Oletteko ikinä antaneet miehellenne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";29069708]En puhunut sairaasta ja väärästä yhtään mitään. Oman seksielämän upeuden hehkuttaminen joka tilanteessa on aina helvatan rasittavaa, mutta jos hehkuttava henkilö on vastarakastunut niin sen jotenkin vielä jaksaa sietää. Sit kun se jatkuu 10 vuotta niin HOHHOIJJAA.

Tässäkin keskustelussa olis ollut kiva lukea erilaisia vastauksia, mutta tässä sinä ja noi kaks taas jankkaa monen sivun verran omasta seksielämästään ja sen upeudesta. Niinkuin ois joku pakko todistella sitä kaikille kaiket päivät. Kaikki vähänkin enemmän palstalla pyörivät kyllä tietää jo että "astro on kyltymätön ja data saa aina ja sä olet aina valmis ja miten päin vaan". Mutta täkin ketju kuoli jo, kiitos teidän.[/QUOTE]

Noi kaks? Kirjoittiko Astro sen yhden kommentin lisäksi jotain?

No eikö ny tässä jo moni ole sanonut, että jättäkää näihin vastaamatta.

Toivon ketjun aloittajan aina sen kertovan, ei minua kiinnosta mitä sinä tai harmaa mies toivoo. Jos tuo ap olisi kirjoittanut että älä vaivaudu Vaimo-Rakas niin en olisi vastannut. Ehkä juuri tuo ap halusi kuulla että hänen kuvaamansa toiminta on ihan yleistä?

Minä puhun yleensä asioista (tyrkyistä kommenteista), en itsestäni.

Voit toki teilata mut omahyväisyksi sen takia, että sellainen mua häiritsee ja vituttaa, jos niin tahdot.

Minä taas vastaan kysymyksiin ja väitteisiin. Silloin tuon näitä asioita esille, joten jos ette halua kuulla niin älkää kysykö tai kommentoiko suoraan meidän vastauksiamme/meitä.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mä en voi kyllä kun ihmetellä tätä meininkiä. Ap esitti kysymyksen. Astrolabe ja Vaimo-Rakas vastasivat kysymykseen. Sitten tulee porukkaa länkyttämään, kun nämä kehtasivat vastata Ap:n kysymykseen. Ööö? :D Ja näin saatiin 3 sivua turhaa jankkausta (näiden harmaiden osalta, Data ja Vaimo-Rakas puolustautuvat kun syytetään, näin tekisin itsekin..) mikä ei liity varsinaisesti aloitukseen mitenkään. Voi morjens.

Normaali Astron tapa, tulee heittämään jotain itsekeskeistä ja omaa elää hehkuttavaa paskaa jossa sanavalinnoista lipsahtaa omahyväisyys läpi. Ja sitten tulee virtuaalisesti korville ja Astro hiljenee monesti.

Sinulla taas on normaali tapa se että tulet täysin asiaan liittymättä aukomaan päätäsi toisten vastauksista vaikka ne eivät liittyisi sinuun pätkääkään.
Olisi tämäkin ketju pysynyt asiassa jos sinä Herra Mahtava olisit kelpuuttanut muiden vastaukset vaan ei kun piti aloittaa taas se jurputtaminen.

• Tykkää
Reactions: Data
Niin, seksiaiheiseen keskusteluun vastasimme omasta puolestamme. Yhdellä vastauksella. Siihen sitten nämä 1-2 harmaata tarttuu ja alkaa jankuttaa ja keljuilla. Kyllä, ketju kuolee siten. Mutta eihän tänne nekään urputtajat omaa kokemustaan edes vastannut. Vai vastasiko vierasmies ja hymynaama mitään ap:n kysymykseen, ei vaan vänkyttivät minun ja Astron vastauksista. Ja se on tietysti meidän mustien vika.
Voi blääh. Laittakaa jatkossa ihan ilmoitus mihin kysymykseen en saa vastata.

Ja sä tartut provoon. Eikös se lue jo säännöissä, että ala tartu provon syöttiin. Tätä just tarkoitin sillä että pitää 3 sivua sit itsekkin jäädä jankkaamaan ja todistelemaan; juupas eipäs juupas eipäs.

Tietty "saat" vastata, mutta jättäisit sen rasittavan jankkaamisen pois.

Ja itse aloitukseen vastatakseni:

Yllättävissä paikoissa ei, mutta pyytämättä kylläkin. Ois kyllä tosi outoa jos mies tulisi sanomaan, että "kulta, imisitkö munaani?" :D No joo, ehkä teillä se "pyytäminen" ei ihan noin mene, ketkä ihan erikseen pyydätte puolisoltanne suu- tai käsihoitoa? :P Mutta kertaakaan ei ole kyllä kummankaan tarvinnut erikseen pyytää. Kyllä se tilanne menee siihen aina ihan itsestään. Puolin ja toisin.

(Ai kauhee, olinko nyt hirvee tyrkky kun näin menin vastaamaan?)

Tämä on kyllä mielenkiintoinen kuvio; seksiaiheisessa keskustelussa aina tiettyjen nimimerkkien vastaukset joutuvat tiettyjen nimimerkkien hampaisiin. Ilmeisesti esim. minä ja Astro emme saisi vastata mitään, se on suoraan hehkutusta jos vastaa seksiaiheiseen kysymykseen seksiaiheisessa ketjussa.
Jännä, tosi jännä!

Osallistun nyt täältä takavasemmalta keskusteluun, mutta; Ei se mitä vastataan, vaan MITEN vastataan.

Se, että joka keskustelussa hehkutetaan omaa itseään, parisuhdettaan jne. omahyväisesti on se ongelma. Minullekin nimittäin on pistänyt sama silmään, että täällä tietyt ihmiset haluavat joka keskusteluun tunkea ne itseään buustaavat kommenttinsa ylimieliseen sävyyn.

Tietyillä nimimerkillä on ikäänkuin sama efekti kuin facebookissa, jossa kiillotetaan omaa pintaa kertomalla asioita, joiden kuvitellaan saavan muut kadehtimaan. Täällä ne asiat vain ovat vielä yksityiskohtaisempia ja yksityisempiä kuin facebookissa.

Esimerkiksi astrolabe nostaa joka toisessa keskustelussa esiin, kuinka heillä on mahtava seksielämä, seksiä on usein, paljon, erilaista, pyytämättä, hän on mahtava vaimo ja mahtava äiti ja usein samaan hengenvetoon dissaa vielä vähän muita, ei suoraan mutta rivien välistä se on luettavissa. Ja tämä ei todellakaan ole vain minun kuvittelua, koska nähtävästi saman asian ovat huomanneet muutkin tällä palstalla.

[QUOTE="Vieras";29069848]Osallistun nyt täältä takavasemmalta keskusteluun, mutta; Ei se mitä vastataan, vaan MITEN vastataan.

Se, että joka keskustelussa hehkutetaan omaa itseään, parisuhdettaan jne. omahyväisesti on se ongelma. Minullekin nimittäin on pistänyt sama silmään, että täällä tietyt ihmiset haluavat joka keskusteluun tunkea ne itseään buustaavat kommenttinsa ylimieliseen sävyyn.

Tietyillä nimimerkillä on ikäänkuin sama efekti kuin facebookissa, jossa kiillotetaan omaa pintaa kertomalla asioita, joiden kuvitellaan saavan muut kadehtimaan. Täällä ne asiat vain ovat vielä yksityiskohtaisempia ja yksityisempiä kuin facebookissa.

Esimerkiksi astrolabe nostaa joka toisessa keskustelussa esiin, kuinka heillä on mahtava seksielämä, seksiä on usein, paljon, erilaista, pyytämättä, hän on mahtava vaimo ja mahtava äiti ja usein samaan hengenvetoon dissaa vielä vähän muita, ei suoraan mutta rivien välistä se on luettavissa. Ja tämä ei todellakaan ole vain minun kuvittelua, koska nähtävästi saman asian ovat huomanneet muutkin tällä palstalla.[/QUOTE]

Astrolaben ainoa kirjoitus tässä ketjussa: "Olen ja harvemmin kai hänen pyytää tarttee?" Miten hän tuossa dissasi muita?

[QUOTE="Vieras";29069657]Nojoo, aika turhaa vaimo-rakkaan on mihinkään seksikeskusteluun vastata, koska kaikki tietää sen vastauksen ennakkoon.

"paljon ja maailman parasta".

Hohhoijjaa. Sama koskee dataa ja astroa, mutta ne nyt onkin jotain vastanaineita joten se on jotenkin ymmärrettävää.[/QUOTE]

Allekirjoitan tämän kommentin :D

[QUOTE="Vieras";29069848]Esimerkiksi astrolabe nostaa joka toisessa keskustelussa esiin, kuinka heillä on mahtava seksielämä, seksiä on usein, paljon, erilaista, pyytämättä, hän on mahtava vaimo ja mahtava äiti ja usein samaan hengenvetoon dissaa vielä vähän muita, ei suoraan mutta rivien välistä se on luettavissa. Ja tämä ei todellakaan ole vain minun kuvittelua, koska nähtävästi saman asian ovat huomanneet muutkin tällä palstalla.[/QUOTE]

Muistan itsekin lukeneeni aiemminkin Astrolaben vastauksia seksiin liittyen, mutta mikäs ihme se on kun niin monet aloitukset täällä liittyy seksiin. Se ei suinkaan ole Astrolaben vika? Ei kannata availla niitä seksi-aiheisia aloituksia, jos niin käy luonnon päälle muiden hyvä seksielämä.

• Tykkää
Reactions: Data ja Vaimo-Rakas
[QUOTE="Vieras";29069848]Osallistun nyt täältä takavasemmalta keskusteluun, mutta; Ei se mitä vastataan, vaan MITEN vastataan.

Esimerkiksi astrolabe nostaa joka toisessa keskustelussa esiin, kuinka heillä on mahtava seksielämä, seksiä on usein, paljon, erilaista, pyytämättä, hän on mahtava vaimo ja mahtava äiti ja usein samaan hengenvetoon dissaa vielä vähän muita, ei suoraan mutta rivien välistä se on luettavissa. Ja tämä ei todellakaan ole vain minun kuvittelua, koska nähtävästi saman asian ovat huomanneet muutkin tällä palstalla.[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä!

Peesi tähän. Mä en tajua, että miten noi ei nää mitään vikaa siinä miten he asiansa esittävät. Todella omahyväisiä ihmisiä, tosin eihän sellaiset huomaa olevansa omahyväisiä.

No katos,joku kirjoitteli sen mitä itsekin mietin mutta en jaksanut......en jaksanut kun ei se kumminkaan mitään muuta...en nyt kuitenkaan tiedä onko kaikki kuitenkaan niin ihanaa kun tuntuu olevan aikaa täällä notkua..

[QUOTE="vieras";29069957]No katos,joku kirjoitteli sen mitä itsekin mietin mutta en jaksanut......en jaksanut kun ei se kumminkaan mitään muuta...en nyt kuitenkaan tiedä onko kaikki kuitenkaan niin ihanaa kun tuntuu olevan aikaa täällä notkua..[/QUOTE]

Meidän osalta on. Kaksplussa on paikka jossa tarinamme sai alkunsa sekä yhteinen paikka. Yksi paikan viehätys on se että astrolabe on täällä. Vaikka olemme muutenkin paljon yhdessä (emme tarpeeksi kuitenkaan), niin silti haluamme olla täällä molemmat ja kommentoida toistemme juttuja. Aivan kuten jotkut pariskunnat viihtyvät yhdessä samassa harrastuksessa tai työssä.

Meidän osalta on. Kaksplussa on paikka jossa tarinamme sai alkunsa sekä yhteinen paikka. Yksi paikan viehätys on se että astrolabe on täällä. Vaikka olemme muutenkin paljon yhdessä (emme tarpeeksi kuitenkaan), niin silti haluamme olla täällä molemmat ja kommentoida toistemme juttuja. Aivan kuten jotkut pariskunnat viihtyvät yhdessä samassa harrastuksessa tai työssä.

No juu,tavallaan minä ymmärrän..mut tavallaan en.Se missä ymmärryspuoli hieman takkuaa on se että satunnaisena lukijana/kommentoijana kovin myrkyllisiltä kommentit ovat vaikuttaneet...silleenhän keskustelua syntyy kun on eri näkemyksiä mut onko pakko esittää ne semmoinen tietty vivahde päällä...se tuntuu siltä että "tässä ainoaoikeanäkemysjaesitänsenvieläniinnolaavastiettähiljenet"..

[QUOTE="vieras";29069998]No juu,tavallaan minä ymmärrän..mut tavallaan en.Se missä ymmärryspuoli hieman takkuaa on se että satunnaisena lukijana/kommentoijana kovin myrkyllisiltä kommentit ovat vaikuttaneet...silleenhän keskustelua syntyy kun on eri näkemyksiä mut onko pakko esittää ne semmoinen tietty vivahde päällä...se tuntuu siltä että "tässä ainoaoikeanäkemysjaesitänsenvieläniinnolaavastiettähiljenet"..[/QUOTE]

Tarkoitatko minua? Olen huomannut esittäväni joskus asioita tavalla joista muut päättelevät että se olisi ainoa oikea, vaikka tarkoitukseni olisi ollut vain esittää epäilys ja kaiken lisäksi olen ollut itse asiasta epävarma. Kommunikointikykyni tarvitsisivat kohennusta mm. tuon asian suhteen.

Yleensä tarkoitukseni ei ole nolata, mutta joskus se on tarkoituksellista. Aivan kuten jotkut ilkeilevät ja silloin saatan vastata epämiellyttävällä tavalla.

Yhteistyössä