K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä on hyvä postaus Karnevaalien säätilanteesta, jos se oli jollekin vielä epäselvä
 
Tässä on hyvä postaus Karnevaalien säätilanteesta, jos se oli jollekin vielä epäselvä
Ketään ei kiinnosta mummojen muistelut.
 
En niin sanonutkaan, mutta ihme loukkaantumista ja mollamista jostain K:n vastaamisesta, tietenkään ei pelkää vastata jollekin fanille. Asioilla on aina useampi puoli ja näitä superfanin tuntemuksia kyllä puolsi tuolla muutkin, plus menee hiukan yli toi jodelinkin maalittaminen, vaikka nimeä ei mainittaiskaan.
Kommenteissa lähinnä hänen ystävänsä puolustamassa. Ne jotka ovat vielä jäljellä. Koko postaus oli huomio huoraamista, johon K lankesi. Onneksi häntä ei enää nähdä keikoilla niin ei tarvitse pelätä tuleeko kyynärpäästä naamaan.
 
Olipa kiva käydä tänään kylpylän pukkarissa katsomassa naisten paljaita tisuja ja peppuja. Pukeuduin naiseksi ja menin naisten puolelle. Saunassa pari daamia sanoi mulle, että hyi stana mene ukko muualle täältä naisten puolelta. Minä poika otin lauteilla vain leveämmän haara-asennon ja kerroin, että nimeni on Marjatta ja pyysin daameja heittämään lisää löylyä.
Joensuun uimahallissa?
 
Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta kun sitä mielipidettä pitää pakkosyöttää artistille ainoana totuutena, alkaa homma haista ja pahasti. Hän olisi voinut julistaa mielipiteensä ilman, että raahaa siihen mukaan artistia. Hän olisi voinut yksilöidä eikä julistaa koko fandomia pahaksi. Minkälaista kiusaamista? Keiden toimesta? Miksi normaali keskustelu ei auta? Sen sijaan hän naureskelee niille, jotka maksavat tapaakseen K:n ja epäsuorasti maalittaa nämä toksisiksi faneiksi. Mitä se sitten on, ellei kiusaamista? Jokainen fanittaa tavallaan eikä ketään tietenkään saa kiusata, ei sanallisesti eikä fyysisesti. Jos olo on parempi takarivissä, hän voi jatkaa fanitusta takarivissä. Vai eikö fanittaminen ole mitään, jos ei saa artistin huomiota itselleen?
 
Millälailla paras fani? Mä en käsitä al-kuun-kaan mitään tällaista hyvä fani - huono fani (LOL, siis mikä!?) -ajattelua!
Ei ole olemassa asiaa ”hyvä” tai ”huono” fani, toi on jotain 5-vuotiaiden tasolla elävien lapsellisten imbesillien mietintää.
Fanituksen tarkoitus on tuoda itselle hyvää mieltä ja iloa, joten eri fanien kokemuksia ei edes voi vertailla. Paras fani on varmaan sit se, joka nauttii eniten, miten ihmeessä sitä voi mitata!?
Mä en kanssa käsitä. Ei ole tullut kertaakaan edes mietittyä minkäarvoinen fani olen tms. Enkä myöskään ymmärrä että kuka sen parhauden edes tuossa kilpailussa määrittäisi, artisti vai toiset fanit? Outoa jos kuvittelevat että artisti.
 

Yhteistyössä