kauhea, mut sain astma lääkitys joku spray sekä paniikkihäiriöihin resepti, mut en siitä ota varma, kun mulle se spray avaa tai ainakin avasi eilen hengitystä. Varma omituista että ensiks maskin kans päivystyksessä sitten sen jälkeen heti lavalle töihin
:ashamed: ...no joo, ei ole hauska