Olin prostituoitu ennen kuin tapasin nykyisen mieheni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilolintusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26326241]Ai et vai? Kyllä sinä ihan itse kirjoitit, että opiskelijana toimit prostituoituna.

Ja nyt väität, että aloitit vasta siinä vaiheessa, kun olit jo vuoden toiminut ammatissasi. :D Jepjep, se siitä tarinasta. Muistutukseksi vielä suora lainaus aloituksestasi:

"Mulla oli hurjan hyvät tulot opiskelijaksi, ja onneksi jotain olin älynnyt säästääkin niin mies ei ihmetellyt elintasoni laskua kun aloimme seurustelemaan."[/QUOTE]

No okei, olin sekava. Opiskelin toiseen ammattiini silloin kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa. Olen nyt 29v, aloittaessani 19v, joka siis tapahtui ekan amiksen jälkeen. Kerkesin myydä itseäni vajaa 5v, sitten aloimme seurustelemaan.

Ihan sama se mulle on uskotko vai et, en silti käsitä miksi joku huvikseen keksis tällaista. :D

Sun mies on verrattavissa parittajaan. Hyväksyy sun huoraamisen ja nautiskelette yhdessä suuremmista tuloista. Menee kivasti kun vaimo myy itseään. Vaimo vaihdetaan tavaraan.
Onhan sitä kaikenlaisia tarinoita.

[QUOTE="vieras";26326535]Sun mies on verrattavissa parittajaan. Hyväksyy sun huoraamisen ja nautiskelette yhdessä suuremmista tuloista. Menee kivasti kun vaimo myy itseään. Vaimo vaihdetaan tavaraan.
Onhan sitä kaikenlaisia tarinoita.[/QUOTE]

Herääs nyt ihminen jo ja haista kahvi :D

[QUOTE="vieras";26326535]Sun mies on verrattavissa parittajaan. Hyväksyy sun huoraamisen ja nautiskelette yhdessä suuremmista tuloista. Menee kivasti kun vaimo myy itseään. Vaimo vaihdetaan tavaraan.

Tai tavara vaihdetaan tavaraan. Mitäköhän mun mies sanoisi uudesta autosta jonka olisin hankkinut sille pillurahoilla. :D

No jaa, itse miettisen äitinä lähinnä sitä, että tämä on pieni maa kuitenkin. Ex-asiakas voi sitten joskus olla vaikkapa lapsen puolison tai koulukaverin isä, ja minä kokisin tuollaisen tilanteen valtavan nolona...

No, sen verran olen jo vanha ja paksu, että lisätienestit täytyy hankkia omassa ex-ammatissa, sairaanhoitajana :) Onneksi sillä(kin) alalla työtä riittää, jos ylimääräistä rahaa tarvitsee. Mies on pysynyt sutjakampana, olisikohan sille ottajia, jos lisätienestejä ehdottelisin :)

Pääasiahan on, että itse olette tilanteeseen tyytyväisiä :) Mukavaa jatkoa, ja pidähän huoli itsestäsi, ala ei varmaan ole kaikkein vaarattomin.

[QUOTE="vieras";26326630]Nyt menee selvästi vieraiden jutut sekaisin. Minua kehoitit heräämään joten vastaa nyt kysymyksiini ja jätä huutelijat välillä huomiotta.[/QUOTE]

Sellasta se on teidän harmaiden kanssa. Kannattaa tarkistaa mitä parittaja on, niin et sitten sotke käsitettä tähän asiaan.

Mies nimittäin seuraavana päivänä ihan oma-aloitteisesti kysyi pystyisinkö jatkamaan seksin myymistä vaikka seurustelisin. Vastasin että en ainakaan selän takana, jolloin mies hymyili että nythän minä tiedän...

Pystyn vihdoin tarjoamaan meille sen elintason jonka oikeasti haluaisimme. Tuntuu hullulta ettei taas tarvitsekaan moneen vuoteen laskea jokaista euroa kaupassa, rahaa saa nimittäin nyt lisää jos se loppuu kesken. :)

Miehes myhäilee kun muija kantaa kotiin rahaa.... Pimp my wife.

Sellasta se on teidän harmaiden kanssa. Kannattaa tarkistaa mitä parittaja on, niin et sitten sotke käsitettä tähän asiaan.

Mä tiedän mikä parittaja on ja mä vertasin miestä parittajaan ja edelleenkin vertaan. Onko sulla ongelmaa tästä mielipiteestä? Parittaja on "ammattinimike" mitä erilaisimmille tavoille toimia välikätenä kun ihmistä myydään ja hyötyä siitä. MINUSTA tuo ei ole kaukanakaan asiasta. Mitään tarkkaa määritelmää sinä et parittajana toimimisesta voi antaa.
:)

Mun mies, etkö osaa lukea? En ole missään vaiheessa sanonut että tuo olisi joku fakta tai edes yleinen mielipide, mieheni vaan sanoi mulle niin. Hänen mielipiteensä perustuu siihen että kovin säikky, ujo, arka, stressiä kestämätön ja asiota märehtivä ihminen ei tällaiseen ryhtyisi, kun taas vahva itsetuntoinen, rohkea, riskejä kavahtamaton hyväluonteinen ihminen pystyy myymään itseään ilman sen kummempia traumoja.

No mun mielestä taas vain ihminen joka on sisältä rikki ja jolla ei ole mitään itsekunnioitusta eikä omanarvontuntoa pystyy moiseen. Sellainen joka oikeasti välittää itsestään ja hyvinvoinnistaan ei alennu olemaan kenenkään huora. Voihan sitä uskotella itselleen että jee,on kivaa olla kauppatavaraa kun voi ostaa itelleen sit kivoja laukkuja,mutta kuka oikeasti MYY omaa kroppaansa ellei nälkäkuolema uhkaa? Tai sit pitää olla sisältä melkosen tyhjä,silleen että millään ei oo mitään väliä.

Kepsis nyt oikein herrasmieheilee ja puolustaa ap:tä, vaikka tämä kyllä näyttäisi pärjäävän itsekin aivan mainiosti ja on vastaillut asiallisesti niillekin, jotka eivät näe tätä asiaa samalla tapaa kuin hän.

[QUOTE="vieras";26326707]Mä tiedän mikä parittaja on ja mä vertasin miestä parittajaan ja edelleenkin vertaan. Onko sulla ongelmaa tästä mielipiteestä? Parittaja on "ammattinimike" mitä erilaisimmille tavoille toimia välikätenä kun ihmistä myydään ja hyötyä siitä. MINUSTA tuo ei ole kaukanakaan asiasta. Mitään tarkkaa määritelmää sinä et parittajana toimimisesta voi antaa.
:)[/QUOTE]

En minä omaan tulkintaani luotakaan, vaan ihan sellaiseen minkä on riittävän moni muu ihminen määritellyt. parittaja – Wikisanakirja

Oli ap trolli tai ei, ei tuo tarinan miehen toiminta mitään paritusta ole.

[QUOTE="vieras";26326761]Kepsis nyt oikein herrasmieheilee ja puolustaa ap:tä, vaikka tämä kyllä näyttäisi pärjäävän itsekin aivan mainiosti ja on vastaillut asiallisesti niillekin, jotka eivät näe tätä asiaa samalla tapaa kuin hän.[/QUOTE]

Kuinka niin, onko joku sääntö että ei saa sanoa jotain mielipidettään jossain tietyissä olosuhteissa, kuten esimerkiksi silloin kun ap on aktiivinen ketjussa?

Ajattele sinä miten haluat, mutta lain mukaan mieheni ei ole mun parittaja.

[QUOTE="vieras";26326576]Kahvia jeps. Mut mihin mun pitäis herätä? Ettei itsensä myyminen olekaan mikään isohko juttu parisuhteessa?
Vai joko ap sanoi lopettaneensa? Millä argumentilla saat mut vaihtamaan mielipidettäni?[/QUOTE]

Mikä sua vaivaa? Ei kukaan oo väittänyt että tää ois joku pikkujuttu.

[QUOTE="vieras";26326707]Mä tiedän mikä parittaja on ja mä vertasin miestä parittajaan ja edelleenkin vertaan. Onko sulla ongelmaa tästä mielipiteestä? Parittaja on "ammattinimike" mitä erilaisimmille tavoille toimia välikätenä kun ihmistä myydään ja hyötyä siitä. MINUSTA tuo ei ole kaukanakaan asiasta. Mitään tarkkaa määritelmää sinä et parittajana toimimisesta voi antaa.
:)[/QUOTE]

Mutta laki antaa, ja lain mukaan mun mies ei mua parita kun ei hanki mulle asiakkaita tai muuten kommunikoi heidän kanssaan. Sillä perusteella että hän saa elää mun(KIN) rahoilla, voitaisiin sitten myös syyttää mun kahta lasta parittamisesta ja siinähän ei ois mitään tolkkua. Sitä varten katsos nää jutut on tarkkaan määritelty lakiin, koska oikeudessa ei tulkita asioita yksittäisten mun mielestä-tyyppien mielipiteiden perusteella.

[QUOTE="vieras";26326853]Anna Kepsiksen räksyttää puolestasi, niin sinusta jää parempi mielikuva, Kepsis tekee räksytyksen niin hyvin :)[/QUOTE]

Pata kattilaa ja niin poispäin.

[QUOTE="vieras";26326738]No mun mielestä taas vain ihminen joka on sisältä rikki ja jolla ei ole mitään itsekunnioitusta eikä omanarvontuntoa pystyy moiseen. Sellainen joka oikeasti välittää itsestään ja hyvinvoinnistaan ei alennu olemaan kenenkään huora. Voihan sitä uskotella itselleen että jee,on kivaa olla kauppatavaraa kun voi ostaa itelleen sit kivoja laukkuja,mutta kuka oikeasti MYY omaa kroppaansa ellei nälkäkuolema uhkaa? Tai sit pitää olla sisältä melkosen tyhjä,silleen että millään ei oo mitään väliä.[/QUOTE]

Ja sinä sanot tämän minä? Psykiatrina? Huoria ja heidän työtapojaan tutkineena väittelijänä, asiakkaana, toisena huorana? Mistä sä tiedät mikä on mun motiivi? EN tosiaan minkään laukkujen takia persettäni myy, mutta toisaalta en tosiaan ole nälkäänkään kuolemassa. Mulla on paljon asioita joilla on väliä, vai väitätkö nyt myös ihan pokkana etten välitä lapsistani? Jos mulla ei olis mitään itsekunnioitusta jne. niin enkös mä silloin ennemmin jakais tuolla itteäni ilmaseks miehille?

Yhteistyössä