oli kirkossa ollu tänään joku maailmanlopun ennustaja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Sälli käy nyt noita riparikirkkojaan (jäi vähän vaiheeseen, ja nyt sit kirii muut kii et pääsee ripille) ja siellä oli kesken konfirmaatio tilaisuuden joku alkanut mesoomaan myrsystä ja siitä kuinka Jumala on sen hänelle kertonut, loppu tulee tms

varmaan aika ahdistavaa kaikille niille jotka siellä on olleet katsomassa lapsen ripille pääsyä ja muutenkin kaikille siellä olijoille :/

oli kuulemma lähtenyt ihan itse sit pois, ja joku oli sit vaan menny ovelle katsomaan et se oli oikeesti mennyt pois..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niinku mitä se sano? Myrskystä? Mitä muuta?

en ollu itse paikalla, mut Sälli sano et jotain jostain myrskystä jonka Jumala on hänelle ilmoittanut ja jotain muuta sit siihen vielä, seissy keskikäytävällä ja mesonnut, ja sit lähteny pois..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
6-vuotta sitten rippikirkkoon tuli mies ilman housuja. Hällä oli vain t-paita päällä.

Mitäs se ennusti?

Ei mitään onneksi :D Tosin meni kolme kertaa ehtoolliselle.

Eiks kukaan ajanut sitä pois sieltä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Minä oon ollut kerran kirkossa kun yks mies tuli kesken kaiken kaatokännissä :o jumalanpalvelukseen ja kun pyrki ehtoolliselle tuli pappi, hyvin ronskin kokoinen pois alttarilta, otti miehen kainaloos ja sanoi, sinä oot jo viinis tainnut tältä päivää saada, Jumalan siunausta. Ja sit talutti tän ulos:D

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
6-vuotta sitten rippikirkkoon tuli mies ilman housuja. Hällä oli vain t-paita päällä.

Mitäs se ennusti?

Ei mitään onneksi :D Tosin meni kolme kertaa ehtoolliselle.

Eiks kukaan ajanut sitä pois sieltä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Minä oon ollut kerran kirkossa kun yks mies tuli kesken kaiken kaatokännissä :o jumalanpalvelukseen ja kun pyrki ehtoolliselle tuli pappi, hyvin ronskin kokoinen pois alttarilta, otti miehen kainaloos ja sanoi, sinä oot jo viinis tainnut tältä päivää saada, Jumalan siunausta. Ja sit talutti tän ulos:D

No ei ajanu, sitä me ihmeteltiinkin. Istui vielä siinä saarastuolin edessä olevalla penkillä, et kyl varmaan papppi sen huomas :D

on se kumma kun mun mielestä lapsillekin pitää kertoa saatanasta ja jumalasta mutta kaikki sitä kummastelee ja ihmettelee että eihän nyt lapsille sa moista kertoa, mutta mä olenkin uskossa, ja ajattelen erilailla, mun mielestä jokaisen tulisi tietää että joskus se maailmanloppu todella tulee ja saatana ja jumala on olemassa

Alkuperäinen kirjoittaja usko:
on se kumma kun mun mielestä lapsillekin pitää kertoa saatanasta ja jumalasta mutta kaikki sitä kummastelee ja ihmettelee että eihän nyt lapsille sa moista kertoa, mutta mä olenkin uskossa, ja ajattelen erilailla, mun mielestä jokaisen tulisi tietää että joskus se maailmanloppu todella tulee ja saatana ja jumala on olemassa

No siinä ei ole järkeä, että mielenterveysihmiset rupeaa kirkossa huutamaan jotain ihan omia juttujaan.

Tottakait pitää kertoa, mutta voihan sitä kertoa monella eri tavalla... kerrotaanhan lapsille monista asioista, mutta itse en ainakaan koe pelottelua ja huutamista kovin fiksuna konstina saada viestiä perille.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Tottakait pitää kertoa, mutta voihan sitä kertoa monella eri tavalla... kerrotaanhan lapsille monista asioista, mutta itse en ainakaan koe pelottelua ja huutamista kovin fiksuna konstina saada viestiä perille.

jyrkkä ei todellakin kaikelle pelottelulle, ja lapsen mielen ahdistelulle ja etenkin jonkinlaisen "uskonratkaisun" heruttamiselle helvetinkuvien maalailulla.

Yhteistyössä