Oli hymyssä pitämistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Ovikello soi ja menin ovelle ja oven takana sesoi naapurin 4v poika ja kysyi:
"Tuleeko mun tyttöyttävä ulot?" Kengät oli väärissä jaloissa ja rukkaset eriparia ja auringolasit silmillä.

Neiti ei halunnut lähteä ulos. Poika lähti pois ja hetken päästä soi ovikello ja sama poika seisoi oven takana ja kysyi:"Taanko tulla teille leikkii?"
Kysyin onko vanhempien lupa.
"Emmä tiiä mä oon kalkannut (= karannut)"
Yritin siinä sit pokan pitää ja kehotin menee kotoa kysyy luvan.
Reippaasti lähti kotio päin. Oli kyllä suuri saavutus pieneltä yleensä tulee isoveljensä kanssa oven taakse eikä puhu mitän.
Soitin sitten vanhemmille ja kerroin että heidän karkuri on käynyt ovella ja tulossa kotiin päin.

:heart:
Nuori rakkaus on niin ihanaa :heart:

Meinkii pienin halus aamulla laittaa hiukset nätisti ja oikee hameenkii päälle, kun ties että hänen poikaystävänsä tulee tarhaan :laugh:
(mein pienin vajaa 4v ja poikaystävä just 3v )

Hetki sitten tuli takas. "Iti tano et taan tulla, mut iltapalalle kotiin"
No päästettävähän tuo oli sen verran hellyttävä pikkumies.

Tosin äsken kuuntelin kun juttelevat, niin ilmoitti tytölle: "Tit kun mun pitää mennä kotiin niin kalkaan Talan(=Saran) luo, ku tykkään tiitäkin". Onhan se hyvä, että on varavalita tyttöystävistä :laugh: :laugh: :laugh:
Täytyy vissiin lähteä saatelemaan poikaa kotiin, ettei häviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Saku82n:
Meiän poika varattiin jo 6v naapurin tytön sanoin: Saat varautua sit siihet että susta tulee mun mies aikusena, siihen ei annettu paljon vastalauseen mahollisuutta :whistle: :D

Mun siskon tyttö aikoinaan otti mummon pitsiliinan ja laittoi päähänsä ja lähti ulkona juoksee mummon naapurin pojan perää huutaen:
"Poika älä kaakaa nyt me mennään naamisiin" Ei poika ihan lämmennyt ajatukselle.

Yhteistyössä