oletteko vertailleet? joulua vaan ;)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, just eilen.. tosin vain nettikaupoista. Pitäis vielä käydä kiertää cittari, prisma, euromarket ja halpiskaupat (vapaavalinta). Nettikaupoissakin hillittömät hintaerot eri paketeissa, yli kymmenenkin euroa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Jep, just eilen.. tosin vain nettikaupoista. Pitäis vielä käydä kiertää cittari, prisma, euromarket ja halpiskaupat (vapaavalinta). Nettikaupoissakin hillittömät hintaerot eri paketeissa, yli kymmenenkin euroa..

mites nettikaupoissa, kerro tulos. Helpommalla pääsisiki kun tilais :)
 
Riippuu mitä on tilaamassa. Itse etsin vain halvinta Lego Maatilaa (sitä isompien versiota) enkä juuri verrannut muiden pakettien hintaa. Kärkkäisellä oli se edullisin.
 

Similar threads

K
Viestiä
36
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
M
Viestiä
1
Luettu
880
O
E
Viestiä
5
Luettu
459
Aihe vapaa
Herää pahvi...
H
V
Viestiä
5
Luettu
2K
V

Yhteistyössä