Olipa muuten h*lvetin huonoa palvelua äitipolilla!!! Mitä mieltä tästä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilman muuta palaute tollasesta käytösestä. Eihän sitä saa asiakkaita miten vaan kohdella oli raskaana tai muusta syystä lekurissa. Itsellä parhaat kokemukset just ulkomaalaisista ja se mua valehtelijaksi syyttäny oli Suomalainen. Omalekuri on Venäläinen ja todella osaa asiakkaiden kanssa olla ja hommansa hoitaa.
 

Yhteistyössä