Oliko miehellä oikeus suuttua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minttu";23958028]JOS ap tuntee niissä olonsa rennoksi ja kotoisaksi niin miks pitäs ukkoo kumartaa? Jos ap laittaa toiset vaateet vaan siksi että toinen käskee, mutta ei niissä itse viihdy, niin näyttelemistähän se sitten on.[/QUOTE]

Onko ap:n ainoa viihtyisä asu kalsarit? Ja muu on näyttelemistä? ... ehkä piiaphtaminen vaatekauppaan auttaisi.

[QUOTE="huh";23958037]Aika nyssykän olet mieheksesi löytänyt jos noin tanssii sun pillin mukaan. Tää on musta ihan kamalaa jos toisesta tuntuu parta pahalta ja sä pakotat hänen sen pitämään. Voi olla että joskus hänen eteen tulee nainen joka antaa miehes itse päätee partansa pituuden ja avot - olet menneen talven lumia.[/QUOTE]
En mä pakota =) Mä olen sanonut että parta komistaa häntä ja minusta se on kiva ja tykkään siitä.Ihan sama kuin hän on sanonut että tykkää mun pitkistä hiuksista eikä halua että leikkautan ne,niimpä mä pidän ne pitkänä.En sen vuoksi että mies pakottaa vaan sen vuoksi että minusta on kiva jos voin häntä miellyttää.
Mies valitsee mun hiusvärinkin ai kauheeta.Olenkohan mä nyt säälittävä ja alistettu =)

En mä pakota =) Mä olen sanonut että parta komistaa häntä ja minusta se on kiva ja tykkään siitä.Ihan sama kuin hän on sanonut että tykkää mun pitkistä hiuksista eikä halua että leikkautan ne,niimpä mä pidän ne pitkänä.En sen vuoksi että mies pakottaa vaan sen vuoksi että minusta on kiva jos voin häntä miellyttää.
Mies valitsee mun hiusvärinkin ai kauheeta.Olenkohan mä nyt säälittävä ja alistettu =)

Meillä on ihan sama juttu!!!
Oon miehelle sanonut että hän on entistä komeampi mun mielestä,kun on pitkä parta ja siksi hän ei sitä ole pois ajellut...

Ja taas miehen mielestä mulle sopii vaaleat hiukset tummia paremmin,joten vaaleana sävyn pidän..

Ja vain koska minusta on kiva,että noinkin pienellä asialla voin miestäni ilahduttaa ja ottaa hänen mieleipiteensä huomioon.

• Tykkää
Reactions: saunan takana tilaa
Jos mun ukko alkais sanelemaan mitä mä pidän päälläni sais lähteä mäkeen! Toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on ja jos se toinen haluaa aina pitää yökkärinhousuja niin se perkele pitää. Jos et ole miehen mielestä tarpeeks naisellinen koska et halua pitää kuumia farkkuja niin ettikööt sellasen kuka kysyy mieheltä mitä saa laittaa päälleen. Mä näytän naiselliselta silloin kun ite haluan en silloin kun mies käskee.

Peesi. Pukeudun niihin vaatteisiin joihin itse haluan ja jos mies ei vaatteista pidä, sopii etsiä tottelevaisempi nainen. Kotona ja tutussa seurassa sitä just pitäisikin saada olla rennoimmillaan, ja ainakin minulle se tarkoittaa kaapin mukavimpia vaatteita. Yhdelle ne on yöhousut, toiselle kesämekko ja kolmannelle legginssit. "Paremmat ja nätimmät" vaatteet laitetaan sitten kun mennään ihmisten ilmoille.

[QUOTE="vieras";23958089]Peesi. Pukeudun niihin vaatteisiin joihin itse haluan ja jos mies ei vaatteista pidä, sopii etsiä tottelevaisempi nainen. Kotona ja tutussa seurassa sitä just pitäisikin saada olla rennoimmillaan, ja ainakin minulle se tarkoittaa kaapin mukavimpia vaatteita. Yhdelle ne on yöhousut, toiselle kesämekko ja kolmannelle legginssit. "Paremmat ja nätimmät" vaatteet laitetaan sitten kun mennään ihmisten ilmoille.[/QUOTE]

Näin terveessä suhteessa musta pitäskin mennä. Kotona pitää saada olla juuri sellainen kuin on. Jos tykkää tällätä niin antaa palaa ja jos taas tykkää hippuloida pelkässä t-paidassa niin miksi ei? On eriasia jos tulee vieraita tai lähdetään kotoa jonnekin. Mutta minusta terveen suhteen peruslähtökohta on se että jotkut hiivatin pyjaman housut ei nouse asiaksi (jollei ole paskaiset ja haise pahalle).

Miulle on tärkeintä että itse viihdy hiusmallissani ja värissä -tää on miu kroppa. Mies taas varmasti nauttii eniten siitä että olen sinut itseni kanssa, hiusten värillä ei ole siinä kohdin mitään taivaan merkitystä. Hän on jo "ostohetkellä" kyllä nähnyt mitä mie olen, kun koskaan en ole mielistellyt/ näytellyt, en ulkoisen enkä sisäisen olemuksen kohdalla.

Voin olla kotonani juurikin niin kuin olisi ja asustelisin yksin. JA se miusta on hienointa mitä parisuhteessa voi olla - saada olla oma itsensä ja tietää että sinusta tykätään juuri sellaisen, riippumatta hiusmallista tai vaatteiden muodosta.

Mites sie? Jos olisit sinkku ja asuisit yksin , niin mitä valittisit hiusten väriks ja malliks? kotivaatteiksesi jnejne

Näin terveessä suhteessa musta pitäskin mennä. Kotona pitää saada olla juuri sellainen kuin on. Jos tykkää tällätä niin antaa palaa ja jos taas tykkää hippuloida pelkässä t-paidassa niin miksi ei? On eriasia jos tulee vieraita tai lähdetään kotoa jonnekin. Mutta minusta terveen suhteen peruslähtökohta on se että jotkut hiivatin pyjaman housut ei nouse asiaksi (jollei ole paskaiset ja haise pahalle).

Millä tavoin terve parisuhde liittyy siihen, että toinen pitää yötä päivää yöpukua/kalsareita päällään?

Koska MINÄ haluan, niin MINÄ saan ja MINULLA on oikeus. Parisuhteessa on kaksi osapuolta ja jos kaiken haluaa tehdä kuten ITSE haluaa, voi olla ihan hyvin yksinään. Koskee sekä miestä, että naista.

[QUOTE="minä";23958249]Miulle on tärkeintä että itse viihdy hiusmallissani ja värissä -tää on miu kroppa. Mies taas varmasti nauttii eniten siitä että olen sinut itseni kanssa, hiusten värillä ei ole siinä kohdin mitään taivaan merkitystä. Hän on jo "ostohetkellä" kyllä nähnyt mitä mie olen, kun koskaan en ole mielistellyt/ näytellyt, en ulkoisen enkä sisäisen olemuksen kohdalla.

Voin olla kotonani juurikin niin kuin olisi ja asustelisin yksin. JA se miusta on hienointa mitä parisuhteessa voi olla - saada olla oma itsensä ja tietää että sinusta tykätään juuri sellaisen, riippumatta hiusmallista tai vaatteiden muodosta.

Mites sie? Jos olisit sinkku ja asuisit yksin , niin mitä valittisit hiusten väriks ja malliks? kotivaatteiksesi jnejne[/QUOTE]

Pitäisin pitkänä varmasti hiukseni silti,sillä luonnonkiharana nää on helpoimmat näin.Väri vaihtelis varmasti kuten tähänkin asti,nyt nää on tummanruskeat eli liki omaa väriä.
Lyhyitä hiuksia olen myös kokeillut mutta luonnonkiharana niiden laittamisessa on kamalan iso homma.
Pukeudun yleensä aina mustiin,mies myös eli siinä meillä menee maku yksiin hyvin myös.

[QUOTE="vieras";23958262]Millä tavoin terve parisuhde liittyy siihen, että toinen pitää yötä päivää yöpukua/kalsareita päällään?[/QUOTE]

Terveessä suhteessa toinen ei ala määräilemään miten kumppani pukeutuu kun ollaan kahdestaan/perheen kesken kotona. Jos joku tykkää olla kalsareissa/yöhousuissa omassa kodissaan, se hänelle suotakoon kunhan vaatteet ovat puhtaat.

[QUOTE="vieras";23958390]Terveessä suhteessa toinen ei ala määräilemään miten kumppani pukeutuu kun ollaan kahdestaan/perheen kesken kotona. Jos joku tykkää olla kalsareissa/yöhousuissa omassa kodissaan, se hänelle suotakoon kunhan vaatteet ovat puhtaat.[/QUOTE]

Terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös mahdollisuus olla tyytymätön kumppaniinsa.

[QUOTE="vieras";23958390]Terveessä suhteessa toinen ei ala määräilemään miten kumppani pukeutuu kun ollaan kahdestaan/perheen kesken kotona. Jos joku tykkää olla kalsareissa/yöhousuissa omassa kodissaan, se hänelle suotakoon kunhan vaatteet ovat puhtaat.[/QUOTE]

Meillä kyllä jo lapset opetetaan vaihtamaan päivävaatteet päälle. Näin on tehty myös mieheni ja minun lapsuuden perheissä.

Saako terveessä suhteessa esittää toivomuksia toisen pukeutumisen suhteen?
Entäs jos suhteessa nainen laittaa ykköset päälle ja kysyy mieheltä miltä minä näytän?Mitä jos mies vastaa että ihan sama mulle miltä sä näytät,kai sä nyt aikuisena ihmisenä ITSE osaat päättää mitä puet päällesi. =)
Lyön vetoa että nainen vetää palkokasvit nenuun kun sillä on niin välinpitämätön mies.Jos se mies taas esittää toiveen,sekin on huono,koska eihän se ole tervettä että mies päättää miten nainen pukeutuu. =)

Viimeksi muokattu:
Mun miehen mielestä mä olen maailman kaunein nainen, vaikka mulla olis päällä juuttisäkki. Ei ole milloinkaan puuttunut mun pukeutumiseen, paitsi, jos ilmoittanut, että tulee vieraita - voisitko pukea päälles ja joo oli toinenkin kerta, kun mulla oli sellanen musta kietasuhame, mistä sit ilmeisesti näkyi läpi. Siitä olen kuullut vieläkin välillä, "että häntä hävetti, kun olin prismassa perse paljaana".

Ketjua lukematta vastaan:
Onhan noita kaikenlaisia ilmavia mekkoja, hameita, jotka vaikuttavat naisellisuuteen positiivisesti. Shortsit jalassakin voi olla naisellinen, kunhan malli on oikea. Kyllähän se "siistimpi" pukeutuminen on kunnioittavaa toista ihmistä kohtaan, ja voisithan sinä välistä miehen toivetta noudattaakin. On tietysti niinkin, ettei miehenkään asiasta ihan suuttua kannattaisi... Pukeutuminen kun nyt kuitenkin on aikalailla henkilökohtainen asia.

Tollasesta miehestä todennäköisesti paljastuu ajan kanssa muitakin ikäviä piirteitä. Veikkaan tämän olevan jäävuoren huippu. Eihän kukaan normaalijärkinen ihminen vihaa jotain vaatetta. Eikö toi oo vähän hurja tunnetila, kun kyseessä on joku riepu.

Totta, mutta terveeseen parisuhteeseen kuuluu myös se, että oman tyytymättömyytensä saa esittää. Kaikki ei vain ole toisen silmään kaunsta tai ole hänen tavoilleen sopivaa. On ihan ok sanoa se ääneen. Sama kuin jos joku syö suu auki, röyhtäilee, piereskelee, syljeskelee, peseytyy harvoin tai kuorsaa. Joku sietää noita ominaisuuksia hyvin, joku ei lainkaan.

Yhteistyössä