[QUOTE="minä";23958249]Miulle on tärkeintä että itse viihdy hiusmallissani ja värissä -tää on miu kroppa. Mies taas varmasti nauttii eniten siitä että olen sinut itseni kanssa, hiusten värillä ei ole siinä kohdin mitään taivaan merkitystä. Hän on jo "ostohetkellä" kyllä nähnyt mitä mie olen, kun koskaan en ole mielistellyt/ näytellyt, en ulkoisen enkä sisäisen olemuksen kohdalla.
Voin olla kotonani juurikin niin kuin olisi ja asustelisin yksin. JA se miusta on hienointa mitä parisuhteessa voi olla - saada olla oma itsensä ja tietää että sinusta tykätään juuri sellaisen, riippumatta hiusmallista tai vaatteiden muodosta.
Mites sie? Jos olisit sinkku ja asuisit yksin , niin mitä valittisit hiusten väriks ja malliks? kotivaatteiksesi jnejne[/QUOTE]
Pitäisin pitkänä varmasti hiukseni silti,sillä luonnonkiharana nää on helpoimmat näin.Väri vaihtelis varmasti kuten tähänkin asti,nyt nää on tummanruskeat eli liki omaa väriä.
Lyhyitä hiuksia olen myös kokeillut mutta luonnonkiharana niiden laittamisessa on kamalan iso homma.
Pukeudun yleensä aina mustiin,mies myös eli siinä meillä menee maku yksiin hyvin myös.