Oletko utelias? Kurkitko lahjasi etukäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttu

Vieras
HAluatko tietää etukäteen mitä saat? pikkusen pakettia näpräät että jos vaikka selviäs mitä siellä on vai jopa ihan teippejä availet?

Mä en halua missään nimessä tietää. Eilen sain muutaman paketin ja ne visusti pidin pussissaan, en edes kurkannut mitä mahtaa löytyä :) Kivempi sitten jouluna kun on ylläreitä. Joskus nuorempana piti kurkkia ja silloin kun mies oli ensimmäistä joulua meidän kotona niin piti vähän kurkata etukäteen, että mitä tulee ettei sitten nolota :)

En kurki.
Lapsena heiluttelin ja puristelin paketteja, en koskaan kurkkinut niihin, koska sitten olisi mennyt aaton jännäykset pilalle. :xmas:

Vähän näprään ja arvuuttelen. En kuitenkaan halua oikeasti tietää, koska aattona on paljon kivempaa availla niitä kun ei tiedä mitä siellä on.

Mutta utelias olen kyllä :snotty:

Kyllä olen lapsena ollut todella ahkera kurkkija, olen jopa avannut lahjoja ja paketoinut niitä uudelleen :D Viime vuonna vielä vähän hipelöin, mutta tänä vuonna en ole koskenut niihin vaikka tuolla muutama on. Äitini on ollut sen verran fiksu että on pakannut osan sellofaaniin :laugh: Mutta mies on jo avannutkin yhden!

Meillä aattonakin yritetään lahjojen jakoa pitkittää mahdollisimman pitkälle, se on niin kivan kutkuttava tunne kun vielä lahjat jakamatta. Mukava seurata miten omat ostamat lahjat uppoaa saajiinsa. En siis kurki.... ainakaan en tunnusta...... :D :D

Yhteistyössä