A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:AP, tsemppiä sulle! Teit ihan oikein, kun otit asian puheeksi. Sulla on iso huoli ja aina ei ole helppo kertoa kodin tapahtumista jollekin ulkopuolisille. Lasten kannalta tuo voi olla ihan ratkaiseva juttu ja kuulostat siltä, että haluat oikeasti tehdä parhaasi oman lapsesi elämän turvaamiseksi. Lisäksi kannat huolta myös miehesi lapsesta, joka on osa perhettänne, sekä miehesi ja sinun välisestä parisuhteesta. Kyllä tuossa on jo niin monta asiaa, että parempi avata suu ja puhua, kuin istua hiljaa ja katsoa sivusta, riistäytyykö homma käsistä vai ei. AINA on parempi puuttua ajoissa, kuin vasta sitten kun tilanne on jo kärjistynyt äärimmilleen syystä tai toisesta.
Kiitos, että olette ainakin osa sitä mieltä, että tein oikein. Itsekin ajattelin ensin niin, mutta sitten tuli katumus ja häpeä, koska ajattelen, että kaikki muut naiset ja äidit vaan ovat parempia kuin minä, eikä kukaan tekisi mitään vastaavaa omassa elämässään.
Minun on jotenkin ollut aina vaikea puhua tunteistani rehellisesti ja varsinkaan ulkopuolisille. Olen koittanut pitää kulissit pystyssä, mutta nyt päätin, että tälle kaikelle pitää tulle loppu. Olen kuitenkin tosi sosiaalinen ja ihana ihminen, jos haluan, ja tulen kaikkien kanssa toimeen ja harvat tietävät millainen tyranni oikeasti olen. Siitä puolesta kertominen on aika vaikeaa. Välillä olen miettinyt että saatan olla jopa narsisti oman käyttäytymiseni puolesta ja se pelottaa ihan kauheasti...