Olin sitten eilen päivystyksessä maskin kans

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
kauhea, mut sain astma lääkitys joku spray sekä paniikkihäiriöihin resepti, mut en siitä ota varma, kun mulle se spray avaa tai ainakin avasi eilen hengitystä. Varma omituista että ensiks maskin kans päivystyksessä sitten sen jälkeen heti lavalle töihin :laugh: :ashamed: ...no joo, ei ole hauska
 
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
:| tosi ikävän kuulosta. itse sairastan paniikkihäiriötä myös. on se vaan typerä vaiva. ihmeesti sen kuitenkin hallitset,mutta tottahan on että stressi sitä pahentaa.

tuskin se on paniikkihäiriö kun se astma lääkitys auttoi, lääkäri ei osannut sanoa sen takia kirjoitti mulle 2reseptia, kun ei se ehtinyt mua kuunnella kohtauksen aikana
 
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se strippaus ja etsi kunnon töitä!! Ajattele miltä lapsistasi tuntuu kun he isompana tajuavat ammattisi:(

voiskohan tää jankkaus jo loppua. jokainen päättää elämästään ja mistä sä tiedät kuinka lapset tuon ammatin kokevat isoina?

Harmaata taloutta ei silti kannattaisi tukea. Vai montako alan toimijaa tiedät, jotka hoitavat yhteiskunnalliset velvoitteensa pilkulleen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se strippaus ja etsi kunnon töitä!! Ajattele miltä lapsistasi tuntuu kun he isompana tajuavat ammattisi:(

Savannan lapset kun on isoja ja vaikka koulussa on vanhempainilta niin jonkun lapsenh isä huomaa että on ollut katsomassa Savannan esitystä.
Voisi miestä nolottaa :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se strippaus ja etsi kunnon töitä!! Ajattele miltä lapsistasi tuntuu kun he isompana tajuavat ammattisi:(

Savannan lapset kun on isoja ja vaikka koulussa on vanhempainilta niin jonkun lapsenh isä huomaa että on ollut katsomassa Savannan esitystä.
Voisi miestä nolottaa :laugh:

ja luuletko että mua kinosta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se strippaus ja etsi kunnon töitä!! Ajattele miltä lapsistasi tuntuu kun he isompana tajuavat ammattisi:(

Savannan lapset kun on isoja ja vaikka koulussa on vanhempainilta niin jonkun lapsenh isä huomaa että on ollut katsomassa Savannan esitystä.
Voisi miestä nolottaa :laugh:

ja luuletko että mua kinosta?

No en pahalla sanonutkaan.
Mulle ihan sama mitä kukakin tekee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se strippaus ja etsi kunnon töitä!! Ajattele miltä lapsistasi tuntuu kun he isompana tajuavat ammattisi:(

Savannan lapset kun on isoja ja vaikka koulussa on vanhempainilta niin jonkun lapsenh isä huomaa että on ollut katsomassa Savannan esitystä.
Voisi miestä nolottaa :laugh:

ja luuletko että mua kinosta?

no eiköhän....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se strippaus ja etsi kunnon töitä!! Ajattele miltä lapsistasi tuntuu kun he isompana tajuavat ammattisi:(

Savannan lapset kun on isoja ja vaikka koulussa on vanhempainilta niin jonkun lapsenh isä huomaa että on ollut katsomassa Savannan esitystä.
Voisi miestä nolottaa :laugh:

ja luuletko että mua kinosta?

No en pahalla sanonutkaan.
Mulle ihan sama mitä kukakin tekee.

Niin mut ei mua kiinosta silti ja minkä takia nolottaa? Mun päähään vaan ei mee, mä tykkän sen hommasta, se on joku katsoja vaan, enkä mä näe mitään pahaa tai jopa noloa että esiinnyn lavalla, päinvastoin se on kiva ja hyvää kropalle, sekä muuten mun olis pitänyt laihtua ennen kun pääsin taas lavalle ettei kukaan pelästy, 5kg sen takia tiputin ja lisäsin liikunta ja koen sen hyvänä vaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se strippaus ja etsi kunnon töitä!! Ajattele miltä lapsistasi tuntuu kun he isompana tajuavat ammattisi:(

voiskohan tää jankkaus jo loppua. jokainen päättää elämästään ja mistä sä tiedät kuinka lapset tuon ammatin kokevat isoina?

Harmaata taloutta ei silti kannattaisi tukea. Vai montako alan toimijaa tiedät, jotka hoitavat yhteiskunnalliset velvoitteensa pilkulleen?




Mitä tekemistä tolla viimisellä kommentilla on lasten tykkäämisen kanssa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta se strippaus ja etsi kunnon töitä!! Ajattele miltä lapsistasi tuntuu kun he isompana tajuavat ammattisi:(

Savannan lapset kun on isoja ja vaikka koulussa on vanhempainilta niin jonkun lapsenh isä huomaa että on ollut katsomassa Savannan esitystä.
Voisi miestä nolottaa :laugh:

ja luuletko että mua kinosta?

Opettele kirjoittamaan oikein
 

Yhteistyössä