Viimeisin sähkölasku kouraan ja sieltä mittausnumerot laskuriin ja se on siinä. Vaihtoehtoja tulee pari, niistä valitaan lähinnä se että haluaako määräaikaisen vai milloin tahansa irtisanottavan. Kaiken työn tekee uusi sähköyhtiö. Se ilmoittaa nykyiselle sähköyhtiölle, että "arrivederci amigos", eli irtisanoo vanhan ja hoitaa uuden sopimuksen aloituksen. Mitään ei tarvi tehdä itse.
https://www.kilpailuttaja.fi/palvelut/sahkosopimukset_vertaa_ja_kilpailuta_sahkosopimus/