Olisi varmasti helpompaa, jos olisi susiruma mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
En sano tätä leveilläkseni, vaan päinvastoin: ei ole aina kivaa, että on hyvännäköinen mies. Naiset, jotka eivät tiedä hänen olevan varattu, luovat häneen kiinnostuneita katseita ja hän saa usein yhteydenottoja naisilta. Ahnaimmat naaraat jopa hipelöivät häntä baarissa. Ja mä meinaan kuolla mustasukkaisuuteen jok'ikinen kerta. :(

kuule, se että mies on varattu, ei tee siitä niiden naisten silmissä epäkiinnostavaa, ennemminkin päinvastoin :|
Mun miehellä nimittäin on hyvin selkeästi näkyvillä oleva sormus ja siitä huolimatta niitä naisia tulee kihnuttamaan, jopa silloin kun mä olen paikalla jos eivät tajua meidän olevan parsikunta (esim istun kavereiden kanssa pöydässä ja mies pelaa bilistä)

Olepas nyt hitusen itsevarmempi, ap :)! Sinuthan tämä komistus on valinnut rinnalleen kulkemaan - ole vain ylpeä ja otettu, kun miellyttää muidenkin silmää :). Terve mustasukkaisuus on suhteen yksi hienoimmista mausteista mutta tarkkana saa mittasuhteen kanssa olla... Kaikkea hyvää sinulle :flower: !

Kyl mää olen hitusen ylpee, et on sellanen mies jota muutkin naikkoset himoitsee. :D
En tunne itseäni uhatuksi, koska mies on uskollista/kilttiä sorttia ja mikäs siinä kyllä muakin muut miehet kattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En sano tätä leveilläkseni, vaan päinvastoin: ei ole aina kivaa, että on hyvännäköinen mies. Naiset, jotka eivät tiedä hänen olevan varattu, luovat häneen kiinnostuneita katseita ja hän saa usein yhteydenottoja naisilta. Ahnaimmat naaraat jopa hipelöivät häntä baarissa. Ja mä meinaan kuolla mustasukkaisuuteen jok'ikinen kerta. :(

mä tiiän mistä puhut.. :(( kaupassa, baarissa joka paikassa.
Onneksi hän on niin sitoutunut minuun että tiedän ettei häntä kiinnosta kaikenmaailman kottaraiset ja onneksi hänellä on nätti nainen vierellä :)

Minulla on komea mies, joka ei notku Fb:ssa tai baareissa. Jos kaupassa joku häntä ihailee, niin ihan vapaasti vaan. Olen ylpeä hyvännäköisestä (ja luotettavasta!) miehestäni, enkä rumempaan vaihtaisi.

Musta on hieman outoa että naiset toimis noin, tai sitten itse olen kummallinen kun ei tulis mieleenkään. Sen tajuan et jossain baarissa tullaan iskemään, mutta että kavereilta pyydetään numeroa vaikka tiedetään että on varattu. Ja näitä tapauksia olis useita. Jos mies kuitenkin antaa jotain signaaleja tähän suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Musta on hieman outoa että naiset toimis noin, tai sitten itse olen kummallinen kun ei tulis mieleenkään. Sen tajuan et jossain baarissa tullaan iskemään, mutta että kavereilta pyydetään numeroa vaikka tiedetään että on varattu. Ja näitä tapauksia olis useita. Jos mies kuitenkin antaa jotain signaaleja tähän suuntaan.
Jos on julkkis niin sitten toki tajuan minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Minulla on komea mies, joka ei notku Fb:ssa tai baareissa. Jos kaupassa joku häntä ihailee, niin ihan vapaasti vaan. Olen ylpeä hyvännäköisestä (ja luotettavasta!) miehestäni, enkä rumempaan vaihtaisi.

On minunkin mieheni luotettava ja olen minäkin hänestä ylpeä. Mustasukkaisuus ei kuitenkaan perustu järkevään pohdintaan, minkä minä sille voin, että minua harmittaa muiden naisten himokkaat katseet.

Sitä paitsi minun - ja mieheni - ystäväpiiristä KAIKKI käyttävät fb:tä säännöllisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja outo en ymm.:
Miten ne naiset ottaa yhteyttä mieseesi?

Fb:ssä lähettelee viestejä (esim. duunikaverit), pyytää sen kavereilta puhelinnumeron ja laittaa tekstareita ym. ym.

ihan oikeestikko duunikaverit antaa numeron tosta vaaan kysymättä? Itse en koskaan tekisi niin ennen kuin tietäisin että saako sen antaa. moukkamaista toimintaa ja miehesi se hyväksyy??? Ei miehelläsikään siinä tapauksessa ole puhtaat jauhota pussissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ymmärrän tunteen. Joku nainen kerran kaupan kassajonossa riisuuntu ja alko hieroo paljasta pyllyään mieheni etumukseen :(

Eikö tuosta voi hälyttää vartijan paikalle? Tai mielenterveyshoitoyksikön? Julkisella paikalla riisuuntumisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja outo en ymm:

Fb:ssä lähettelee viestejä (esim. duunikaverit), pyytää sen kavereilta puhelinnumeron ja laittaa tekstareita ym. ym.

ihan oikeestikko duunikaverit antaa numeron tosta vaaan kysymättä? Itse en koskaan tekisi niin ennen kuin tietäisin että saako sen antaa. moukkamaista toimintaa ja miehesi se hyväksyy??? Ei miehelläsikään siinä tapauksessa ole puhtaat jauhota pussissa :)

Niillä on pakko olla toistensa numerot, koska jatkuvasti joutuvat sumplimaan työvuorojen vaihdoista toistensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Minkälainen mies sulla sitten on? joku Hunkseista vai?? Jos noin paljon tulee yhteydenottoja. Onko hän kertonu olevansa parisuhteessa??

No eiköhän, kun asumme yhdessä ja meillä on kaksi lasta, duunikaverit sitä paitsi näkevät minua + lapsia jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja outo en ymm:

Niillä on pakko olla toistensa numerot, koska jatkuvasti joutuvat sumplimaan työvuorojen vaihdoista toistensa kanssa.

Ja sitä kautta ne naiset sit ottaa yhteyttä mieheesi. Mitä miehesi siihen sanoo tai tekee?

Tiedän ap mistä puhut, mun mies on kuitenkin jo 45 v. mutta edelleen poikamainen ja komea. Baarissa parikymppiset tytötkin yrittävät iskeä miestäni. Onhan se toisaalta imartelevaan itsellenikin.

Itse en kyllä ole kovinkaan mustasukkainen, mua lähinnä huvittaa nuo naisten lähentelyt (silloin kun itsekin olen ollut paikalla baarissa niin olen vaan naureskellut partaani ja katsonut epätoivosten naikkosten kiehnäämistä :D. Luotan mieheeni, ja hän saa minun puolesta jutella ja naurattaa tyttöjä baarissa.

Yhteistyössä