V
väsy silmässä
Vieras
Naapuri sitten soitti raivoisasti ovikelloa puolenyön aikaan, mies oli käynyt käsiksi mustasukkaisuuksissaan. Naapuri tuli pienen poikansa kanssa luokseni turvaan. Omat muksuni heräsivät kun ovikello soi, koira haukkui ja naapurinpoika itki. Naapurin mies kävi muutaman kerran ovikelloa rimputtamassa, onneksi lopetti kun kävin sanomassa ettei häiritsisi lapsiani.
Sitten soitettiin poliisille, jotka hekin tulivat käymään ja taas lapset heräsivät. Naapuri kävi poliisien kanssa hakemassa kotoaan omiaan ja pojan tavaroita ja jäi luokseni yöksi. Poika itki pitkin yötä ja valvotti koko perhettä. Olen kuolemanväsynyt, mutta enemmän olen huolissani siitä miten lapseni kokivat viime yön
Eihän minulla ollut muuta vaihtoehtoa kuin ottaa naapuri tuolta pihalta tänne, mutta toisaalta en haluaisi lasteni kokevan tällaista. Lapselle on varmasti aika rankkaa kuunnella sängyssä kun yöllä kuuluu kun ihmiset ramppaavat ovella ja ihan vieraat äänet keskustelevat olohuoneessa. Varsinkin kun asian selittäminen niin pienille (vanhin ekalla) on aika hankalaa. Sanoin että naapuri unohti avaimen kotiinsa ja tuli siksi tänne yöksi.
Vein naapurini aamulla sosiaalitoimistoon, saa nähdä miten järjestävät asiat. Toivottavasti ohjaavat turvakotiin jos ei heti löydy asuntoa.
Sitten soitettiin poliisille, jotka hekin tulivat käymään ja taas lapset heräsivät. Naapuri kävi poliisien kanssa hakemassa kotoaan omiaan ja pojan tavaroita ja jäi luokseni yöksi. Poika itki pitkin yötä ja valvotti koko perhettä. Olen kuolemanväsynyt, mutta enemmän olen huolissani siitä miten lapseni kokivat viime yön
Vein naapurini aamulla sosiaalitoimistoon, saa nähdä miten järjestävät asiat. Toivottavasti ohjaavat turvakotiin jos ei heti löydy asuntoa.