olinko kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa...

Vieras
eli mies tuossa aikaisemmin soitti ja sano, että kaverilla synttärit ja "väkisin" raahasivat hänetkin terassille. Sanoin sitten että ei sinun ainakaan juoda tarvii. (viime viikonloppuna oli juomassa)

Minä olin lapsen kanssa viikon oman äitini luona, joten mies sai vapaasti olla ja mennä. sanoin sitten tästä. soitti sitten myöhemmin uudestaan ja sanoi, että lapsen voisi viedä hänen vanhemmilleen yöksi, niin saan minäkin vapaa-illan.

Sanoin, että ei käy kun lapsi juuri ollut viikon reisussa niin parempi olla kotona. pyysin miestä tulemaan kotiin. nyt ei oo sitte mitn kuulunu..

raivostuttaa!!!!!! viesitillä kysyin, että mitä meinaa tehdä. eikä mitn vastausta. Ärsyttää ku ei osaa olla miettimättä mitä se nyt on päättäny tehdä.

Olinko minä kohtuuton nipo ja ilonpilaaja, ku en ois halunnu että lähtee juomaan?

No eikö se ole aika selvää mitä se on päättänyt? Ei aikuista ihmistä väkisin raahata minnekään, omasta tahdostaan se on mennyt. Turha siis odotella sitä vastausta (jota se ei halua sulle laittaa koska siitä vois seurata lisää valitusta jne).
Koita päästä potutuksesta yli, jos miehellä ei oo tapana kaiket viikonloput hillua kylillä juopottelemassa?

Mietin sitä, miten paljon mua vituttaisi, jos mies soittaisi ja pyytäisi tulemaan kotiin, sanoisi että ei ainakaan tarvitse juoda, & laittaisi tekstaria kun olen terassilla juhlimassa ystävän synttäreitä...PALJON.

Varmaan sillä on kiva kavereiden kans istua ja jutella miesten juttuja. B) Varmasti ottaa päähän, onhan se miehellä kuiten aina helpompi lähteä/jäädä ulos ex tempore mitä naisen. Ja mies tietää että kotona homma on hoidossa...eiku oluselle!

Mutta anna sen nyt olla, jos se ei kuiten alvariinsa istu kaljalla. Mene sinä sitte jonain toisena päivänä terassille. Tai meette yhdessä. ;)

joo ni soitin sille äsken ja sano, että koht tulee kotiin käymää suihkus ja sit lähtee synttäreitä viettää.

sanoin hälle, että ehkä vähän liian jyrkästi reagoin asiaan ja että olin kohtuuton.

tuli kyl heti parempi olo ku sai sovittua. ei kuitenkaan maailmanloppu ole jos mies yhden illan poissa. =) ja sovittiin, että tulee sit yöks kotiin.

te kyllä ootte niin oikeessa, että oon nipo.. pitää yrittää vähän höllätä, eihän tuo ukko minuu muuten kauan jaksa katella. enkä ymmärrä miks ees reagoin niin voimakkaasti, kun mies ei petä tms. kai vaan halusin, että jos mulla ei oo hauskaa, niin ei hänelläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mietin sitä, miten paljon mua vituttaisi, jos mies soittaisi ja pyytäisi tulemaan kotiin, sanoisi että ei ainakaan tarvitse juoda, & laittaisi tekstaria kun olen terassilla juhlimassa ystävän synttäreitä...PALJON.

niin totta. hävettää.

Ymmärrän kyl ton krapula-jutun. Kun siinä ei muutu suunnitelmat vaan yhdeltä päivältä, vaan kahdelta. Joskus samasta asiasta kinattuani exän kanssa päädyttiin sellaiseen ratkaisuun, että tiettynä päivänä oli mun vuoro maata pihalla auringossa lukemassa kahdeksan tuntia pokkareita ilman että kukaan häiritsee. kun se joi ja heilui paljon enemmän kuin minä, ja ketutti että vastapainoksi olisi kuulemma itsekkin pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

niin totta. hävettää.

Nääh, turha sitä on hävetä.
Ihan luonnollinen ensireaktio. Mäkin ajattelen aina ekana kaikista miehen ideoista ja menoista että "ei!". Mutta kun en heti sano mitään, ja sulattelen asiaa minuutinkin, niin totean että miksipä ei :)

niin totta. hävettää.

Ihan luonnollinen ensireaktio. Mäkin ajattelen aina ekana kaikista miehen ideoista ja menoista että "ei!". Mutta kun en heti sano mitään, ja sulattelen asiaa minuutinkin, niin totean että miksipä ei :)

Juu, tuttu tunne. :D JOskus on tosissaan parasta odotella se minuutti ennen kuin vastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
Mun mielestä sun olis kannattanu suostua siihen et viette lapset sinne mummolle kun mies oli sen järkänny ja oisitte menny yhessä :)

muuten kyl, mut lapsi vasta vuoden ja juuri ollut reisussa viikon minun kanssa. yhden yön sen jälkeen ollut kotona, niin ajattelin että parempi olla ihan rauhassa vaan kotona.

ja varmaan enää kehtaisin siel naamaa näyttää. ja on mul tässä nyt koko ilta aikaa olla rauhas ku lapsi menee nukkumaan kasin aikoihin. ja ei mua oikein nappaa juominen ja ei jaksa selvinpäin istuu känniporukassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

niin totta. hävettää.

Juu, tuttu tunne. :D JOskus on tosissaan parasta odotella se minuutti ennen kuin vastaa...

tulevaisuudessa ensin mietin ja sitten sanon. =)

Noiden tietojen perusteella sanoisin, että olet kohtuuton nipo ja ilonpilaaja.

peesi tälle. paskamaista jos yrittää estää miestä osallistumasta ystävänsä synttäreille, vaikka mitää oikeata estettä ei ole.

Ymmärrän jos paljon työtä ja väsynyt lasten kanssa mutta ap:lla yksi lapsi ja ainoa syy oli se, että mies oli vasta ollut. lapselle olisi ollut hoitopaikka. ja ilmeisesti tukiverkot hyvät jos vasta viikon vanhemmillaan.

inhottava muija. Yök. ja näin sanon vaikka olen feministi.

Ei tuo mun mielestä ole nipottamista. Ok, ei siinä mitään jos mies joskus käy kaljoittelemassa. Mutta sopisi siitä ensin ENNEN kuin menee eikä vasta siinä terassilla ilmoittaa että hei, täällä ollaan. Kyllä minun mielestä on reilua kysyä toiselta että onko ok mennä, jos kuitenkin parisuhteessa ollaan ja on lapsia. Minusta se on epäreilua että yleensä aina miehet vaan juuri ilmoittaa menevänsä ja pitävänsä automaattisesti selvänä sitä että nainen on se joka katsoo lapset.. Aika harva nainen varmaan tekee samaa? Että soittaisi jostain terassilta että hei, oon muuten vähän ottamassa.. ilman että siitä olisi sovittu etukäteen.

Yhteistyössä