Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En. Ja mielestäni se on väärin, vaikka moni onkin sitä mieltä, että vain puolisoaan pettävä tekee väärin.
Yhdyn tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En. Ja mielestäni se on väärin, vaikka moni onkin sitä mieltä, että vain puolisoaan pettävä tekee väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En. Ja mielestäni se on väärin, vaikka moni onkin sitä mieltä, että vain puolisoaan pettävä tekee väärin.
Ei sitä aina tiedä, että toinen onkin varattu :|
Alkuperäinen kirjoittaja mieras:Alkuperäinen kirjoittaja a:Ei tulisi mieleenkään. Sellaiset on sontakasan alimmaisia yhdessä niiden pettävien äijien kanssa..
Peesiä pukkaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin::wave: Mentiin naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja malla:Mä en kanna huonoa omaatuntoa tippaakaan, elän omaa onneani. Jos miehen vaimo ja sen rakkaus ei miehelle ole riittänyt, se ei ole mun ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Miksi suhde varattuun mieheen on tuomittavaa? Mitä se muille kuuluu mitä ihmiset tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Miksi suhde varattuun mieheen on tuomittavaa? Mitä se muille kuuluu mitä ihmiset tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Riippuu millaista suhdetta tarkoitetaan....
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En. Ja mielestäni se on väärin, vaikka moni onkin sitä mieltä, että vain puolisoaan pettävä tekee väärin.
Ei sitä aina tiedä, että toinen onkin varattu :|
No silloinhan on tavallaan itsekin "petetty". En tuosta tuomitsisi kun antaa äijälle kenkää sitten kun asia selviää. Enemmän halveksin niitä selkärangattomia, jotka aloittavat suhteen tietäen että toinen on varattu. Sille vaan ei ole mitään hyväksyttävää syytä sen enempää kuin vaikka pahoinpitelyyn tai varastamiseen. Lieventäviä asianhaaroja voi olla mutta teko on silti väärin. Se "onni" on aina joltain toiselta varastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Joskus nuorena, itse olin sinkku.
Alkuperäinen kirjoittaja aivollinen:Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Riippuu millaista suhdetta tarkoitetaan....
"Sellaista"