Oliko epäreilu "kuittaus" seksistä

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Meillä seksiä n. kerran viikossa. Minulla rakenteellisesti ahtaat paikat ja seksi tekee kipeää sen takia. Varsinkin nyt synnytyksen jälkeen/imetyksen aikana.
Ja mies eilen sanoi että seksiä on liian vähän. Minusta se oli loukkaavaa kun hän kuitenkin tietää miten suuret paineet minulla on tyydyttää hänet vaikka se tekeekin kipeää. Liukkarille olen yliherkkä. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Meillä seksiä n. kerran viikossa. Minulla rakenteellisesti ahtaat paikat ja seksi tekee kipeää sen takia. Varsinkin nyt synnytyksen jälkeen/imetyksen aikana.
Ja mies eilen sanoi että seksiä on liian vähän. Minusta se oli loukkaavaa kun hän kuitenkin tietää miten suuret paineet minulla on tyydyttää hänet vaikka se tekeekin kipeää. Liukkarille olen yliherkkä. :kieh:

"suuret paineet tyydyttää hänet vaikka tekeekin kipeää"...

säälin sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Saisitko apua lääkäristä?

Lääkäritkin kummastelee vaan kun on niin ahdasta että sisätutkimuksen tekeminen on hankalaa. Vaikka en sielläkään siis kivusta valita. Mutta ovat huomanneet ahtauden mutta mitään helpotuskeinoja eivät ole kertoneet.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:

"suuret paineet tyydyttää hänet vaikka tekeekin kipeää"...

säälin sinua.

Sääli on sairautta :kieh: Mitäs säälimistä tuossa nyt oli? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
No onhan se aika kurjasti sanottu, varsinkin jos on aika lyhyt aika synnytyksestä.

Mutta varmaan kaikkien miesten mielestä seksiä on parisuhteessa liian vähän...

Synnytyksestä, ja tässä tapauksessa siis sektiosta, on aikaa vajaa 5kk. Eli jonkun verran jo kuitenkin. Tuo imetys vaan taitaa vielä kuivattaa limakalvoja niin senkin takia tekee kipeää. :|

Ootkos muuten sellaista kokeillut kun Ceridal-öljy? Sillä saisi limakalvot parempaan kuntoon, vaikka olisikin ahtaat paikat. Sitä voi vaan suihkauttaa suihkepullosta alapäähän vaikka pari kertaa päivässä. Tosi kätevä ja mukava!

Ootkos muuten sellaista kokeillut kun Ceridal-öljy? Sillä saisi limakalvot parempaan kuntoon, vaikka olisikin ahtaat paikat. Sitä voi vaan suihkauttaa suihkepullosta alapäähän vaikka pari kertaa päivässä. Tosi kätevä ja mukava!

Taidan heti huomenna kipaista apteekista kysäsemään. Sieltä sitä kai saa? Vai mistä? :whistle: :D

Eihän seksin pitäisi olla pelkästään toisen osapuolen tyydyttämistä! Koittakaa tosiaan jotain eri rasvoja/liukasteita. Kai niitäkin on kehitetty yliherkille..? Ja ens alkuun, tehkää tilanteelle jotain, että seksistä tulisi molempia tyydyttävä yhteinen ihana juttu!!

Taidan heti huomenna kipaista apteekista kysäsemään. Sieltä sitä kai saa? Vai mistä? :whistle: :D

Juu apteekista sitä saa, itse sain neuvon hankkia sitä synnytyksen jälkeen kun kävin lantionpohjanlihaksia kuntouttavassa fysioterapiassa, ja limakalvotkin olivat vähän huonossa kunnossa imetyksen takia. Sitä kannattaa siis käyttää vaikka ihan pari kertaa päivässä nyt tuossa imetysvaiheessa, eli ei vain liukuvoiteen tapaan. Mutta itse olen kyllä käyttänyt lisäksi liukuvoiteena.

Tää ei sitten ole pahalla..
Mutta, siis oletko sä koko elämäsi kärsinyt kivuliasta seksistä, etkä ole edes lääkäriltä kysynyt mitään helpotusta kun eivät ole itse mitään maininneet?
Ja onhan liukkarille monia muitakin vaihtoehtoja..Oletko sä vaan "tyytynyt kohtaloosi" ? :O

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Eihän seksin pitäisi olla pelkästään toisen osapuolen tyydyttämistä! Koittakaa tosiaan jotain eri rasvoja/liukasteita. Kai niitäkin on kehitetty yliherkille..? Ja ens alkuun, tehkää tilanteelle jotain, että seksistä tulisi molempia tyydyttävä yhteinen ihana juttu!!

En ole kauheasti uskaltanut mitään kokeilla kun tuosta yhdestä tulee niin järkyttävät kivut. RFSU vai mikä lie. Tuntuu että nahka irtoaa alapäästä, vessassa ei voi käydä, pikkuhousuja ei voi laittaa jalkaan eikä jalkoja pitää yhdessä sen jälkeen, hyi saakeli ku edes ajattelen |O
Kai pitäis rohkaistua jotain muuta kokeilemaan.
Ja meillä ei siis ole kyse siitä etteikö seksi minuakin huvittaisi, kyllä minäkin sitä haluaisin. Mutta tuo kipu ... Tekee siitä vaikeaa ja sen takia teen sitä lähinnä jotta mieheni olisi tyydytetty.
Miehelläni on vieläpä sellainen piirre että jos on puutteessa niin unissaan hiplailee, riisuutuu, ahdistelee, jopa tunkee sormiaan sisään uskomatta kieltoja :snotty:

Juu apteekista sitä saa, itse sain neuvon hankkia sitä synnytyksen jälkeen kun kävin lantionpohjanlihaksia kuntouttavassa fysioterapiassa, ja limakalvotkin olivat vähän huonossa kunnossa imetyksen takia. Sitä kannattaa siis käyttää vaikka ihan pari kertaa päivässä nyt tuossa imetysvaiheessa, eli ei vain liukuvoiteen tapaan. Mutta itse olen kyllä käyttänyt lisäksi liukuvoiteena.

Täytyy joo käydä etsimässä tuollaista =)

Alkuperäinen kirjoittaja harmillista:
Tää ei sitten ole pahalla..
Mutta, siis oletko sä koko elämäsi kärsinyt kivuliasta seksistä, etkä ole edes lääkäriltä kysynyt mitään helpotusta kun eivät ole itse mitään maininneet?
Ja onhan liukkarille monia muitakin vaihtoehtoja..Oletko sä vaan "tyytynyt kohtaloosi" ? :O

Kivut on paljon lievempiä silloin kun en imetä. Siedettäviäkin.
Ja yleensä minulla on huono tapa "tyytyä kohtalooni" :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miksi olet noin isomunasen kanssa, varmasti löytäsit pieni munasenkin tai impotentin jos haluaisit. :(

Ai että kun taas fiksu kommentti.

Eikö ap tuolle asialle voi tehdä mitään? Mä tiedän naisen joka on leikattu alapäästä liian tiukkuuden takia siltä varalta, että saa lapsia joskus. En kyllä sitten tiedä tarkemmin mikä se ongelma oli ja sulla voi olla eri.

Ja sitä suihketta voi myös laittaa vaikka lastenkorvakäytäviin ja iholle muutenkin.

http://www.ceridal.com/index.php?id=3bdf1&select=Ceridal

Ceridalia minäkin suosittelen! Meillä oli mies yliherkkä noille liukasteille, Ceridalista ei mitään oireita. Imetys niitä limakalvoja mullakin on kuivattanut. Huono idea ei olisi myöskään omega-7-valmistekuuri - auttaa limakalvojen kuivuuteen, mutta ei tietenkään mihinkään rakenteellisiin juttuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Miksi olet noin isomunasen kanssa, varmasti löytäsit pieni munasenkin tai impotentin jos haluaisit. :(

Ai että kun taas fiksu kommentti.

Eikö ap tuolle asialle voi tehdä mitään? Mä tiedän naisen joka on leikattu alapäästä liian tiukkuuden takia siltä varalta, että saa lapsia joskus. En kyllä sitten tiedä tarkemmin mikä se ongelma oli ja sulla voi olla eri.

Minulla on lantion luut ahtaat. Eli en voi synnyttää alakautta. Lantiotani ei ole edes kuvattu kun käsin tuntee että ei ole mahdollisuuksia alakautta synnyttää. Ja siis tutkimuksetkin on kivuliaita. :/ Tätä siis ei varmaankaan voi leikata.

Yhteistyössä