O
oppija
Vieras
Mä en ollut ennen tätä palstaa. En tiennyt että joku oikeesti varakas haluais juosta baareja alusvaatteisillaan. Aina oppii uutta. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja Matti Nykänenkin sai siitä niin hyvät rahat että.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja Matti Nykänenkin sai siitä niin hyvät rahat että.
onko hän stripannut vai
Alkuperäinen kirjoittaja nana:savanna, mikä on sun paras ilta? =)
mä tanssin myös, mutta mulla on tissiä ja pyllyä eli en tosiaan mikään laiha, paras ilta on ollut käteen 2400?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nana:savanna, mikä on sun paras ilta? =)
mä tanssin myös, mutta mulla on tissiä ja pyllyä eli en tosiaan mikään laiha, paras ilta on ollut käteen 2400?![]()
missä sä tanssit, laita mielummin yv, jos oot oikeasti tanssija =)
Alkuperäinen kirjoittaja nana:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nana:savanna, mikä on sun paras ilta? =)
missä sä tanssit, laita mielummin yv, jos oot oikeasti tanssija =)
en ole kirjautunut tänne. enkä viitsi paikkaa kertoa tässäeipä noita iltoja usein ole, joskus kuitenkin
eilen tuli tanssittua taas oikein fiiliksen kanssa (välillä pakkopullaa) ja sen kyllä huomas taas, privoja oli tosi paljon. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bartender:Baarissa jossa olen töissä tytöt tienaa n. 300-600 euroa ilta.
Alkuperäinen kirjoittaja oppija:Mä en ollut ennen tätä palstaa. En tiennyt että joku oikeesti varakas haluais juosta baareja alusvaatteisillaan. Aina oppii uutta. =)
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:niissä privoissa tehdään?kertokaa muutenkin vähän
itse haaveillut tuosta ammatista mutta rohkeus ei riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja oppija:Mä en ollut ennen tätä palstaa. En tiennyt että joku oikeesti varakas haluais juosta baareja alusvaatteisillaan. Aina oppii uutta. =)
Minusta ihailtavaa, että on niin hyvä itsetunto että pystyy tuohon työhön. Itse rakastan tanssimistä ja kroppa on ihan hyvä ja kasvotkin ihan kauniit, mutta en vaan olisi pystynyt. Siksi mennyt aikamuoto, että nyt olen jo liian vanha. tai siis en ole enää nuori.
En tiennyt että tienaavat noin hyvin kuin savanna. Mutta hienoa että tienaavat!
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Mutta eikös stripparinkin kuulu maksaa verot ! Hetkinen, Savanna, miten tuo verotus menee noissa hommissa ?