I
ikävää
Vieras
Niin, pointtini oli, että kannattanee kertoa, jos maksaa esim. kaksi vuokraa yhtäaikaa... Näin tieto vuokranantajallakin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ole herkkua olla vuokranantaja kun joutuu olemaan tekemisissä paskasakin kanssa. Mamuille kannattaa vuokrata asunnot kun kunta on kuitenkin maksajana, eli vuokrat tulevat aina ajallaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ole herkkua olla vuokranantaja kun joutuu olemaan tekemisissä paskasakin kanssa. Mamuille kannattaa vuokrata asunnot kun kunta on kuitenkin maksajana, eli vuokrat tulevat aina ajallaan![]()
Ai luokitellaanko mut nyt jotenkin paskasakis kun vuokra on mennyt oikeana päivänä muttei näkynyt![]()
joo ja katoa nyt mentävä isännöitsijän juttusille että noi yrittää maksattaa mulla noin 3-400euron avaimet.koska minä mitään hukannut ole vaan ne olivat niin kuluneet etten päässyt pyykkituvalle yms ilman isänöitsijän apuja.
just just..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ole herkkua olla vuokranantaja kun joutuu olemaan tekemisissä paskasakin kanssa. Mamuille kannattaa vuokrata asunnot kun kunta on kuitenkin maksajana, eli vuokrat tulevat aina ajallaan![]()
Ai luokitellaanko mut nyt jotenkin paskasakis kun vuokra on mennyt oikeana päivänä muttei näkynyt![]()
joo ja katoa nyt mentävä isännöitsijän juttusille että noi yrittää maksattaa mulla noin 3-400euron avaimet.koska minä mitään hukannut ole vaan ne olivat niin kuluneet etten päässyt pyykkituvalle yms ilman isänöitsijän apuja.
Vuokralla asuvat ovat paskasakkia. Eivät kykene ostamaan omaa asuntoa vaan pitää asua muiden hyyryläisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vuokralla asuvat ovat paskasakkia. Eivät kykene ostamaan omaa asuntoa vaan pitää asua muiden hyyryläisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:just just..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ole herkkua olla vuokranantaja kun joutuu olemaan tekemisissä paskasakin kanssa. Mamuille kannattaa vuokrata asunnot kun kunta on kuitenkin maksajana, eli vuokrat tulevat aina ajallaan![]()
Vuokralla asuvat ovat paskasakkia. Eivät kykene ostamaan omaa asuntoa vaan pitää asua muiden hyyryläisenä.
no milläs te monen asunnonomistajat voittoa tekisitte jos me kaikki paskasakki muutettaisiin omiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liekki:Kumma juttu kun useat valitsee sen vuokrallaolon oman asunnon sijasta. Vaikka varaa olisi. Että ei se asia ihan niin yksiselitteinen ole, Neiti Hitleriina (vierailija).
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Mä pyysin uudet avaimet tähän asuntoon kun ei noi 2 saatua avainta käy kellaritiloihin niin kuluneet olivat ja isännöitsi ja sanoi että vuokraajan vastuu ne vaihtaa.noi avaimien tekeminen on maksanut aika paljon on tollaiset mustapäiset avaimet ja nyt KOITTAVAT MUT LAITTAA NE MAKSAMAAN!!
voi olla sekavaa vaikea puhua ja kirjoittaa samaan aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Liekki:Kumma juttu kun useat valitsee sen vuokrallaolon oman asunnon sijasta. Vaikka varaa olisi. Että ei se asia ihan niin yksiselitteinen ole, Neiti Hitleriina (vierailija).
Kai se johtuu siitä, et sossu maksaa vuokran mutta ei lainan lyhennyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla Utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Mä pyysin uudet avaimet tähän asuntoon kun ei noi 2 saatua avainta käy kellaritiloihin niin kuluneet olivat ja isännöitsi ja sanoi että vuokraajan vastuu ne vaihtaa.noi avaimien tekeminen on maksanut aika paljon on tollaiset mustapäiset avaimet ja nyt KOITTAVAT MUT LAITTAA NE MAKSAMAAN!!
voi olla sekavaa vaikea puhua ja kirjoittaa samaan aikaan![]()
Asutko Kouvolassa?Tiedän itse sieltä erään vuokranantajan joka kusettaa mennen tulle vuokralaisiaan ja syyhän on aina tietysti vuokralaisissa
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:Ei kai se lastenhoitaja teillä edes PÄIVITTÄIN käy suihkussa? Kai vesi on kulutuksen mukaan eli lukee mittarin?
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja no huh:Ei kai se lastenhoitaja teillä edes PÄIVITTÄIN käy suihkussa? Kai vesi on kulutuksen mukaan eli lukee mittarin?
No ei käy ja sanoinkin että eihän se käy kun varmaan kerran viikossa täällä suihkussa jos yötä sattuu olemaan..
ja en tiedä mistä toi vesimittari luetaan mutta OLETAN että jos mulla edellisessä asunnossa oli sauna ja vesimaksu 14euroa henkilö kuussa(84e yht)ja siinä oli sauna joka lämmitettiin 3 kertaa viikossa+pesukone mikä pesi joka päivä yms niin vuodessa tuli palautusta takaisin päin liki 500euroa..
ja tässä on vesimaksu 17euroa henkilö,ei omaa pesukonetta vielä kun pesen yhteisessä tuvassa,joka toinen päivä käydään suihkussa eikä muutenkaan lutrata niin ei voi mitenkään mennä tuo kiintiö kyllä täyteen kun lapsetkaan lutraa mitenkään vettä ovat pieniä vielä :/
En nyt tiedä rupee vaan harmittaan jos se lisää OIKEASTI yhden 17e tuohon vielä jos lapsilla on kotihoitaja..ja noi avaimet meni tappeluks..on tosi kivaa nyt sitten tälläinen kun asunto on muuten unelma paikalla ja rauhallinen talo..
Alkuperäinen kirjoittaja endie:no niin niin. mutta miksipä pitäis pitää niin tiukasti kiinni nyt vaan periaatteesta ja olla kusipää vain koska toinenkin on.
kun vois vaan sanoo, että "sori mul on eri pankki, joten kestää pari päivää rahantulo, et varmaan ollut ajatellut tällaista vaihtoehtoa - eli vaihdetaanko eräpäivää ? ".
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja no huh:Ei kai se lastenhoitaja teillä edes PÄIVITTÄIN käy suihkussa? Kai vesi on kulutuksen mukaan eli lukee mittarin?
No ei käy ja sanoinkin että eihän se käy kun varmaan kerran viikossa täällä suihkussa jos yötä sattuu olemaan..
ja en tiedä mistä toi vesimittari luetaan mutta OLETAN että jos mulla edellisessä asunnossa oli sauna ja vesimaksu 14euroa henkilö kuussa(84e yht)ja siinä oli sauna joka lämmitettiin 3 kertaa viikossa+pesukone mikä pesi joka päivä yms niin vuodessa tuli palautusta takaisin päin liki 500euroa..
ja tässä on vesimaksu 17euroa henkilö,ei omaa pesukonetta vielä kun pesen yhteisessä tuvassa,joka toinen päivä käydään suihkussa eikä muutenkaan lutrata niin ei voi mitenkään mennä tuo kiintiö kyllä täyteen kun lapsetkaan lutraa mitenkään vettä ovat pieniä vielä :/
En nyt tiedä rupee vaan harmittaan jos se lisää OIKEASTI yhden 17e tuohon vielä jos lapsilla on kotihoitaja..ja noi avaimet meni tappeluks..on tosi kivaa nyt sitten tälläinen kun asunto on muuten unelma paikalla ja rauhallinen talo..
vuokralaisella onoikauksia, ota yhteyttä lakimieheen.
JA muuten ne erikoisavaimet on kalliita, meilläkin sellaiset, mutta ei en maksa kuin 20e/kpkl, vain jos koo lukko pitää vaihtaa sit menee sen 200-300euroa