Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:En ymmärrä mitä ylpeyttä on niinkin arkisessa ja tavallisessa, luonnollisessa tapahtumassa kuin synnytys.
Mä voisin olla ylpeä itsestäni jos joskus juoksisin vaikka maratonin, se vaatisi jo kovaa treenaamista ja harjoittelua.
tässäpä tuleekin ero miten erilaisia me ihmiset ollaan. toinen arvostaa maratonia, toinen jotain toista juttua. tavallinen ja arkinen juttuhan synnytys on, mutta NIIIN erilaista on synnyttää ilman kivunlievitystä kuin "paikat ei tunne yhtään mitään"-puudutuksella. Siinä se ero.
Ei kyse ole arvostamisesta. Jokaisella on periaatteessa valmiudet tulla raskaaksi ja synnyttää, keholla on kyky siihen. Mutta kuinkas moni tuosta noin vaan lähtee sen maratonin suorittamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:En ymmärrä mitä ylpeyttä on niinkin arkisessa ja tavallisessa, luonnollisessa tapahtumassa kuin synnytys.
Mä voisin olla ylpeä itsestäni jos joskus juoksisin vaikka maratonin, se vaatisi jo kovaa treenaamista ja harjoittelua.
Alkuperäinen kirjoittaja EiMullaMuuta:Mua harmittaa kun kaverit ylpeilevät luomusynnytyksillään. Itse olen joutunut 2 kertaa käynnistykseen. Kaikki tapahtui niin rytinällä, että kivunlievitys oli synnytyksen etenemisen kannalta lähes välttämätöntä.
Niin kovasti toivoin molemmilla kerroilla että voisin kokea luonnollisen synnytyksen, jossa kipu tulee portaittain ja on paremmin siedettävissä :/
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:kyl mie oon niin helkkarin ylpee. älkää vaan te epiduraalin saaneet tulko ikinä miun nenäni etteen maisemaa rumentammaan, häppeisitte!!