Olisiko sinusta kauheaa olla 50kg ylipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nih"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="viera";29689287]Jos et ihan oikeasti itse tajua niin blogi. Julkinen blogi, palstasta en ole puhunutkaan.

Ja tämä perskärpänen lukee Turkilmaksen blogia. En ole lukenut muiden blogeja enkä "tavannut" muita joiden elämä pyöris niin paljon laihduttamisen ja ulkonäön ympärillä, joten enpä pysty muihin "takertumaan" ;)[/QUOTE]

En voi käsittää, miksi joku lukee sellaista blogia jonka kirjoittaja ärsyttää noin paljon. Eikö sulla ole elämää?

Jooo??? Ja unohdetaan ne dieetit siitä alusta. Ei keskitytä siihen, että paljonko painoa tippuu viikossa, vaan siihen, että syödään terveellisesti, opetellaan oikeita määriä ruokaa, liikutaan. Ja kun se elämäntapamuutos tehdään, niin siinä ohessa laihdutaan, mikä on tietysti plussaa? Eikö?

Minä olen normaalipainoinen, mutta söin päin persettä. Aloin syödä järkevämmin ja terveellisemmin ja ottamaan kalorit oikeista ruoka- aineista, jolloin tein elämäntapamuutoksen. 50 kg ylipainoinen laihtuu remontoidessaan ruokavalionsa ilman, että edes tarvitsee keskittyä itse laihtumiseen. Eikö?

Ei unohdeta vaan saadaan niillä dieeteillä se raju ylipaino alas kohtuullisessa ajassa.

Olisi aivan kestämättömän kamalaa. Olen sairastumisen jäleltä nyt vajaa 20kg ylipainoinen ja tämäkin on yhtä helvettiä ja ahdistaa ja masentaa kokoajan, vaikka todella hitaasti paino tippuukin, mutta tippuu sentään. Tämäkin huonontaa elämänlaatua niin käsittämättömän paljon jo :(

Olisi. Olisin siinä tapauksessa vähintään yhtä leveä kuin pitkäkin ja sellaisia vaatteita ei löydy mistään :D

se olis niinkuin reilu tuplat mun ihannepainosta. Nytkin on 10-20 kg liikaa ja tämä alkaa olla jo liikaa tähän varteen. Saisi vaan ton kilpparin toimimaan ja herkut jätettyä ostamata, mutta nyt olen vain laiska enkä edes yritä :P

[QUOTE="viera";29689546]Miksi sä kuvittelet, että turkilmas ärsyttää? En voi käsittää näitä toisten puolesta loukkaantujia, eikö sulla ole elämää?[/QUOTE]

Ihan lukemalla niitä kommentteja mitä tuo yksi tyyppi heittelee. En ole loukkaantunut, saa kai sitä todeta havainnot ihan ääneen?

Yhteistyössä