Oletteko tutustuneet tuohon Ackd Easy diet laihdutusjuttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamitzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku tuolla aiemmin kommentoi että nuo nutriletit ja easydiet pussit on periaatteessa samaa kamaa ja että molemmissa olisi suurinpiirtein yhtäpaljon hiilareita. Ei pidä paikkaansa. Easydietissä on enemmän proteiinia kuin hiilihydraatteja ja nutriletissä toisnpäin.

Nutrilett 5 day start paketin kyljestä päiväannoksessa on:
Proteiinia 60g, hiilareita 103g

Easydiet Juustokeitoissa päiväannoksessa (kolme pussia yhteensä): : Proteiinia 65g ja hiilareita 26g.
Ei tartte miettiä miksei nutriletillä pääse tai joudu ketoosiin.

Olin tammikuussa 3 viikkoa Easydietillä, painoa putosi 7,5 kg ja se on myös pysynyt poissa. Mikään helppo laihdutuskeino se ei mielestäni kuitenkaan ole. Itse päädyin kokeilemaan tuotetta lähinnä siksi, että olen erittäin laiska ruuanlaittaja, jo voileivän tekeminen on välillä liian työlästä. Siksi ruokavalioni koostui lähes täysin hiilihydraattipitoisista ruuista (karkit, keksit, pullat). Karppaus ei onnistunut lukuisista yrityksistä huolimatta, juuri sen työläyden takia. Silloin kun on melko vähän sellaisia ruokia tarjolla, joita voisi syödä sellaisenaan. Kokeilin siis Easydietiä ja paino putosi. Samalla sain muutettua ruokavaliotani vähähiilarisempaan suuntaan ja sillä tiellä olen edelleen. Paino on laskenut tuon kuurin jälkeen vielä pari kiloa erittäin hitaalla tahdilla. Karkit yms. jäivät kyllä lähes täysin, leipää syön välillä. Minään ihmedieettinä en easydietiä pidä eikä mielestäni voi sanoa, että se sopii laiskoille laihduttajille, jotka eivät saa itseään niskasta kiinni. Kuuri on rankka ja vaatii itsekuria todella paljon.

Hei! Itsellä nyt 5 päivä menossa easydietin pussikeitoilla. Ensimmäisten parin päivän jälkeen mennyt ihan hyvin paitsi, että pientä heikotusta ilmennyt eilen ja tänään. Uskoisin tämänkin kohta helpottavan kun keho tottuu ketoosiin. Keitoissa ollut vain muutama jota en ole maistanut/ tykännyt(parsa, tomaatti ja kanakeitto) Tarkoitus olisi syödä 2 viikkoa ainakin ensin ja siirtyä sitten muuten noudattamaan vähähiilihydrattista ruokavaliota. Minulla tämän kaltainen dietti toimii alkubuusterina enkä pidä tätä ihmedieettinä vaan kannustimena jatkaa tervellisiä elämäntapoja. Pidän liikunnasta ja tiedän miten kuuluisi syödä, mutta helposti tulee jäätyä sohvan nurkkaan sipsipussi kainalossa.
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.. palailen kertomaan tuloksista myöhemmin, koska en halua joka päivä painoa mitata.

Eilen siis aloitin Easy Diet -keittokuurin, kun tarvitsin uutta puhtia painonpudotukseen. Olen nyt viime vuoden syksystä alkaen noudattanut vähähiilarista ruokavaliota, jonka ansiosta painoa putosikin yhteensä lähemmäs 10 kiloa. Olisi pudonnut varmaan enemmänkin, mutta väliin mahtui parikin 2-3 kuukauden "repsahdusaikaa", jolloin en paljoa kaloreita laskeskellut.

Olen aina ollut kaikkia pikadieettejä vastaan siinä tapauksessa, jos niitä käytetään vain nopeiden tulosten saamiseksi ja että sen jälkeen huokaistaan helpotuksesta -nyt saa taas mässätä. Mutta eihän se tietenkään niin mene. On ymmärrettävä, että tällaiset dieetit voivat toimia ihan tehokkaina "potkuina pyllyyn", jos vain dieetin jälkeenkin pitää päänsä kylmänä.

Skeptikoille ja matemaattisesti heikkolahjaisille voinkin sanoa, että kyllä tällaisten pikadieettienkin jälkeen on mahdollista laihtua, jos vain yksinkertaisesti jatkaa hyväksi todettua ohjenuoraa; kuluta enemmän kuin syöt. Vaikka jonkin verran nesteitä tulisikin dieetin loputtua takaisin, niin ei siinä kuitenkaan lihomaan pääse jos laskee kaloreita ja tarkkailee syömisiään.

Olen lisäksi sitä mieltä, että mitä hitaammin paino putoaa, sen paremmin se pysyykin poissa. Mutta nyt on paino junnannut samoilla laakereilla jo sen verran monta viikkoa, että haluan antaa sille hiukan vauhtia. Ja motivoihan se sitten itseäkin ihan uudella tavalla!

Selvin ero Nutrilettiin hiilarien vähyyden lisäksi on maku. Easy Diet-keitot on huomattavasti maukkaampia, mutta eihän ne mitään kulinaristisia nautintoja ole. Kyllä alas menee ja nälkä pysyy poissa. Itse käytän yhden pussin illassa. Muuten syön vhh-ruokaa, esim. pari keitettyä munaa aamulla ja kanasalaatti lounaaksi sekä muutama pähkinä välipalaksi. Ilta on aina ollut mulle hankalaa aikaa ja tulee naposteltua koko ajan jotain. Ajattelin näiden pussien avulla totutella vähempään iltasyömiseen ja pudottaa samalla painoa. Olen ollut nyt viikon näin ja pari kiloa on lähtenyt. Laitan syömiseni myös Kiloklubiin varmuuden vuoksi, ettei tule syötyä liikaa muttei myöskään liian vähän. 600 kaloria on alaraja ja 1000 yläraja päivässä.

Aloitin easydiet pussikeitto dietin muutamapäivä sitten ja voin kertoa että aivan kamalanmakuisia ja koostumus on jauhomainen. Yhtään keittoa en ole pystynyt kokoaan syömään. Pari viikkoa näillä? no way!

Noin viikko pussikeittoja takana, ja kärsin edelleen nälkää. Tosin en kokoaikaa, vaan silloin, kun on "syömisestä" kulunut muutama tunti. Omasta mielestäni kaikki makeat maistuvat hirveältä, en ymmärrä mikä niissä tökkii. Ainut mielestäni ok makea on karpalo. Suolaisista olen pitänyt lähes jokaisen mausta, ja thaikana on ehdoton suosikkini. Texmex-jauhelihakeitto maistui mielestäni mauttomalta jauhelihakastikkeelta, johon onneksi sain makua chiliä lisäämällä. Olo on hyvä, ja huomaan vatsan seudun pienentyneen. Mieli tekee kovasti syödä lähes tulkoon kaikkea muuta, ja itselleni painonpudotuksen lisäksi otin tämän itsekurin testauksena, pystynkö tosiaan olemaan sortumatta herkkuihin. Energiaa on yllätyksekseni riittänyt, ja olo sekä henkisesti että fyysisesti on hyvä. Yhtenä suurimmista skeptikoista voin sanoa olevani tyytyväinen easydietin vaikutuksiin! :)

Aivan kuin itse olisin kirjoittanut. Itsellä ei mitään klönttejä ole ollut, paitsi sitä kanaa. Ei ne ainakaan jauhosta ole tulleet, pureskellessa sen huomaa.
Veteen sekoitan ihan vain lusikalla, sen ihmeempiä se ei ole vaatinut. Ekat 5 päivää olen vetänyt sellaisenaan, nyt päivän olen lisäillyt habanero tabascoa. Sopivasti vaihtuu maku, ei maistu aivan samalta kuin ekat 5 päivää.

Juu, tosiaan nuo kaikki pussimaut: liha, kala ja kana sopivat myös kasvissyöjille. Maku tulee aromeista. Edellä mainittuja aineita nuo sopat sisällä lainkaan.

Tämä löytyi easydiet.fi -sivuilta, lääkäri vastaa-osiosta.

Yksi päivä takana, 20 edessä! :)

..Juuri äsken tuossa sienikeiton tekaisin, ei menny alas, 1/3 sain ehkä väännettyä naamariin mutta tuo klönttisyys ei vaan toiminut, vessanpönttö sai sitten maistella loput keitot.
Olin aika hätäisesti tekaissut kuitenkin tuon ensimmäisen joten totesin että kokeillaampas kanakeittoa. Nakkasin oikein kattilaan ja sekoittelin vispilällä - eikä mitä ! Ei ne köntit vaan lähde pois ollenkaan. Oli pakko valuttaa siivilän läpi että saa edes jotain nieltyä vaan siihenhän se sitten siivilään jäi melkein puolet keitosta könttinä. Vähän kyllä mietityttää vaikka vain 5 päivän kuuri onkin että miten tässä hengissä pysyy jos ei nuita könttejä voi niellä.

Sekoitan pussit sauvasekoittimella. Supernopeaa ja tehokasta, eikä jää klönttejä!!

Nämä easy diet-pussit ovat aivan kamalan makuisia. En epäile tehoa, mutta en saa niitä klönttejä pois millään sauvasekoittimella tms. Liian suolaisia ja muutenkin todella outoja makuja, heitin suosiolla roskiin loput pari pussukkaa ja olen tyytyväinen, että ostin irtona apteekista eri makuja. Kokemusta kun on painonhallinnasta pitkältä ajalta. Laihdutin 10v. sitten normieväillä 20kg, painonvartijoiden pistein ja niitä aion taas käyttää + joskus satunnaisesti nutrilettia esim. töissä, sen kätevyyden takia. Paino on myös pysynyt aika hyvin kurissa, toki jokunen kilo on tullut kun en niin kauheesti ole vahtinut annoskokoja. Muuten, nutrilett-tuotteiden mautkin on vuosien varrella parantuneet, toivotaan että tälle ACKD:lle käy samoin..

Hei!
Oon ollu neljä viikkkoa easy dietillä, viides alkoi tänään. Kolme viikkoo meni hyvin, paino putos tasaisesti, yhteensä lähtenyt n. 8 kiloa. Mut sen jälkeen tuli stoppi. Neljännellä viikolla paino pysyi lähes 100gramman tarkkuudella samassa lukemassa. Lähtö painoindeksi oli 35, joten ois vielä mistä lähteä.. Vähän rupee masentaa, ku ei enää mitään tapahdu. Oon noudattanu ohjeita eli 1 makea pussi ja 2 suolaista pussia päivässä ja vähintään 3 litraa vettä. Oisko kellään mitään vinkkejä mistä vois johtuu, ku paino ei putoo?

Mulla easydiestistä vain positiivinen kokemus, jos ei pussikeitonmakuja oteta huomioon (niistä en pidä)
Mutta olin keväällä 3 viikkoa easydietilla ja tiputin 7.5 kg. Aikaisemmin olin vähähiilihydraattisella ja siinäkin tippu jo useita kiloja. Kesän söin mitä söin eli en hiilareita laskenut mutta paino pysyi. Kiloakaan ei tullut lisää.
Nyt olen toista viikkoa taas easydietilla jotta saan uuden kimmokkeen vähähiilihydraattiseen ruokavaliooni, ei oikein kesän jälkeen ole löytynyt tahtia/tahtoa löytää oikeaa ruokavaliota.

En ole aikaisemmin kokeillut mitään muuta vastaavaa kuuria.Ennakkoluuloja oli valtavasti. Mutta kun hieman tuohon ketoosiin tutustuin ennen ensimmäistä kuuria alkoi se tuntua ihan järkeenkäyvältä jutulta.
Kun rasva palaa niin ei se rasva se myös palaa ja sen kyllä huomaa heti olossaan
Lihakset kuitenkin säilyvät kun on proteiinia rutkasti.

Suosittelen!

Moikka

olin muutaman päivän easy dieetillä, mutta piti lopettaa lääkärinmääräyksestä. Nyt siis 14 ylimääräistä pussia ja avaamaton purkki omega 3 kalaöljyvalmistetta. Myyn tuotteeni huutonetissä hintaan 30e + postikulut.
http://www.huuto.net/kohteet/ackd-easy-diet--omega-3/191067708

täällä epäileville ihmisille vastaukseksi, että puolessatoista viikossa lähtenyt 5kg easydiet keittojen ansiosta, sitä ennen 12 kg vuodessa elintapoja muuttamalla. En väheksy elintapojen muuttamista, vaan niilä on tärkeä osa varsinkin dieetin jälkeisessä elämässä.

mä olen nyt maistanut suolaista sekä makeaa easy diet tuotetta ja täytyy sanoa että musta molemmat maistu vain jauholle, yöks. No onneksi osti nuita vaan korvaamaan yhden aterian päivässä, tuskin pystyisin syömään nuita sitä 3päivässä ja viel kahta viikkoa.

Mä olen nyt toista päivää noita pusseja vetänyt. Hyvin pitävät toistaiseksi nälän ja maku paranee ihmeesti kun tajusin tehdä keiton ajoissa termokseen hautumaan ja maustaa lisää. Noi makeat pussit oli suorastaan positiivinen yllätys, verraten suolaisiin. Oma suosikki on tähän mennessä yllättäen kalakeitto, ei se tosin kalalle maistunut. Itse ihmettelen noissa pusseissa sitä mukin pohjalle jäävää "hiekkaa", jotain kovia rakeita jotka eivät häviä hauduttaessakaan.

Kallista hommaahan tämä on, mutta lähinnä ajattelin tällä palauttaa itseni ruotuun noiden hiilihydraattien ja muutenkin makean syömisen suhteen, sekä pakottaa itseni parempaan ateriarytmiin. Tätä nyt varmaan pari viikkoa ja sit ihan normiruualla eteenpäin.

Painoa en usko tippuneen yhtään, kun elän tätä ihanaa menkkoja edeltävää turvotusaikaa joten kaikki noi juodut vesilasit tuntuvat jäävän "vyötärölle". Mutta eiköhän se painokin lähde alenemaan, kunhan kunnon ketoosin saa päälle.

Enää ei mulla mee pussit alas joten ois myynnissä loput pussit: tex mexiä 4 pss, kanakeittoa 1 pss, sienikeittoa 2 pss, kuningatar kiisselijauhe 1pss, vadelmakiisseli 2pss, mansikkasmoothie 1 pss ja suklaa smoothie 1 pss.
Tarjoa ja jos hinnasta päästään sopuun niin postitse lähtee pikemmiten.. Yhteydenotot: hoitsu83@hotmail.com

Suosittelen maistamaan Modifastin ateriankorvikkeita tai Naturdietin (Frigss) smoothieita. Tähän mennessä MIKÄÄN muu ei ole mennyt alas, mutta nuo maistuvat jopa oikeasti hyviltä. Naturdietin juttuja saa melkeen mistä vaan kaupasta, mutta tosi huonosti näyttää saavan kaupoista noita Modifasteja, mut aika monesta paikkaa netistä pystyy tilaa. Ei noillakaan kuuhun mennä, eikä ne tee kenestäkään superhoikkaa lihaskimppua (joka tuntuu olevan monen tavoite :D), mutta jos jotain ateriankorvikkeita haluu käyttää, niin kai se sit on järkevää käyttää ees niitä, joita ei tarvi hampaat irvessä niellä :D.

[QUOTE="Heiska";22916159]Minä söin ensimmäisen ackd easy diet -keiton perjantai-iltana. Tämä oli sienikeitto. Haisi voilta, maustui kamalta ja seassa oli sellaisia pieniä klönttejä, jotka eivät puremalla muuttuneet miksikään ja yrittäessä niellä takertuivat kurkkuun. En saanu syötyä kuin väkisin puolet, koska meinasi laatta lentää.
Eilen eli lauantaina söin päivän ensimmäisenä ateriana kanakeiton. Samanlainen koostumus: kuin paksua kastiketta ja ne klöntit. Ja sama homma kävi eli vaikka kuinka pureskeli niin ne klöntit eivät pienentyneet ja pakko oli vaan niellä. Inhoittavaa. Sitten illemmalla söin kalakeiton -> ja taas samanlainen koostumus!

Olen todella pettynyt juurikin siksi, että noita mainostettiin "todella hyvänmakuisina". En tiedä, että olenko sitten nirso vai mitä, mutta itse en niitä hyvänmakuisiksi sanoisi.
Huomenna yritän mennä metsästämään niitä smoothieita, josko ne olisivat edes hyviä. Postissa on tulossa parsakaalikeittoa ja todella toivon, että se poikkeaisi näistä muista.

Tuntuu siis tällä hetkellä siltä, että helpompaa olisi olla syömättä yhtikäs mitään kun saada näitä keittoja alas. Mutta ihmiset tykkää eri makuisista, joten suosittelen kyllä ostamaan ensin yhdet pussit kutakin makua, ettei mene rahat hukkaan.[/QUOTE]

"Tämä oli sienikeitto. Haisi voilta, maustui kamalta ja seassa oli sellaisia pieniä klönttejä, jotka eivät puremalla muuttuneet miksikään ja yrittäessä niellä takertuivat kurkkuun"

Oiskohan nämä "pienet klöntit" ihan niitä herkkusienenpalasia,joita varmaan HERKKUSIENIkeitossa kai pitääkin olla,samoiten kuin kanakeitossa on kanan palasia jne!

Kai jokaisen joka laihdutuskuurille alkaa on pakko se hyväksyä,että pussilaihdutusruoat eivät maistu eivätkä voi maistua pizzoille,hampurilaisille jne.Vähän realistisuutta peliin!

Olen nyt syönyt pari viikkoa ja kiloja on lähtenyt ropisemalla,vaikka en ollut hirmu ylipainoinen alunperinkään 160cm/63kg. Keitot ovat tosi hyviä ja esim.suklaajälkkäri ihanaa(kun laittaa jääkaappiin esim.tunniksi tulee vanukasta),olo on virkeä ja reipas eikä herkkuja tee mieli! Tämän helpompaa ei enää laihdutus voi olla! Suosittelen! :))

Olen nyt ollut easy-pussien varassa 2 viikkoa. Syönyt joka makua, ja tykkään tosipaljon kaikista.
Aloitan aamulla juomalla vettä. Klo. 8 teen puuron, otan kalaöljykapselit. 11.30 joku keitoista ja vettä. 4-5 syön taas keiton. juon vettä noin 2 l, päivän aikana. Joskus napsasen hiilarittoman kermajuustosiivun. Illalla ei tosiaankaan tee mieli mitään "naposteltavaa" niinkuin ennen. Ja jos makeaa haluaa, löytyy niitäkin pusseina. Lenkillä käyn koirankanssa parikertaa päivässä. Ja nyt vaaka näyttää 5.300 vähemmän, kuin aloittaessa. Parasta on, että vararenkaat vyötäröltä on hävinneet. Eikä naamasta nahat roiku kuten kaalisoppakuurissa muinoin. ja ne kilot tuli takas. Tietty tytyy jatkossa katsoa mitä syö, eikä palata entiseen. Tsemppiä aloittamiseen. ps. Halvempaa tämä on, kuin entinen mässäily.

Yhteistyössä