Oli kiva siivouspäivä juu....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ukko selkäkipuineen sentäs käytti matot ulkona, mut muuten on toimittanu lattiamaton virkaa olkkarin lattialla nukkuen, se katos kuulema auttaa siihen selkäsärkyyn (vanha vaiva). Kerran sammutti imurin ko viiletin sen kans ohi mut toisen kerran ko tulin ja aloin tyrkkiä sitä pois tieltä eikä siirtyny, nii imuroin koko ukon. Ja tämä vaan nukku :snotty:

No nyt se on vaihtanu paikkaa ko telkkarin näkkee paremmin keskemmältä lattiaa, nii minusta tuntuu että tuossa kohtaa missä se makas, on likasta. Koska en päässy siitä imuroimaan enkä luutuaan. Matto oottaa rullalla että pääsis paikalleen... Mut minun mielestä ukko sais ite imuroija ja luututa makuupaikkansa :whistle:

Mielipitteitä? :attn:

Nii eikä sillä nyt juuri oo kipeä se selkä ko särkylääkitys kohillaan, että turha kenenkään siihen vedota että minun sen takia pitäs siivota sen puolesta. :xmas:
Mie veikkaan että sitä vaan laiskottaa, koska sen mielestä ei ollu siivouspäivä. :kieh:

Tämä on taas tämmönen periksi-ei-anneta-juttu....

Semmonen mielipije, että mä siivosin joulusiivouksen tänä jouluna täysin isseksein =) Ei ollu isäntä auttamassa eikä haitolla.

Ei kait tuokkaan ois täälä kauaa viihtyny jos ois päässy pakkoon, mutko se selkä... se selkä... :D Heti ko näin että se nousi ylös päivällä nii täräytin kaameimmalla äänelläni että matot ulos tuulettuun :xmas: Ja ne meni... Ja tuli takaski ko käskin :snotty: Muuten kyllä siivoan yksin, koska jos joku muu siivoaa, minun on pakko siivota uusiksi. Mut tuo yks kohta... Joku junnaa minun sisällä vastaan. Se ei kuulu ennää minun tehtäväksi, minun mielestä. Mitäs ei siirtyny :popcorn:

Semmonen mielipije, että mä siivosin joulusiivouksen tänä jouluna täysin isseksein =) Ei ollu isäntä auttamassa eikä haitolla.

Että siivosit? Meilläpäin joulusiivot tehdään ennen joulua, siis just pari päivää.
Muuten ei kyllä siivotulta näytä. Ajattelin keskiviikkona alottaa. Ja siis en nyt tarkoita kaappeja, en siivoa niitä, en meinaa olla joulua kaapissa, mutta muuten.

Että siivosit? Meilläpäin joulusiivot tehdään ennen joulua, siis just pari päivää.
Muuten ei kyllä siivotulta näytä. Ajattelin keskiviikkona alottaa. Ja siis en nyt tarkoita kaappeja, en siivoa niitä, en meinaa olla joulua kaapissa, mutta muuten.

Mulle on elämäntehtävä saaha siivota. En mie mittään joulu- ja kevätsiivoja mieti ees. Jokanen siivous on suursiivous ja usko tai älä, selviän niistä päivässä ja nautin jokasesta hetkestä :D

Yhteistyössä