Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja Ulla Utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Mä pyysin uudet avaimet tähän asuntoon kun ei noi 2 saatua avainta käy kellaritiloihin niin kuluneet olivat ja isännöitsi ja sanoi että vuokraajan vastuu ne vaihtaa.noi avaimien tekeminen on maksanut aika paljon on tollaiset mustapäiset avaimet ja nyt KOITTAVAT MUT LAITTAA NE MAKSAMAAN!!
voi olla sekavaa vaikea puhua ja kirjoittaa samaan aikaan![]()
Asutko Kouvolassa?Tiedän itse sieltä erään vuokranantajan joka kusettaa mennen tulle vuokralaisiaan ja syyhän on aina tietysti vuokralaisissa
En asu =)
Mutta tässä on juu nyt sellainen että koittaa maksattaa mulla sellaisia maksuja mitkä kuuluu sille.
Ja nyt rupeaa karhuamaan ilmeisesti lapsenhoitajasta ylimääräistä 17euron vesimaksua mikä musta ei voi olla oikein sillä maksan nyt jo 85euroa vettä kuukaudessa ja lapsilla ei mitenkään täyty kyllä se kiintiö kuukaudessa mitä tolla maksulla pitäs kustantaa..
et menee ihan vittuiluks sen puolelta :/
vesimaksua maksetaan vain osoitteessa kirjoilla olevista henkilöistä. jos joku nyt on koko kuukauden kylässä tms voi olla hyvän tavan mukaista maksaa lisää. oikeusaputoimistosta voi tarkistella myös tälläisi juttuja.