Oletteko koskaan kuulleet hyvätuloisesta strippaajasta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oppija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kaveri oli baarimikkona strippibaarissa ja kertoi, että itäblokin tyttöjen käsilaukut maksaa enempi kuin hänen kuukausipalkkansa, autot on bemareita, mekejä, audeja jne. Että tienaa ne. Mutta kato, ei pysty pitään elintasoo yllä, ellei käy välillä töissä.

Kuka viitsis stripata, jos siitä ei maksettais hyvin?
Pistäppä torille itses myyntiin ja toisena päivänä jotain muuta (käsitöitä, kirppiskamaa, musiikkiesitys tms.) niin tiedät mistä ollaan valmiita maksamaan paljon ja usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja nana:
savanna, mikä on sun paras ilta? =)

mä tanssin myös, mutta mulla on tissiä ja pyllyä eli en tosiaan mikään laiha, paras ilta on ollut käteen 2400? ;)

missä sä tanssit, laita mielummin yv, jos oot oikeasti tanssija =)

en ole kirjautunut tänne. enkä viitsi paikkaa kertoa tässä ;) eipä noita iltoja usein ole, joskus kuitenkin ;) eilen tuli tanssittua taas oikein fiiliksen kanssa (välillä pakkopullaa) ja sen kyllä huomas taas, privoja oli tosi paljon. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
savanna, mikä on sun paras ilta? =)

mä tanssin myös, mutta mulla on tissiä ja pyllyä eli en tosiaan mikään laiha, paras ilta on ollut käteen 2400? ;)

missä sä tanssit, laita mielummin yv, jos oot oikeasti tanssija =)

en ole kirjautunut tänne. enkä viitsi paikkaa kertoa tässä ;) eipä noita iltoja usein ole, joskus kuitenkin ;) eilen tuli tanssittua taas oikein fiiliksen kanssa (välillä pakkopullaa) ja sen kyllä huomas taas, privoja oli tosi paljon. =)

ok =)

Alkuperäinen kirjoittaja oppija:
Mä en ollut ennen tätä palstaa. En tiennyt että joku oikeesti varakas haluais juosta baareja alusvaatteisillaan. Aina oppii uutta. =)

Minusta ihailtavaa, että on niin hyvä itsetunto että pystyy tuohon työhön. Itse rakastan tanssimistä ja kroppa on ihan hyvä ja kasvotkin ihan kauniit, mutta en vaan olisi pystynyt. Siksi mennyt aikamuoto, että nyt olen jo liian vanha. tai siis en ole enää nuori.

En tiennyt että tienaavat noin hyvin kuin savanna. Mutta hienoa että tienaavat!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja oppija:
Mä en ollut ennen tätä palstaa. En tiennyt että joku oikeesti varakas haluais juosta baareja alusvaatteisillaan. Aina oppii uutta. =)

Minusta ihailtavaa, että on niin hyvä itsetunto että pystyy tuohon työhön. Itse rakastan tanssimistä ja kroppa on ihan hyvä ja kasvotkin ihan kauniit, mutta en vaan olisi pystynyt. Siksi mennyt aikamuoto, että nyt olen jo liian vanha. tai siis en ole enää nuori.

En tiennyt että tienaavat noin hyvin kuin savanna. Mutta hienoa että tienaavat!

Ja vielä ilmeisesti verottomana

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Mutta eikös stripparinkin kuulu maksaa verot ! Hetkinen, Savanna, miten tuo verotus menee noissa hommissa ?

kyllä kaikista pitää maksaa

mull on kirjänpitäjä joka hoita, ensiks mun tulot oli pieniä ja ennakkoveroja maksanut pieniä sitten kun tulot nousivat niin aika kivat verot oli pakko maksaa

Yhteistyössä