Oliko taas aiheellinen suuttumus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Miksi ylipäänsä miehen pitää tehdä niinkuin sä haluat? Mies on tainnu saada tarpeekseen sun pomottamisesta ja tekee periaatteestakin toisin ku sä määräilet.

Joo tämän yhden avauksen perusteella sinä voit päätellä, että minä pomottelen täällä.

Tietysti minäkin voin tuoda ensi kerralla kaupasta porkkanoita, kun mies pyytää makkaraa ja sanoa että "kyllä minä tajusin että sinä pyysit makkaraa mutta minä sitten vain ajattelin että ostan kuitenkin porkkanaa".

Rähjäämisestäs päätellen olet juuri sellainen pomottaja.

minäkin jos joutuisin ite räpsyt tyhjentämään niin kyllä viskaisin hiiren räpsyineen päivineen roskiin, tuossa kun joku sanoi että anoppi on luullut että on kertakäyttöisiä

Mutta siis jutun pointti on se, että miksi vitussa ei vaan voi tehdä niin kuin minä sanon. Ja kun kerran myönsi vielä muistaneensa että minä puhuin nimenomaan RÄPSISTÄ enkä minkäänmaailman myrkyistä.

Jos haluaa hoitaa homman omalla tavallaan, niin silloin on parempi tehdä homma alusta saakka itse. Mutta jos antaa homman toiselle hoidettavaksi, täytyy myös luottaa tämän kykyyn hoitaa se omalla tavallaan.

Tähän eräs tarina, joka on opettanut mua paljon. Kun me oltiin isännän kanssa nuoripari, pyysin häntä imuroimaan. Sitten kuljin perässä, huomautin, että imuroitko nurkatkin hyvin. Isäntä jätti imurin sille sijoilleen ja tuumasi, että imuroi itse vaan. No, enpä ole sen jälkeen kyttäillyt imuroinnin jälkeä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mutta siis jutun pointti on se, että miksi vitussa ei vaan voi tehdä niin kuin minä sanon. Ja kun kerran myönsi vielä muistaneensa että minä puhuin nimenomaan RÄPSISTÄ enkä minkäänmaailman myrkyistä.

Jos haluaa hoitaa homman omalla tavallaan, niin silloin on parempi tehdä homma alusta saakka itse. Mutta jos antaa homman toiselle hoidettavaksi, täytyy myös luottaa tämän kykyyn hoitaa se.

Tähän eräs tarina, joka on opettanut mua paljon. Kun me oltiin isännän kanssa nuoripari, pyysin häntä imuroimaan. Sitten kuljin perässä, huomautin, että imuroitko nurkatkin hyvin. Isäntä jätti imurin sille sijoilleen ja tuumasi, että imuroi itse vaan. No, enpä ole sen jälkeen kyttäillyt imuroinnin jälkeä :D

Siinä tapauksessa olisi varmaan voinut ilmoittaa, että "jos tahdot hiirenräpsiä niin osta itse, minä ostan vain myrkkyä". Silloin ei pitäisi sanoa, että "ok tuon".

Yhteistyössä