olinko liian ilkee? tai jotain...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaaah

Vieras
Mein piti 2v tytön kans jäädä porukoittemme mökille v-lopuksi, niinko monesti ennenkin.. Noh mentiin sinne ja ny ne oli tehny sellasen järjestyksen et siinä huonees mis me ja mun pikkuveli yleensä nukutaan ni siel oli mun isoveli ja mun pikkuveli oli nyt siin huonees mis mun isoveli yleensä nukkuu,ja sinne voi sijoittaa vaan yhden nukkujan.. eli mein olis pitäny nukkuu samas huionees mun isoveljen kanssa, ei siinä muuten mitään MUTTA tämä isompi veli ei voi nukkua ilman että tv on päällä! ja ääntäkin pitäis vielä olla siinä vähän.. ja hän herää 6 aikaan aamulla ja tietenkin vielä lisää volyymii yms.. mä en vaan pysty nukkumaan jos tv on päällä jo pelkästään se valo ärsyttää:/ ja sanoinkin tietty siitä.. sanottii vaan et no misä sit aiotte nukkua,sanoin et kotona sit kai..
mitäs sit jos veli nukkuu koko kesän siinä..
ei sit varmaan tulla yöks koko kesänä..
eipä ne siihe juuta eikä jaata sanonu, mun isäni vaan näytti vihaiselta mulle:/
lähettii sit hetken pääästä hemmaan..olinko kauheen ilkee? harmittaa kyl ko ei nekään mitään ratkaisua edes yrittäny miettii:(

Tylsä tilanne, ja harmillista, ettei vanhempasikaan asiaa Sinun kannaltasi halunneet ratkaista. Toisaalta, mökillä nukutaan ahtaasti, eipä sille mitään voi. Entäpä teltta? Parivuotias vois tietty olla vaikee saada unille telttaan pihalle, kun se ois niin jännää. Olohuoneen lattialla?
Muistpa mieleeni "hauska" tapaus, kun olin yötä mun äidillä. Poikani, oisko ollu 3 v silloin, ei saanu illalla unta, kun oli nukkunu ylipitkät päiväunet autossa ja vähän väliä äidin kissat tuli katselemaan ja poika aina pää pystyssä katto kissoja.
Oli pakko vastata, kun eka vastaus ketjuun oli tota mitä oli. En tajuu...

On vähän outoa, että sun veljes saa päättää miten nukutaan. Jos sinä et pysty nukkuun niin että telkkari on päällä ja hän taas ei ilman telkkaria, niin miksi hän sai päättää, että hänen tarpeensa on tärkeämmät? Eli et ollut ilkeä. Et yhtään sen ilkeämpi kuin veljesikään.

Veljet kai? asuu vielä vanhempiensa kans ja ap oli siellä käymässä. Silti vois tietty veljien kans keskustella, voisko sillon vaihtaa huoneita, kun oot siellä yötä. Jos kerran tvn kuuntelu on niin ehdoton edellytys unen tulolle.

Pienen lapsen hyvä uni on tärkeämpi kuin kirjoittajan isoveljen, joka toivottavasti on aikuinen. Siispä töllö tietysti kiinni, ja jos isoveljen nukkuminen siitä kärsii, niin ei voi mitään. Mut ihme porukalta vaikutatte kaikki, kun mulkoilette ja tulkitsette ilmeitä suun avaamisen sijaan...

Yhteistyössä