Oliko miehellä oikeus suuttua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoa"

Vieras
Olemme kaukosuhteessa ja silloin kun näemme niin minulla on yleensä olltu tapana pukeutua rentoihi kotivaatteisiin..mies sitten sanoi yksi päivä että hän haluaisi minun pukeutua naisellisesti eikä ainaisiin pyjamahousuihin..toki ymmärsin asian pointin, mutta kerroin puolestaan hänellekin että en saa kiitosta että laitan itseäni, meikkaan ja joskus normikuteetkin siellä. Eli hän unohtaa kehua minua.

No mutta tällä kertaa kun menin hänen luokseen olin varautunut ottamalla mukaan vaatteita sinne pidettäväksi, oli helteinen sää ja minulla oli ylläni paksut farkut. Joten tultuani hänen luokseen riisuin ne pois hänen ollessaan muualla ja vaihdoin ylleni pyjamahousut koska ne oli ihanan ilmavat. Miehen tultua huoneeseen sanoin hänelle että nämä ovat vaan väliaiksesti yllä kun minulle tuli niin kuuma noissa farkuissa. Mies ei tainnu kuulla asiaa tai jotain koska loukkaantui siitä että minä ne pistin päälleni vaikka asiasta oltii keskusteltu. Hän lisäksi kertoi että vihaa pyjamahousua ja ovat junttimaisia. En tienny todellakaa että hän vihaisi niitä ja ei ikinä haluaiis nähdä niitä enää ylläni, siitä me ei oltu keskuteltu. Joten tuntui tosi oudolta että toinen loukkaantui asiasta?? Mies on myös sellainen joka ei helposti anna anteeksi ja on ehdoton..no asia tapahtui eilen ja nyt ei olle puhuttu asiasta enää mutta silti asia jäi jotenkin vaivaamaan..

sanoin hänelle kyllä hänen loukkanntuaan että nämä ovat vain väliaiksesti yllä kun oli pkako saada jotain ilmavaa ylle kun oli niin tunkkanen olo niissä tiukoissa farkuissa tällasessa helteessä..mutta se oli samantekevää hänelle, hänelle merkkasi vaan se että mä laitoin ne pyjamahousut ylle eli en kuunelu hänen mielipidettää. Vaikka kuuntelin -.- otinhan vaatteita mukaan pistääkseni ne päälle sit k umeen suihkuun hänen luonaan!

PYJAMAHOUSUT! Oletko kuullut kankaisista housuista, hameista, shortseista, mekoista...?

Kyllä mä pitäisin vähän vajakkina semmoista kun kulkee yöpuvussa päivällä.

Niin, mä toki käytän itse pyjamaa YÖLLÄ, kesät talvet.

Kaikilla on oikeus suuttua, mutta suuttua toisen housuista (tykkäsi niistä tai ei) osoittaa mielestäni jonkinlaista pikkumaisuutta tai suvaitsemattomuutta. Tosin sitten esiintyä pyjamahousuissa keskellä päivää ja vielä kyläpaikassa, kun kaupat on pullollaan päiväkäyttöön tarkoitettuja kesähousuja, on sitten taas ihan toinen juttu.....

Oletko kysynyt, miksi hän ei koskaan kehu sinua? Toki jokainen pitäköön kotona mitä haluaa päällään, mutta ehkä voisitte katsoa yhdessä jotain kotivaatteita mistä molemmat pitää? Kyllä mun mieheltä on joskus tullut kommenttia jostain karseista vaatteista mitä oon pitänyt kotona (esim. lenkin jälkeen kamalat pitkät kalsarit :D) mutta muistaa myös kehua jos pitää vaatteistani ja näyttää joskus kaupassa vaatteita, joita haluaisi nähdä päälläni.

minun mielestä tilaanteesta teki epäreilun se että ei mies ollut kertonu minulle että VIHAA niitä ja ei hala nähdä niitä IKINÄ päälläni. kyse oli vaan siitä että haluaa että alan pukeutumaan naisellisemmin eikä aina vaan hänen paitojaan ja minun pyjamahousuja

toki myönän sen olen ollut sokea kun pukeutunu niin tylsästi..

höh... ankee mies. mut pyjamahousut ja pehmoiluhousut pitää olla erikseen. vaikka ne ois ihan samanlaiset niin se on se nimi joka tekee sen että mies luulee et ne on eri. on toiminu meillä yli viis vuotta :D

mä ymmärrän täysin tuon että haluu kulkee joka päivä aina ja ikuisesti pyjamahousuissa. ehdotan että ostat siistin näköset puuvillahousut joiden nimi sit on pehmoiluhousut. win-win :)

No minusta on kyllä törkeää mennä toisen kotiin pyjamahousuissa, niin kuin ilmeisesti olet tehnyt koko suhteen ajan. Ja vielä törkeämpää lisätä niiden seuraksi miehen paita. Ei silti, ei tuo reaktiokaan kyllä ihan normaali ole, mutta kieltämättä ymmärrän sen. Kyllä sinne farkkujen ja pyjamahousujen väliin mahtuu paljonkin mukavia ja vilpoisia vaatteita.

Otahan herne pois nenästä palkoineen. Jos olisit miehesi kanssa kaukosuhteessa ja näkisit tätä vain joinain viikonloppuina, haluaisitko itsekään miehen kulkevan lähes koko tämän ajan pitkissä kalsareissa.

Ei mulla oo herneitä nenässä :-) Kyllä mä siedän sen ,että voi pukeutua just sillai kun itestä tuntuu hyvältä. Mä voisin itse olla paituli päällä yötä päivää. Mutta tykkään välillä kotioloissa kans laittaa ja pukeutua nätimmin. Riippuu fiiliksistä tietty.
Ja pukeutumisesta voi keskustella. Kyl mies saa mun puolesta loikkia kotona ja tyttöystävällään vaikka kalsareissa, kunhan niissä ei oo jarruraitoja ym mukavaa tai että pukee päällensä, kun vieraita tulee.

No miten ois pienet aikuisten leikit?

kalsarit_alushousut_153795b.jpg

ööh.. no, toisaalta en ihan sitäkään ymmärrä, että heti kun päästään toisen kotiin, niin vedetään pyjamat niskaan. Voihan sitä jotain muutakin viileää ja ilmavaa laittaa päälleen. Toisaalta itse ainakin puen omassa kodissani päälle ihan mitä huvittaa, miehen on turha ottaa siitä nokkiinsa. Eli miehen reaktio ei ole normaali, mutta ei sekään ihan kivaa ole, jos aina on pyjamahousuissa.

Jos mies on juuri sanonut ettei halua nähdä naistaan ja aina pyjamahousuissa kun tapaavat ja heti kun nainen menee miehen luokse niin vetää ne pyjamahousut jalkaan,eikö siinä vaiheessa osoita selvää välinpitämättömyyttä miestä kohtaan?

Mulla lopahtas samantien mielenkiinto tollasta ukkoa kohtaa - sori vaan.

Elämään kuuluu musta olellisesti se että kotona saa olla tasan niissä vaatteissa missä on mukava ja miellyttävä olla. Mä en jaksais koko elämääni pokkuroida jonkun toisen tahdon mukaan - rehellisesti minusta se on suorastaan sairasta. On eriasia miten julkisesti pukeutuu mutta perkele kotona pitää saada olla ihan oma itsensä.

[QUOTE="vieras";23957623]No minusta on kyllä törkeää mennä toisen kotiin pyjamahousuissa, niin kuin ilmeisesti olet tehnyt koko suhteen ajan. Ja vielä törkeämpää lisätä niiden seuraksi miehen paita. Ei silti, ei tuo reaktiokaan kyllä ihan normaali ole, mutta kieltämättä ymmärrän sen. Kyllä sinne farkkujen ja pyjamahousujen väliin mahtuu paljonkin mukavia ja vilpoisia vaatteita.[/QUOTE]
ONKO POIKAYSTÄVÄ muka joku vieras? Aika sairasta jos näin pitää ajatella. Ihana elämä luvassa jo 40 vuottakin pitää esittää jotain...

Vähän kuulostaa siltä, että ap on miehelle jonkinlainen kompromissi ja jotta vähäinenkin kiinnostus ei lopahtaisi, niin pitäisi käyttää hameita, pitsialkkareita ja huulipunaa kaiken aikaa. Tai sitten ukolla on vain alhainen libido luonnostaan.

Yhteistyössä