Olipa kiva loppiaisilta meillä. Äiti kävi valittamassa jälleen tupakanpoltostani..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos ja anteeksi kun sain avautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos ja anteeksi kun sain avautua

Vieras
kaikki alkoi tällä kertaa siitä kun menin käymään tupakalla ja lapsi 7,5kk jäi lattialle leikkimään, äitini katsoi televisiota. kun tulin takaisin sisään, äiti sitten kysyi, että enkai jätä lasta yksin sisälle kun käyn tupakalla, minä siihen sitten, että kyllä tyttö pärjää 2min yksin kun katson parvekkeelta koko ajan sen perään. kauhea valitus ja syyllistäminen tästä asiasta, että osasi tulla taas paha mieli =(

No, mä en ymmärrä, että eikö sun äitis ole sitten koskaan käynyt vaikka vessassa ja lapsi tutkinut vaikka lelujaan. Varsinkin jos näköyhteys on, niin ei kai se vaarallista ole.

minä olen aina jättänyt kans lapset yksin sisään kun menen tupakalle käymään tai jos haen postin ja siihen menee kauemmin kun siihen jos tupakalla oven takana käyn.

Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Äitisi on kyllä täysin oikeassa! :headwall:

ai missä asiassa! kyllä lapsi pärjää muutaman minuutin, ei edes huomaa, että käyn ulkona!

:o et ole tosissasi? lapsi EI TODELLAKAAN pärjää yksin kotona.

käytkö sä koskaan
suihkussa
vessassa
hakemassa postia
viemässä roskia

kun lapsi on kotona ja kotona ei ole muita?

Saanko udella, miten ajattelit röbätaukosi järjestää, kun lapsi alkaa liikkua? Näetkö partsiltasi esim. hellan luo, kun yli 1-vuotiaasi juoksee sinne riemuissaan kun huomaa äidin häipyneen hetkeksi kieltoineen?

Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
Saanko udella, miten ajattelit röbätaukosi järjestää, kun lapsi alkaa liikkua? Näetkö partsiltasi esim. hellan luo, kun yli 1-vuotiaasi juoksee sinne riemuissaan kun huomaa äidin häipyneen hetkeksi kieltoineen?

en ole vielä miettinyt asiaa niin pitkälle. enkä mä tunnin välein tupakoi, lapsen päiväunien aikana ja ulkoillessa voi myös polttaa.

olettepa te kummallisia. Mä ainakin poltin ja poltan edelleenkin kun tyttö on jo kohta 4. Kyllä lapsi pärjää sen pari minsaa ku on röökillä. Ja koko ajan näkee lapsen ikkunasta niin ei mitään moittimista. Älä välitä äitistäsi ja niuho nolife pals6tamammoista. Niille hermosavut voisi tehdä ihan hyvää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

ai missä asiassa! kyllä lapsi pärjää muutaman minuutin, ei edes huomaa, että käyn ulkona!

käytkö sä koskaan
suihkussa
vessassa
hakemassa postia
viemässä roskia

:o no en todellakaan jätä vauvaa yksin ja lähde ulos, ei tulisi mieleenikään. Suihkussa käyn silloin kun nukkuu.

Onpa täällä omituista porukkaa! Eivät varmaan vie roskia tai käy suihkussa tai käy vessassa.. Tai sitten roskat odottavat eteisessä että mies vie ne :laugh:

Mutta äitisi on melko törkeä. Aikuinen ihminen tupakoi jos tahtoo.

t. tupakoiva kolmen lapsen yh, jonka nuorin lapsi on 1,5-vuotias

ja mitä tohon hella asiaan tulee niin kyll meillä on muutenkin hellasta tiskarista ja pyykki koneesta aina sulake irti ja mikrossakin lapsilukko päällä ja pissst kun kukaan ei parvekkeella ole niin ovi on lukittuna

käytkö sä koskaan
suihkussa
vessassa
hakemassa postia
viemässä roskia

:o no en todellakaan jätä vauvaa yksin ja lähde ulos, ei tulisi mieleenikään. Suihkussa käyn silloin kun nukkuu.

Mitäs jos se herää kesken suihkun??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikein sulle että tuli paha mieli, mitäs jos lopettaisit sen käryttelyn.

no se ei ole niin yksinkertaista.

Kyllä se onneksi on. Moni tupakoitsija vaan rakastaa sitä ajattelumallia, että juuri mulla on tosi vaikeaa ja kuinka juuri mulla on niin stressaava vaihe ja kuinka mulla on niin hirveet nikkikset ettei kertakaikkiaan voi, pysty eikä kykene. Kyllä se lopettaminen on kaikille vaikeaa, mutta onneksi mahdollista. Been there, done that.

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:

käytkö sä koskaan
suihkussa
vessassa
hakemassa postia
viemässä roskia

Mitäs jos se herää kesken suihkun??

ööh.. vitsailet? voiko maalaisjärki olla oikeasti näin hukassa ihmisiltä? näköjään. Polttakaa ihmeessä lisää!

sairasta!!!tupakan jälkeen sitä savua tulee noin puolisen tuntia hengitysilman mukana,lapsi joutuu tupakoimaan kanssasi!!! ymmärrän jos lapsen nukkumassa ollessa käydään mutta en muuten!!!! ja tännekkötulit ihan sympatiaa hakemaan joopa joo! äitisi on viisas nainen.