[QUOTE="Heiska";22916159]Minä söin ensimmäisen ackd easy diet -keiton perjantai-iltana. Tämä oli sienikeitto. Haisi voilta, maustui kamalta ja seassa oli sellaisia pieniä klönttejä, jotka eivät puremalla muuttuneet miksikään ja yrittäessä niellä takertuivat kurkkuun. En saanu syötyä kuin väkisin puolet, koska meinasi laatta lentää.
Eilen eli lauantaina söin päivän ensimmäisenä ateriana kanakeiton. Samanlainen koostumus: kuin paksua kastiketta ja ne klöntit. Ja sama homma kävi eli vaikka kuinka pureskeli niin ne klöntit eivät pienentyneet ja pakko oli vaan niellä. Inhoittavaa. Sitten illemmalla söin kalakeiton -> ja taas samanlainen koostumus!
Olen todella pettynyt juurikin siksi, että noita mainostettiin "todella hyvänmakuisina". En tiedä, että olenko sitten nirso vai mitä, mutta itse en niitä hyvänmakuisiksi sanoisi.
Huomenna yritän mennä metsästämään niitä smoothieita, josko ne olisivat edes hyviä. Postissa on tulossa parsakaalikeittoa ja todella toivon, että se poikkeaisi näistä muista.
Tuntuu siis tällä hetkellä siltä, että helpompaa olisi olla syömättä yhtikäs mitään kun saada näitä keittoja alas. Mutta ihmiset tykkää eri makuisista, joten suosittelen kyllä ostamaan ensin yhdet pussit kutakin makua, ettei mene rahat hukkaan.[/QUOTE]
"Tämä oli sienikeitto. Haisi voilta, maustui kamalta ja seassa oli sellaisia pieniä klönttejä, jotka eivät puremalla muuttuneet miksikään ja yrittäessä niellä takertuivat kurkkuun"
Oiskohan nämä "pienet klöntit" ihan niitä herkkusienenpalasia,joita varmaan HERKKUSIENIkeitossa kai pitääkin olla,samoiten kuin kanakeitossa on kanan palasia jne!
Kai jokaisen joka laihdutuskuurille alkaa on pakko se hyväksyä,että pussilaihdutusruoat eivät maistu eivätkä voi maistua pizzoille,hampurilaisille jne.Vähän realistisuutta peliin!
Olen nyt syönyt pari viikkoa ja kiloja on lähtenyt ropisemalla,vaikka en ollut hirmu ylipainoinen alunperinkään 160cm/63kg. Keitot ovat tosi hyviä ja esim.suklaajälkkäri ihanaa(kun laittaa jääkaappiin esim.tunniksi tulee vanukasta),olo on virkeä ja reipas eikä herkkuja tee mieli! Tämän helpompaa ei enää laihdutus voi olla! Suosittelen!

)